חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתיך חתיכה

מאת: יוסי קרמר פסיכולוגיה20/06/20112201 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתיך וחתיכה.
מה המסר? חתיך וחתיכה הן שתי מילים שיש להן משמעות, כשהמשמעות היא להעביר מסר.
המסר שרוצה להעביר מי שאומר את המילים האלו, יש בו קונוטציה מינית.
ההתייחסות של מי שאומר את המילים האלו, שמתייחסות כלפי בן אנוש אחר, היא שהוא מרגיש משיכה רגשית מינית כלפיו.
כלומר, מי שמעביר את המסר הרגשי מיני הפנימי שבו, משדר כלפי האנשים שאותם הוא משתף ו/או בן האנוש שהוא מרגיש כלפיו את המשיכה הרגשית המינית, את הכוונה לצורך ולנזקקות הרגשית שלו לקיים יחסי מין, וזאת כדי לממש את צרכיו המיניים.
כלומר, מי שמתייחס כלפי בן האנוש אחר כאל חתיך או חתיכה מרגיש, חושב, ומדמיין אותו כאובייקט מיני שיענה על צרכיו.
חתיך וחתיכה, הכוונה של בן האנוש שאליו הוא מפנה את המסר, שהוא או היא הם חתיכת בשר, שאפשר להשתמש בהם לשם הצורך והנזקקות הרגשית המינית, שמטרתה היא לשם ההגעה לאורגזמה והפורקן המיני לשם ההנאה.
כלומר, מי שמתייחס לאחר כאל חתיך או כחתיכה, מתייחס כלפיו כאל אובייקט שיענה על הצרכים המיניים שלו.
מעשה זה הוא מעשה אגואיסטי, אינטרסנטי, שאינו יכול ואינו מאפשר להכיר את אישיותו של בן או הבת, כי הראיה היא אך ורק לאובייקט מיני בלבד.
אם ההתייחסות היא הדדית ויש הסכמה, אז המטרה של שני הצדדים היא משותפת.
אבל, אם רק צד אחד מרגיש, חושב, מדמיין ומתייחס כלפי האחר/ת כאובייקט מיני, אז חשוב שיהיה מודע על כך מי שההתייחסות כלפיו היא כאל חתיכת בשר, שמטרתו היא לשם מימוש הפנטזיה המינית.
איך רצוי להתייחס למערכת יחסים? מערכת יחסים מהותה ומטרתה מבחינה אבולוציונית ורציונאלית היא, ליצור מערכת יחסים זוגית לשם הקמת משפחה עם ילדים ושושלת.
מהות ומטרת קיום יחסי מין היא להביא תינוק לעולם, לכן הגבר מייצר בגופו את הזרע, והאישה מייצרת בגופה את הביצית, וזה הרציונאל.
היכן מתחילה האי הבנה? האי הבנה מתחילה כאשר ההתייחסות החברתית הופכת להיות רגשית, אמוציונלית ולא עניינית.
הרציונל והאמוציונל שבנו, משקפים פיצול, קונפליקט, ניגוד הקיים באישיותנו, כי אישיותנו האמיתית היא כאשר אנחנו רגועים, רציונליים ועניינים, ולא כמו כיום שהאישיות היא רגישה, אמוציונלית ולא עניינית.
מסקנה: חתיך וחתיכה אילו הן שתי מילים שמשקפות מסר לזולת, שההתייחסות כלפיו היא כעל אובייקט מיני.
סיכום: כתוצאה מהצורך הרגשי שלנו ליהנות מעצם קיום יחסי מין ולהגיע לאורגזמה, ההתייחסות שלנו לבן/בת הזוג שעימם אנחנו מקיימים יחסי מין היא אגואיסטית, אינטרסנטית, ולשם השגת היעד היא מניפולטיבית, ולכן נוצר המושג חתיך וחתיכה.
אחד הקריטריונים כיום לבחירת בן/בת זוג לשם הקמת משפחה הוא ברוב המקרים, שבן/בת הזוג יהיו חתיכים.
למה? כי זו ההתייחסות הרגשית, האמוציונלית והלא עניינית בשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה, וההתפתחות האבולוציונית שלנו, לכל נושא הזוגיות וקיום יחסי מין שנעשה לשם ההנאה וההגעה לפורקן.
כאשר נתחבר לעצמנו, לאני העצמי, ונבין מהי זהותנו האמיתית, ההתייחסות החברתית לחברים שלנו, לזוגיות, לקיום יחסי מין תהייה רגועה יותר, רציונלית ועניינית יותר, ואז תעלם לה התופעה וההתייחסות החברתית כלפי האחר/ת כאל אובייקט מיני, שיענה לנו על הצרכים המיניים הרגשיים, כחתיכת בשר שאפשר לבצע בו או בה את הפנטזיות המיניות שלנו.
המסר במאמר: חתיך וחתיכה אלה הן שתי מילים, שמטרתם היא התייחסות רגשית, מינית, של בן אנוש אחד כלפי בן אנוש אחר, וזאת כדי לממש את הפנטזיות המיניות שלו.
כלומר, הכוונה היא לחתיכת בשר שאפשר לבצע בו/ה כל דבר, וזאת כדי לממש את הפנטזיה הרגשיות המיניות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161041 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/141413 צפיות
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע. כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148955 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141441 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141232 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141864 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא פסיכולוגיה

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196326 צפיות
מאמר המציע דרכי פתרון לאי גמילה מטיטולים בקרב בני 3-4. דרכי הפתרון מובאות מהזווית הפסיכולוגית הקלינית: חיזוקים חיוביים לילד לעומת עונשים וחיזוקים שליליים, וכד'. המאמר מתבסס על הקשר שבין ביקורת שלילית לילדים לחוסר הצלחתם להיגמל מהטיטולים.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196323 צפיות
כל מה שאתם צריכים לדעת על מנת לזהות אצל ילד בן 3-4 סימפטומים של אי גמילה מחיתולים. המאמר יציע פרשנות מדוע הדברים נוצרו ויספק מידע על פתרונות אפשריים אליהם.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196179 צפיות
מאמר מידע על הרטבות לילה. המאמר סוקר את הבעיה מהזווית הפסיכולוגית הקלינית ומציע, באמצעותה, דרכי פתרון אפשריות.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196306 צפיות
מאמר מומחים על הרטבת לילה. נקיטה בגישות פסיכולוגיות קליניות לפתרון הבעיה. שילוב אמצעים רפואיים במידת הצורך. מטרת המאמר היא להדריך אתכם בתחילת ניסיונכם לפתור בעיה זו.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196398 צפיות
תיאור הרטבת לילה אצל מבוגרים, ואי שליטה בסוגרים. הצעת פתרונות פסיכולוגיים לצד רפואיים להתמודדות עם בעיה זו: הורדת מתח ולחץ, אבחון מדד הסוכר בבדיקות המעבדה לצורך הסקת מסקנות לגבי הישנותה של סוכרת, ועוד.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196587 צפיות
תיאור בעיה פסיכולוגית נדירה בשם 'חרדת האסלה'. במסגרתה, ילד שיצא מגיל הינקות בהגיעו לגיל 4 נרתע מהאסלה ועושה את צרכיו בבגדיו. במאמר נדון בהיווצרות הבעיה, זיהוי סימפטומים ודרכי פתרון.

מאת: מילים שוות זהבפסיכולוגיה21/07/196259 צפיות
מאמר מידע על הרטבת לילה אצל ילדים, תוך גיבוש פתרון בגישה הפסיכולוגית הקלינית. במאמר זה מוצעות דרכי התנהגות של ההורים שמומלץ ליישם על מנת להימנע או לצמצם את ההרטבה, לצד ייעוץ עם פסיכולוג קליני.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica