חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריחת שתן ילדים

מאת: יוסי קרמר הורות15/02/20141413 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בריחת שתן ילדים.
למה לילדים בורח השתן? ההורים בחיים המודרניים מתייחסים לכל נושא בריחת השתן אצל ילדים באופן שהוא אינו ענייני, למה? כי שכחנו איך התנהגנו כשהיינו בטבע.
כשהיינו צרכים בטבע לעשות את צרכינו עשינו ללא כל צורך להתאפק, כלומר היה לנו צורך שחררנו, וככה זה עבר מדור לדור.
כיום בעידן המודרני אורח החיים שלנו שונה מאז אבל בעיקר לחוץ, ורמת ההיגיינה שלנו התפתחה ואנחנו חיים בבתים מסודרים עם שירותים סטריליים מה שמאפשר לנו בריאות ואריכות חיים מעצם כך שאנחנו פחות חולים, כי שדרגנו את עצמנו מבחינה היגיינית ורפואית.
היכן החלה הבעיה? הבעיה החלה מכך שההורים שכחו מהו אותו דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי שאיתו נולדים ילדים, למה? כי התנתקנו מהטבע, כלומר דפוס ההתנהגות האינסטינקטיבי של הילד הוא לשחרר שתן וצואה ללא הצורך להתאפק, מתי ואיפה שיש לו צורך ולחץ הוא משחרר.
בעידן המודרני ההורים שכחו את הסדר שבו עליהם ללמד את ילדיהם את האלטרנטיבה לאינסטינקט שאיתו הם נולדו ושאיתו הם חיים בגלל שהתפתחנו אבולוציונית, כי ההורים אינם מודעים ליכולתם איך להוציא את הילד שלהם מהאינסטינקט וללמד אותו את האלטרנטיבה לאינסטינקט, ולכן הבלבול עובר מדור לדור עם כל שלל הבעיות שנוצרות.
אז איך רצוי שהלמידה תעשה? הלמידה רצוי שתעשה מתוך הסתכלות ולמידה של הילדים בהוריהם איך ואיפה עושים את הצרכים, ובכוונה אני לא משתמש במילה חינוך, כיוון שחינוך כופה על הילד את רצון ההורים, שמפחיד את הילד וגורם לו לטראומה והתעקשות והתמשכות דפוס האינסטינקט, ואילו הלמידה מאפשרת לילד לראות ולהפנים ולבצע בזמנו החופשי וללא לחץ את היציאות בשירותים, ובעת שההבנה, הרצון, והיכולת יאפשרו לילד זאת אז הוא יבצע, אז מה הבעיה? הבעיה העיקרית היא שההורים אינם מודעים לדרך זו, ואם ההורים מודעים אז הם בעיקר מתביישים לבצע את דרך הלמידה שאמורה לשקף פתיחות שלפעמים מביכה אותם מלעשות את הצרכים עם הילד.
כלומר, למידת האלטרנטיבה לאינסטינקט מאפשרת לילד לראות ולחקות את ההורים, אגב זה מה שהילדים עושים בתהליך ההתפתחותי שלהם בתא המשפחתי במגוון רחב של נושאים אחרים.
שלב ראשון לתת לילד לממש את האינסטינקט ולאפשר לו לעשות את צרכיו מתי שהוא צריך, השלב הבא לצרף את הילד להורה כדי שילמד איך מתבצע דפוס ההתנהגות בשירותים בעת הצורך ביציאות, וזאת כדי שיראה וילמד את האלטרנטיבה לאינסטינקט.
בשלב זה הילד בחלק מהפעמים יעשה את צרכיו שלא בשירותים וחלק מהפעמים בשירותים עד השלב האחרון שבו הילד יקבע את דפוס ההתנהגות שלו וילמד להתאפק ויבצע את צרכיו אך ורק בשירותים.
תהליך זה אינו ניתן למדידת זמן, כי כל ילד עובר את התהליך בעצמו ועם עצמו בקצב שלו למרות עזרת ההורים.
רצוי לזכור שכיוון שאנחנו אנשים רגישים הילדים גם כן רגישים, ולכן כל שינוי מפחיד ואת זה רצוי לזכור ולכן מה שמנטרל את הפחד הוא האפשרות לילד לחקות את ההורה.
מסקנה: בריחת שתן אצל ילדים הוא מושג שהומצא בעידן המודרני.
סיכום: ילדים נולדים עם האינסטינקט לשחרר את צרכיהם ללא התאפקות, וכדי לשנות את האינסטינקט על ההורים להראות לילד את האלטרנטיבה, ובאמצעות שיתוף פעולה הילד לומד לחקות את דפוס ההתנהגות של ההורה בשירותים מה שמאפשר לו את האלטרנטיבה לאינסטינקט שאיתו הוא נולד ושאיתו הוא חי עד לשלב הקיבעון של דפוס ההתנהגות להתאפקות ולביצוע צרכיו בשירותים.
המסר במאמר: ילד נולד עם אינסטינקט לשחרר צרכים ללא התאפקות, כדי לשנות הרגל זה רצוי להראות לילד את האפשרות האחרת, ואז נוצרת הנדנדה, הזיגזג של הילד שפעם הוא משחרר את צרכיו ללא התאפקות ופעם הוא מתאפק ומשחרר בשירותים, תהליך זה יאפשר לילד את קיבוע ביצוע השינוי שיאפשר לו לבצע את צרכיו אך ורק בשירותים.
כל ניסיון להלחיץ, לזרז, לכעוס, לכפות, לצעוק עליו, יגרום לילד לפחד, בלבול, ולטראומה שתאריך את משך זמן השינוי המיוחל.   



 



תגיות המאמר: בריחת שתן ילדים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוסי קרמר מייעץ ומלווה למודעות רגשית והתפתחות אישית.
המודעות העצמית, השפיות, שאחרי הסכיזופרניה, מניה דפרסיה, הדיכאון, הפחד, החרדה, הקולות הפנימיים, ההרס העצמי ועוד, שחוויתי אותם ועברתי את התהליך ללא עזרה וללא כדורים, רוצים לדעת איך יוצאים מהבלבול המוחי הזה...? 
האם ביכולתכם לזהות את הרגשות הפנימיים שבכם? האם אתם סובלים מהרגשות שלכם? האם אתם מפרשים נכון את רגשותיכם? כי במידה ולא האני והמציאות מתבלבלים מה שיוצר כאוס בחיים, רוצים לדעת איך יוצאים מהמבוך המוחי הזה...??? 
יוסי קרמר מייעץ למודעות רגשית והתפתחות אישית.
לקריאת מאמרים נוספים שלי כנסו לבלוג שלי.

http://krameryossi.blogspot.com

פל. 0522798272

לתשומת לבכם: הידע שלי אינו מהווה תחליף לייעוץ פסיכולוגי ו/או פסיכיאטרי ו/או רפואי ו/או אחר, כל הנאמר והנכתב הוא בגדר ידע בלבד, ואין להתבסס עליו או לפעול לפיו ללא יעוץ עם הרופא המטפל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוסי קרמר

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש14/06/161041 צפיות
הרגשות הפנימיים השליליים שהתעצמו עקב תהליך המעבר מהאינסטינקט שנולדים איתו למודעות עצמית וחיבור רגשי, מובילים להרס עצמי וחוסר הרצון לחיות, כתוצאה מפרוש שגוי וחוסר ההבנה איך להתייחס לאותם הרגשות ואי היכולת להכיל את הסבל הרגשי עם ההשלכות הפיזיולוגיות שנובעות מכך, הם הגורמים העיקרים לתופעת איי.אל.אס. כשבאמצעות ניוון השרירים בעל התופעה מוביל את עצמו עד למצב של שיתוק שרירי הגוף וניתוק התודעה מהגוף, כלומר מימוש הרצון למוות ולהשתחרר מהגוף.

מאת: יוסי קרמר סרטן15/02/148957 צפיות
לוקמיה. מהי הסיבה ללוקמיה? לוקמיה היא תופעה פיזיולוגית שמטרתה השמדה עצמית פנימית לשם מימוש הרצון למות. לוקמיה מחולקת לשתי תופעות פיזיולוגיות, אחת שנפוצה בקרב הילדים הנקראת לימפוציטית ואחת שנפוצה אצל מבוגרים הנקראת מיאלואידית. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141441 צפיות
מהי הסיבה לסוכרת? סוכרת היא תופעה פיזיולוגית שבה הגוף אינו מיצר אינסולין ברמה מספקת, וזאת כדי שיוכל לפרק את הגלוקוז הנמצא בדם לרמה הרצויה והבריאה לשם תפקוד מכוון של הגוף, מה שיוצר רמה גבוה של גלוקוז בדם ובשתן, שיוצר תהליך של שחיקה שפוגע באופן תקינות ובריאות הגוף. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141232 צפיות
ממה נובעת תסמונת טורט? הגוף שלנו הוא בית חרושת לייצור סמים רק שאנחנו מכנים אותם רגשות חיוביים ושליליים שגורמים לנו למצבי הזיה, מחשבות שווא, דמיון ושאר בעיות האישיות הקיימות בנו שכוללות גם את תסמונת טורט. כלומר, הסיבה לתופעה הפיזיולוגית שמכונה טורט שמלווה בטיקים שיוצר דפוס התנהגות רגשי שחוזר על עצמו מפעם לפעם באופן .תדיר ושיוצר עיוות התנהגותי שמלווה לפעמים בדיבור לא ענייני, הסיבה היא הרגשות הפנימיים החיוביים והשליליים. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141864 צפיות
ממה נובעת התופעה? תסמונת דאון היא תופעה פיזיולוגית הגורמת לקשיי תקשורת של בעל התופעה עם הסובבים אותו ובעיות התפתחויות מגוונות. כדי להבין את תופעת תסמונת דאון רצוי שנבין איך מתנהל תהליך העברת הידע הגנטי לדור הבא, וכדי להבין את התהליך רצוי שנבין ממה מורכב בן האנוש? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141231 צפיות
מה הסיבה לתופעה? תופעת סיסטיק פיברוזיס משפיעה בעיקר על הריאות, הלבלב, בלוטות הזיעה, מערכת העיכול ומערכת המין, שגורמים לשיעול וליחה מרובה וקשיי נשימה, דלקות ריאות חוזרות, משקל נמוך ובעיית תיאבון, פעילות מעיים לא תקינה ועוד. המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר בריאות הנפש15/02/141390 צפיות
מהי פרוגריה? פרוגריה היא תופעה פיזיולוגית הגורמת להאצת ההזדקנות ולמוות בגיל העשרה. כדי להבין את תופעת הפרוגריה, ראשית עלינו להבין כבוגרים למה אנחנו מזדקנים ומתים? תהליך ההזדקנות זוהי תוכנה שהיא מובנת בתוכנו לרוב שלא במודע, שמאפשרת לנו את ההרס העצמי, כלומר את השמדת החומרה שהוא הגוף הביולוגי, וזאת לאחר מימוש התהליך הטבעי בהעברת הידע הגנטי שלנו לדור הבא ולמות. המשך במאמר...

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214011 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204593 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204639 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica