חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב מטבחים

מאת: סטארט-סאועיצוב פנים21/06/20111168 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב מטבחים

תחום עיצוב המטבחים הינו תחום התופס תאוצה בשנים האחרונות.

די בכך שתגיעו אל אולמות תצוגה, תפתחו מגזינים של עיצוב או תרפרפו בקטלוגים שונים באינטרנט, על מנת שתבינו את התנופה של תחום עיצוב מטבחים בעשור האחרון.

ההיצע גדול, הסגנונות שובי עין, בעלי המקצועות העוסקים בתחום זה מוכשרים להפליא, ניתן לבחור במטבח המתאים לתקציב שלכם, יצרניות המטבחים מוציאות דגמים חדשים מדי תקופה והתחרותיות גדולה.

אם בימי עבר, רוב המטבחים היו דומים ונבנו על פי שטאנץ דומה, כיום כל אחד ואחד מאיתנו מעוניין במטבח אשר ישמש אותו בצורה הטובה ביותר ויותאם לאופי הבית ויושביו.

עיצוב מטבחים- שיקול חשוב

אם בעבר, מטבח היווה את החלל בו אכלנו את ארוחות הבוקר, הצהרים והערב, כיום המטבח משמש אותנ להרבה יותר מכך. אין זה נדיר לראות איסוף של כל המשפחה סביב שולחן המטבח בניסיון לדון בנושאים מסוימים וקבלות החלטות משותפות. כמו כן, פעמים רבות אנו רואים שהמטבח עצמו מהווה חלל מעוצב הקשור לעיצוב הכולל של הבית ומרשים כל אורח הנכנס לביתנו.

ההחלטה הראשונה שצריכה להיות, כאשר אנו מחליטים כי אנו מעוניינים לעצב את המטבח שלנו מחדש, או כאשר אנו מחליטים על עיצוב של מטבח בבית חדש, היא מהי המטרה של המטבח שלנו.

האם אנו מתכוונים להשתמש בו כחלל לאפייה ובישול בלבד, האם הוא ישמש אותנו לארוחות סביב השולחן, האם אנו זקוקים למטבח שישרת משפחה גדולה, האם אנו רווקים או יחידים ואוכלים רוב הזמן בחוץ ולכן מטבח קטן ומודרני בסגנון ההיי טק ישמש אותנו נאמנה וכן הלאה והלאה. תשובה על שאלות אלו יעזרו בהחלטה כיצד הנכם מעוניינים לעצב את המטבח שלכם.

נקודות חשובות בבחירות של עיצוב המטבח

  • תקציב- כיום, ניתן להתאים את העיצוב לתקציבהקיים. אם בעבר ויתרתם על עניין העיצוב של המטבח שלכם כי חשבתם שמדובר בהליךהדורש סכומי עתק, כיום החלום יכול להתגשם.
  • מדידות- חשוב מאוד לבצע מדידה של כל הקשורבחלל המטבח והמכשירים המצויים בו לפני תחילת התהליך של עיצוב מטבחים.

בצעו מדידה של חלל המטבח, כל מוצרי החשמל, הארונות הקיימים והאם הגודל והנפח שלהם אכן משרת אתכם נאמנה, מדידה של שולחן המטבח, המקרר, התנור ועוד.

  • איש מקצוע- בחירה נכונה של איש מקצוע(אדריכל, נגר, מעצב) או חברת עיצוב מטבחים הינה קריטית.

חשוב מאוד להסתכל בתיק הדוגמאות של לקוחות החברה ולקרוא אודותיה. יש לזכור כי המטרה שלכם היא: התאמה של חלל המטבח אל חלל הבית שלכם וצרכיכם.

עיצוב מטבחים- כי לכל אחד מגיע מטבח מסוגנן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת סטארט סאו מתמחה במתן פתרונות שיווק וקידום אתרים באינטרנט לאתרים קטנים וגדולים, בארץ ובחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטארט-סאו

מאת: סטארט-סאובריאות ורפואה כללי04/10/11759 צפיות
עונת הקיץ בפתח ושוב אתם נאבקים בהחלטה באם להסיר את שיערות גופכם על ידי סכיני גילוח או שעווה או לחלופין לפנות אל מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר בו תאלצו לשלם קצת יותר, אך התוצאה תבטיח גוף חלק לאורך זמן.

מאת: סטארט-סאועסקים קטנים ובינוניים21/06/111335 צפיות
אין אחד שאינו מכיר את העונה שבה הוא מתחיל לראות מזיקים בכל חלקי הבית, העסק וסביבתו. תושבי העיר תל אביב גם הם מכרים ותיקים של תופעת המזיקים. אם נרחיק לכת נוכל לראות כי העיר תל אביב בנויה בצפיפות ופעמים רבות פחי הזבל ממתינים לעובדי העירייה בפינות הרחוב, דבר המזמן חתולים, עכברים ומזיקים רבים הניזונים מאלו. כמו כן, בתום עונת החורף ועם הלחות הגבוהה המאפיינת את העיר, היתושים מתחילים להופיע בכל מקום. הדברת מזיקים בתל אביב היא פעולה חיונית לכל אחד הגר בה.

מאת: סטארט-סאועיצוב פנים21/06/111241 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים משקיעים בחדר האמבטיה שלהם. אנשים מבינים כיום, כי חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, שכן מדובר בחדר שאמור לתת לנו הרגשה נעימה במיוחד, בביצוע של פעולות אינטימיות שאנחנו עושים לבד. לכן, בחירה של ארונות אמבטיה מעוצבים, הן עבור חדר אמבטיה חדש לחלוטין, או בזמן שיפוץ של חדר האמבטיה, היא הזדמנות לשדרג את חדר האמבטיה - ובגדול.

מאת: סטארט-סאונדל"ן24/02/111216 צפיות
כל אדם אשר מגיע לשלב בו הוא יוצא מבית הוריו, מחפש לעצמו דירה בעיר המועדפת עליו. הדירות מפורסמות באפיקים שונים, לרבות, מדור דרושים במוסף העיתון השבועי, דירות להשכרה באתרי אינטרנט מובילים, פתקים המודבקים על עצים ועוד.

מאת: סטארט-סאושיפוצים15/02/11966 צפיות
מי מאיתנו אינו מייחל לעצמו מטבח מעוצב ומפואר על פי טעמו האישי. מטבחים במרבית המשפחות, הפכו בשנים האחרונות לאזור בבית, בו מתרחשת כל הפעילות המשפחתית. אם בעבר נהגו משפחות להתרכז בסלון, והמטבח אשר נבנה, היווה יחידה נפרדת מהבית, הרי שכיום מטבחים, הם אלו אשר מפגישים בין שאר דיירי הבית, ולרוב הם מעוצבים כחלל פתוח עם הסלון. מבחר המטבחים הוא רב, וכל שעליכם לעשות הוא, להתאים את האחד אשר עונה על הקריטריונים אותם הצבתם לעצמכם. במאמר זה נציג אינפורמציה רלוונטית אודות מטבחים, ונסביר כיצד יש לבחור מטבח ועל י

מאת: סטארט-סאוריהוט 22/11/101076 צפיות
החורף באופק והבית זקוק לחמימות אשר תטאטא את הקור המאפיין את התקופה. שטיח עונה על הצורך ומעניק לבית, חמימות ונעימות בימי החורף הקרירים. כל משפחה בוחרת לעצמה את המיקום בבית בו יונח השטיח, יש שמסתפקים בשטיח בסלון ואילו אחרים מעדיפים להניח שטיח גם בחדרי הבית האחרים.

מאת: סטארט-סאואחסון אתרים17/10/101137 צפיות
בעת הקמת אתר חדש תידרשו לבחור בחברת אחסון אתרים או בשרת אחסון, אליו תוכלו להעלות את האתר שלכם, על מנת שיהיה זמין לגולשים. במאמר זה נציג מספר ביטויי יסוד הקשורים לאחסון אתרים, על מנת שתוכלו להבין מה לשאול ומה לבדוק, וגם להכיר את המושגים העולים בשיחה כדי שתוכלו להבינם טוב יותר.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב פנים

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים06/09/222494 צפיות
ברור כי כדי לקבל היתר בנייה, יש להגיש בקשה להיתר בנייה לוועדה המקומית, וככל שזו תחליט לאשר את הבקשה להיתר בנייה, ניתן יהיה להפיק את היתר הבנייה מכוחה של אותה החלטה, כל עוד היא בתוקף. מועדי תוקפה של החלטה ליתן היתר בנייה, ואפשרויות הארכת תוקפה, קבועים ב-תקנות התכנון והבנייה (רישוי בנייה), תשע"ו-2016 (להלן: "התקנות").

מאת: בנימין קלינגרעיצוב פנים09/04/222737 צפיות
עיריית תל אביב – יפו חוק התכנון והבניה התשכ"ה 1965 מינהל ההנדסה 1 'עמ 22-0283 פרוטוקול החלטות רשות רישוי דיין משה 151 בצרון 34 בקשה מספר: 0283-22 גוש: 6150 חלקה: 392 תאריך בקשה: 2022/02/20 שכונה: ביצרון ורמת ישראל תיק בניין: 151-0758 סיווג: מסלול מקוצר/הוספת מרחב מוגן דירתי בקשת מידע: 201900843 שטח: 1766 מ"ר תא' מסירת מידע: 2019/06/12 מבקש הבקשה: דווידוביץ אמיר בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 שיר דווידוביץ אוראל בצרון 34 , תל אביב - יפו 6789481 עורך הבקשה: פרמן אריאל שדה יצחק 57ב, תל אביב - יפו 6706630 תוכן הבקשה ע"י עורך הבקשה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202896 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: אבי דוידיעיצוב פנים20/11/202740 צפיות
המלצה על מיטה זוגית עם ארגז מצעים לשמירה על חדר שינה מסודר. מיטה זוגית עם ארגז מצעים היא רהיט עם ערך מוסף.

מאת: גיא רונאלעיצוב פנים14/05/202805 צפיות
הדפסה על זכוכית הינה טרנד עולה בעולם עיצוב הבית והמשרד. בשנים האחרונות חלו התפתחויות טכנולוגיות המאפשרות שימושים רבים שלא התאפשרו קודם להדפסות מסוג זה. לכל שיטה יש את היתרונות והחסרונות ומכאן את השימושים המומלצים עבורה

מאת: דוד כהןעיצוב פנים02/04/202254 צפיות
הבאנו לכם כמה טיפים איך לתחזק את השטיח שלכם בצורה הנכונה כדי שתישמר לאורך זמן במראה המקורי

מאת: דוד כהןעיצוב פנים11/03/202233 צפיות
גם היום בעידן המודרני או הפוסט המודרני, בעידן בו אנחנו מחפשים עיצובים מינימליסטיים, עיצובים שמתאימים יותר לרוח התקופה ובוודאי למאה ה-21, הרי שיש תחומים מסוימים בהם אנחנו דווקא מעדיפים להיצמד לעיצובים קלאסיים, עיצובים ישנים וטובים, כאלה שאנחנו מכירים וכמו שטיחים קלאסיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica