חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שטיחים

מאת: סטארט-סאוריהוט 22/11/20101074 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגוון השטיחים המוצעים למכירה הם רבים ומגוונים, לרבות שטיחים אשר יוצרו בעבודת יד, שטיח פרסי מקורי, שטיח קווקזי, שטיחים עשויים מצמר, ממשי ועוד. המבחר הוא עצום.

כל שטיח הוא בעל איכות שונה הבאה לידי ביטוי במחיר בו הוא נמכר.

אחת הבעיות הגדולות יותר בבחירת שטיחים, היא אי הידיעה מהו שטיח איכותי וכיצד מבחינים בת זו.

מרביתנו לא מודעים להבדלים בטיב החומרים ממנו עשוי השטיח ועל כן אין אנו יודעים מהו ערכו.

סוחרים רבים מנצלים עובדה זו, ומפריזים במחירים אותם הם דורשים בעבור השטיח.

כיצד בוחרים שטיחים

אם אין אתם יודעים כיצד להבדיל באיכות השטיח אשר יוצר בעבודת יד, כדאי לקחת איתכם חבר שמבין ויודע כיצד לזהות איכות.

אם אין לכם חבר כזה, בצעו סקר שוק ובקרו במספר חנויות המציעות שטיחים למכירה, ודלו מן המוכרים אינפורמציה רבה ככל האפשר לרבות מחיר, איכות, סוג השטיח ועוד.

ככל שתאגרו אינפורמציה רבה יותר ותבקרו בחנויות רבות יותר, כך תקבלו מושג, והרכישה תשתלם לכם. בהתאם לאיכות המוצעת, תשלמו את המחיר הראוי.

כיצד מבחינים באיכות

אם אינכם יודעים להבחין ולקבוע מהו שטיח איכותי, קראו את החלק הבא וקבלו מעט מושג אודות שטיחים איכותיים.

שטיחים אשר עשויים בעבודת יד, הם לרוב שטיחים איכותיים יותר, (צפיפות החומר בהם גבוהה).

ככל שכמות החומר בשטיחים גדולה יותר, כך השטיח כבד וחזק יותר והסיכוי שהם יחזיקו מעמד זמן רב הוא גבוה.

בכדי לדעת האם השטיח אותו אתם עתידים לרכוש, הינו בצפיפות גדולה ומצדיק את המחיר המבוקש, הפכו אותו ובדקו את מספר החוטים הרקומים בו.

לשם השוואה, הפכו שני שטיחים ובחנו את ההבדל ביניהם.

שימו לב, עצם העובדה שגובה סיב השערות גבוה יותר, אינו אומר כי צפיפות השערות גבוהה יותר.

אם רכשתם שטיח בעל סיב שערות גבוה, קחו בחשבון שהטיפול בו יהיה מסיבי וקפדני יותר, משום שסיבי שיער ארוכים, נוטים להתפצל במהירות כאשר דורכים עליהם.

שטיחים רבים נמכרים מחומרים שונים, לרבות צמר שהינו חומר טבעי (גוזז מכבשים) ועל כן אורח החיים שלו ארוך יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת סטארט סאו מתמחה במתן פתרונות שיווק וקידום אתרים באינטרנט לאתרים קטנים וגדולים, בארץ ובחו"ל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטארט-סאו

מאת: סטארט-סאובריאות ורפואה כללי04/10/11759 צפיות
עונת הקיץ בפתח ושוב אתם נאבקים בהחלטה באם להסיר את שיערות גופכם על ידי סכיני גילוח או שעווה או לחלופין לפנות אל מכון מקצועי להסרת שיער בלייזר בו תאלצו לשלם קצת יותר, אך התוצאה תבטיח גוף חלק לאורך זמן.

מאת: סטארט-סאועיצוב פנים21/06/111167 צפיות
תחום עיצוב המטבחים הינו תחום התופס תאוצה בשנים האחרונות. די בכך שתגיעו אל אולמות תצוגה, תפתחו מגזינים של עיצוב או תרפרפו בקטלוגים שונים באינטרנט, על מנת שתבינו את התנופה של תחום עיצוב מטבחים בעשור האחרון.

מאת: סטארט-סאועסקים קטנים ובינוניים21/06/111334 צפיות
אין אחד שאינו מכיר את העונה שבה הוא מתחיל לראות מזיקים בכל חלקי הבית, העסק וסביבתו. תושבי העיר תל אביב גם הם מכרים ותיקים של תופעת המזיקים. אם נרחיק לכת נוכל לראות כי העיר תל אביב בנויה בצפיפות ופעמים רבות פחי הזבל ממתינים לעובדי העירייה בפינות הרחוב, דבר המזמן חתולים, עכברים ומזיקים רבים הניזונים מאלו. כמו כן, בתום עונת החורף ועם הלחות הגבוהה המאפיינת את העיר, היתושים מתחילים להופיע בכל מקום. הדברת מזיקים בתל אביב היא פעולה חיונית לכל אחד הגר בה.

מאת: סטארט-סאועיצוב פנים21/06/111241 צפיות
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים משקיעים בחדר האמבטיה שלהם. אנשים מבינים כיום, כי חדר האמבטיה הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית, שכן מדובר בחדר שאמור לתת לנו הרגשה נעימה במיוחד, בביצוע של פעולות אינטימיות שאנחנו עושים לבד. לכן, בחירה של ארונות אמבטיה מעוצבים, הן עבור חדר אמבטיה חדש לחלוטין, או בזמן שיפוץ של חדר האמבטיה, היא הזדמנות לשדרג את חדר האמבטיה - ובגדול.

מאת: סטארט-סאונדל"ן24/02/111215 צפיות
כל אדם אשר מגיע לשלב בו הוא יוצא מבית הוריו, מחפש לעצמו דירה בעיר המועדפת עליו. הדירות מפורסמות באפיקים שונים, לרבות, מדור דרושים במוסף העיתון השבועי, דירות להשכרה באתרי אינטרנט מובילים, פתקים המודבקים על עצים ועוד.

מאת: סטארט-סאושיפוצים15/02/11965 צפיות
מי מאיתנו אינו מייחל לעצמו מטבח מעוצב ומפואר על פי טעמו האישי. מטבחים במרבית המשפחות, הפכו בשנים האחרונות לאזור בבית, בו מתרחשת כל הפעילות המשפחתית. אם בעבר נהגו משפחות להתרכז בסלון, והמטבח אשר נבנה, היווה יחידה נפרדת מהבית, הרי שכיום מטבחים, הם אלו אשר מפגישים בין שאר דיירי הבית, ולרוב הם מעוצבים כחלל פתוח עם הסלון. מבחר המטבחים הוא רב, וכל שעליכם לעשות הוא, להתאים את האחד אשר עונה על הקריטריונים אותם הצבתם לעצמכם. במאמר זה נציג אינפורמציה רלוונטית אודות מטבחים, ונסביר כיצד יש לבחור מטבח ועל י

מאת: סטארט-סאואחסון אתרים17/10/101136 צפיות
בעת הקמת אתר חדש תידרשו לבחור בחברת אחסון אתרים או בשרת אחסון, אליו תוכלו להעלות את האתר שלכם, על מנת שיהיה זמין לגולשים. במאמר זה נציג מספר ביטויי יסוד הקשורים לאחסון אתרים, על מנת שתוכלו להבין מה לשאול ומה לבדוק, וגם להכיר את המושגים העולים בשיחה כדי שתוכלו להבינם טוב יותר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201584 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201173 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201721 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201807 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191613 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191592 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191596 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica