חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מובילים מומלצים בדרום

מאת: אתי פרקשבתים משותפים22/06/2011842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייבים לפנות את הדירה? עוברים דירה? יש אנשים שמעבירים את כל החיים באותו אזור. בקצב החיים של היום אנו חייבים לעבור מעיר לעיר מספר לא מבוטל של פעמים עד שיגיעו למחוז חפצם. העברת דירה נתפסת כפרוצדורה ארוכה. קטע הקריאה שלפניכם רלוונטי מאוד לאלו מכם שעוברים בית בחודש הקרוב, ובו נכללות עצות טובות על חברת הובלות.

הפכו את המעבר לחוויה חיובית


תזכרו למה אתם עוברים. חלק גדול מהאנשים מחליפים מקום מגורים מסיבות חיוביות כגון מעבר לקוטג' מרווח או שהסתיימו עבודות עיצוב הבית. ללא ספק המעבר הוא שלב מייגע אבל גם אותו ניתן לעבור בשלום.

מובילים מומלצים - כל הדרכים האפשריות למעבר נעים מזורז וללא כאבי ראש


היו ערוכים, תבדקו את האופציות להעברת הבית שלכם מספר שבועות לפני המעבר. בזכות ההכנה תמנעו מהוצאות מיותרות וכך יעבור יום העברת הבית בצורה מעולה.

אין זמן לארוז? יש מגוון חברות המציעות שירות אריזה בתוספת לשירותי ההובלה. צוות של מס' עובדים יבוא ימים ספורים לפני יום העברת העסק כדי לארגן בקופסאות את חפציכם.

במידה ונקלעתם למצב שנדרש מכם לפנות את בית העסק לפני שהגיע המועד בו באפשרותכם להכנס למשרד אליו אתם עוברים אל תלחצו! בחלקים שונים של הארץ באפשרותכם למצוא מספר חברות שבבעלותן מחסנים שכל המטרה שלהם אחסון תכולת משרדים. ניתן להשכיר למספר שבועות אך קיים גם אחסון לטווח ארוך יותר וזאת אף במחירים זולים יותר.

אין פשרות - הובלת משרד


אם אתם אלו שאורזים לבד או שהעדפתם לקחת את שירותי חברת הובלה כדי לארוז חשוב לארוז את החפצים שלכם בצורה מוקפדת על מנת שיגיעו בשלום לבית החדש. לא הייתם רוצים לשמוע שהסרוויס היקר שסבתא רבא פולה נתנה לכם לחתונה ישבר בטלטלות הדרך, נכון?

אל תתקמצנו על חברת הובלות, לא כל אחד עם טנדר יעשה את העבודה. הובלת חפצים מסוימים כגון: מקרר, פסנתר וכדומה דורשים מיומנות גדולה. כמו כן, ריהוט מסוים כמו: סלון, ארון הזזה אשר יצטרכו פרוק והרכבה. בדיוק מסיבה זו, מומלץ לוודא שהמובילים שלקחתם מסוגלים לבצע את זה. עבודה זו דורשת תוספת תשלום.

מדדו את דלתות החדרים במשרד הנוכחי ובמשרד אליו רוצים לעבור. אם אתם רואים שדלת המעלית קטנה מדי יש מצב טוב שתזדקקו לקחת בנוסף שירות של מנוף.

תמיד תוכלו לקחת את שירותיו של מנופאי מחברה בנפרד אך הדרך הטובה יותר היא להתקשר ולבדוק אם חברת ההובלות אותה שכרתם לביצוע העבודה נותנת שירותי מנוף בנוסף, כך תחסכו מעט בעלות. יש מקרים שעדיף לקחת מנוף, גם אם אין חובה. שימוש במנוף יחסוך בשפשוף החפצים על הקירות במעבר בין החדרים.

זקוקים לפרטים נוספים? הייתם רוצים לעשות סקר שוק?
הכנסו עוד היום לאתר של http://www.movehome.co.il/ בו תוכלו למצוא פרטים, טיפים והצעות מהמומחים בתחום

.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111106 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111116 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111384 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111401 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111366 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111122 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111345 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא בתים משותפים

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים05/10/222347 צפיות
כיצד יכול ייזום תמ״א 38 לקבל זכויות בנייה והקלות נוספות באיזורי הרכבת הקלה? תמ״א 60 שעברה לאחרונה בתכנון נכון מאפשרת זאת!

מאת: בנימין קלינגרבתים משותפים30/03/222957 צפיות
בוטל צו הריסה מנהלי כי לא נחשף המידע הרלוונטי הגורמים שאישרו את הצו לא היו מודעים לכך שהבנייה האסורה בכפר וולג'ה ליד ירושלים בוצעה על בית ישן, והריסה מנהלית מיועדת רק לבנייה חדשה.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/223119 צפיות
כמנהלי נכסים עליכם ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה לדיירים ולצוותים שלכם. בתקופת הקורונה משימות אלו אולי הופכות ליותר מאתגרות, אך לא לבלתי אפשריות. ישנן דרכים להגן על הדיירים והעובדים שלכם, ועדיין להבטיח שהתחזוקה תתנהל על הצד הטוב ביותר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222951 צפיות
כדי לחסוך באנרגיה עליכם להשקיע אנרגיה, אלא אם כן אתם יכולים למצוא הנדימן , עבור פרויקטים של תחזוקת הבית שלכם, כמו גם עבור פרויקטים שיהפכו אותו להרבה יותר יעיל אנרגטית

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים24/01/222981 צפיות
לקורונה היו השפעות גדולות על עסקים מסוגים שונים, לרבות על חברות ניהול ואחזקת מבנים, אשר מלבד התמודדות עם אתגרי המגפה, עליהן להתמודד גם עם אתגרים עונתיים ולהכין את המתקנים השונים למזג האוויר הקר.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים19/10/211274 צפיות
אם תחפשו בגוגל מידע על טיפול בבעיות גביה, תגלו שיש כל כך הרבה תכנים בנושא. הסיבה לכך היא שהמון חברות ניהול מתמודדות עם בעיות גביה כאלו ואחרות. ניהול הגביה זהו נדבך מרכזי של כל חברת ניהול, ועליהן להבטיח שכל אחד מהדיירים ישלם את הסכום שנקבע, קל וחומר יעביר תשלום כאשר נדרש סכום כסף נוסף עבור עבודות תחזוקה שנמצאות מחוץ להסכם השירות.

מאת: פורטל בתיםבתים משותפים23/12/201728 צפיות
מעלית היא אחד המרכיבים החשובים ביותר של הבית המשותף, וכאשר היא אינה פועלת כראוי תגרם אי נוחות גדולה ופגיעה באיכות החיים של דיירים רבים בבניין. לכן כדאי לשמור על תחזוקה שוטפת של המעלית ולבצע בדיקות בתדירות הדרושה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica