חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החרקת חולדות מילדים

יש מזיקים בבית?

כל אחד נתקל ברגע הבא, נכנסים באמצע הלילה לדירתכם ומבחינים בכמה תיקנים. מכרסמים וחרקים לא קרואים הם מטרד רציני, ואף מעבר לאי נעימות, לעיתים הם גם יכולים להעביר מחלות. אז למי לקרוא אם יש זוחלים בדירה?

במקרים כאלה יש רק פתרון אחד - הרחקת חולדות!

למה שתסבלו אם אפשר היום לשים קץ לבעיה? מדבירים מקצועיים מסוגלים לפתור בקלות את הבעיה, לנקות את האזור הנפגע ולבסוף למנוע את חזרת הפולשים. פעמים רבות לא יהיה צורך לבצע ריסוס תיקנים פעמיים. באיזה מצב כדאי להזמין מדביר מקצועי?

יונים

היונים לא נותנות לישון? כשיש בקרבה עטלפים או יונים, לא צריך לעשות שימוש באבקות הדברה. יש היום כל מיני טכניקות שמסלקות את היונים בלי להכאיב להן. לדוגמה, רשתות אטומות וחפצים צבעוניים.

עכברים וחולדות

יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

הדברת ג'וקים

בני אדם לא אוהבים חרקים - הם מלכלכים, גורמים למחלות ומגעילים נורא. מדביר מוסמך יכול לשים סוף למזיקים אחת ולתמיד בעזרת שימוש של כל מיני שיטות הדברה וטיפול כללי בבית.

דבורים או צרעות

דבורים וצרעות בבית זו תופעה ממש מסוכנת. עקיצה של צרעה היא לא חוויה מהנה במיוחד, ועדיף להמנע מן העניין. מדבירים מקצועיים יודעים באיזו דרך להיפטר מן הצרעות אחת ולתמיד.

מה אתם צריכים לדעת על ריסוס נגד נמלים לפני שמתחילים?

במקרה בו יש מזיק בבית או בחצר, צריך בדחיפות לפנות לחברה הדברה. בדקו קודם שמדובר על מדביר טוב בעל כל האישורים בשביל פעולת ההדברה, ושהוא לא עושה שימוש בחומרי הדברה מסוכנים הפוגעים בטבע ובבעלי חיים אחרים.

בשביל עוד מידע חיוני בנושא שירותי הדברה, תלחצו על הלינק הבא http://www.hadbarah.com. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111105 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111115 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111384 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111400 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111365 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111344 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/11939 צפיות
כשמדברים על רכישת חלונות לבית, רצוי להזכיר גם תריסים לחלון. תריסים ונציאניים, תריסים מתרוממים - זה לא חשוב מה הטעם שלכם, כל עוד יש כאלה. בעזרת תריס, תוכלו לשלוט יותר על כמות האור הנכנסת, ובעיקר להימנע ממקרים בהם יש אור שמש חזק בבית והתחממות של הבית.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211561 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica