חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב קירות גבס על ידי טייח מקצועי

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/20111343 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא יודעים איפה לשים את התינוק? לא זוכרים מתי הקירות היו לבנים?

בעולם המערבי כיום, אנו חייביםחידושים ושיפורים כל הזמן. הטעמים והצרכים שלנו הם דבר לא קבוע ונוסיף על כך את הרצון להיות במודה - רק שבוע שעבר סיידנו את הקוטג' בטורקיז ואילו היום ירוק זית הוא הדבר החם הבא. אז לא נסייד מחדש? ברור, בלי למצמץ!!

מעוניינים לשמוע על עיצוב קירות גבס? להלן מס' טיפים


שיפוץ דירה ושמירה על מראה עדכני יכול להיות עסק יקר ולכן יהיה עדיף אם תחשבו על פתרונות לזמן ארוך.

חלוקת השטח - מומלץ מאוד להשקיע מחשבה, זמן וכסף בעניין זה, תכנון נכון של השטח משמעותו תפקוד נכון של הדירה ויכולת מענה טובה לצרכים שלכם. גם בבתים קטנים ניתן להגיע לאופטימיזציה של החלל כך שיקנה לכם את המירב.

משחק בצבע - צבע הוא הפנים והאופי של החלל והוא מהדברים הבולטים שהעין שלנו רואה בכניסתנו למקום חדש. ישנם גוונים שיכולים להיות עניין אופנתי. ניתן להתייעץ ולראות אילו סוגים של צבעים יהיו רלוונטיים גם עוד שנה שנתיים. חשוב להקפיד ולהתאים את הצבע שבחרתם לדירה לאופי שלכם.

בניית קיר גבס - כי הגיע הזמן להתחדש!


היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה, עכשיו זה לא זמן טוב ולא מבינים את תלונות האישה על דחיית שיפוץ ושיפור מראה הדירה. דמיינו לעצמכם, לא הייתם מעדיפים להרגיש כמו בחופשה כל יום בשבוע בביתכם מאשר לצאת לחופשה ביוון?

שדרוג הבית


זה כלל לא משנה מתי קיבלתם מפתח לדירת גן חדשה, מוכרים את הדירה בבניין הישן או שהייתם רוצים לשנות את מראה הדירה? חלוקה נכונה של הבית, שמירה על מצב תקין ומראה עדכני יעלו את ערך הדירה!!!

דירה מוזנחת וישנה תדחה קונים אפשריים ואילו בית שבוצעו בו עבודות צביעה ושיפוצים והושקע בו לא מעט כסף גם יעלה את רמת החיים וגם זה יקל עליכם למכור אותו בעבור סכום גדול יותר כשתבחרו למכור.

צריכים עוד פרטים על טיח גבס?
בקרו עוד היום באתר הבית http://www.h100.co.il/ ותוכלו למצוא טיפים נוספים מטובי נותני השירות - לבית זה טוב לכם זה טוב יותר.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111104 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111115 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111383 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111400 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111364 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111121 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/11939 צפיות
כשמדברים על רכישת חלונות לבית, רצוי להזכיר גם תריסים לחלון. תריסים ונציאניים, תריסים מתרוממים - זה לא חשוב מה הטעם שלכם, כל עוד יש כאלה. בעזרת תריס, תוכלו לשלוט יותר על כמות האור הנכנסת, ובעיקר להימנע ממקרים בהם יש אור שמש חזק בבית והתחממות של הבית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232604 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223275 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica