חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד לגני ילדים – חשוב לא פחות מהילדים

מאת: שגיאגני ילדים23/06/20112020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסומים מחקריים רבים שידועים לכל הורה ובטח לכל גננת, הם אלה המוכיחים כי משחקים ומתקנים וכל מה שנכלל בקטגוריית ציוד לגני ילדים, מסייעים באופן ישיר בהתפתחות הילדים ותורמים ליצירתיות, לחשיבה וליכולת המילולית של הילדים בגן. אי לכך, חשיבות בחירת המשחקים ומתקני החצר בהתאם לגילם ולהתפתחותם של הילדים הינה קריטית.

כולנו יודעים, כי גן ילדים המשופע במתקנים ובציוד לימודי, הוא גן ילדים איכותי וברמה חינוכית גבוהה. בשנים האחרונות, קיים מגוון עשיר של ציוד, וההיצע עומד לבחירה במספר גדול של ספקים. כאשר מדברים על ציוד לגני ילדים, מתכוונים לקשת רחבה של פריטים, כמו: ציוד בסיסי של כיסאות ושולחנות ישיבה נוחים,  תיאטרון בובות, משחקים מתנפחים,  משחקי יצירה וחשיבה, משחקים מוטוריים, משחקים דידקטיים,  משחקי חצר, סוסי רכיבה, מתקנים ומשחקי חברה ופעילויות משולבות בחצר ועוד.
בעת רכישת ציוד לגני ילדים, חשוב להקפיד על שני כללי יסוד: איכות ובטיחות. בראש ובראשונה, חשיבות בדיקה מקצועית של גימור מושלם ללא מסמרים ובליטות חדות, אשר עשויים לגרום לפציעתם של ילדים, היא קריטית לביטחון הילדים. חשוב שהציוד יהיה נוח לתפעול, אשר מעניק אפשרות רחבה של משחק בטוח ופשוט להפעלתם של ילדים.

ציוד לגני ילדים כולל מלבד מתקני חצר, גם משחקים מגוונים של חשיבה,  חומרי יצירה, ועוד. מלבד בחירתם ורכישתם של מתקנים ומשחקים שחייבים לעמוד בתקני הבטיחות,  חשוב לתת את הדעת גם לבחירת ציוד שאינו רעיל כאשר מדובר בגן ילדים, משום שאחד משלבי ההתפתחות הקריטיים של ילדים, הוא הכנסת חפצים לפה בלי יכולת פיקוח .
חשוב לדעת, כי ציוד לגני ילדים כולל מגוון של משחקים שונים, אשר עלולים להיות מסוכנים, כגון:  משטחי בלימה,  קיר טיפוס אינדיאני, ארגזי חול, משחקי יצירה גדולים, חישוקים צבעוניים,  סולמות וחבלים ועוד. יש להקפיד לא רק על בטיחותם ואיכותם, אלא גם על התקנתם המקצועית של ציוד לגני ילדים, בידי אנשי מקצוע, המודעים לבטיחות.
לסיכום: בשל חשיבותם החינוכית הרבה, יש לבחור בכובד ראש ציוד לגני ילדים, ולהקפיד רבות על איכותם ובטיחותם.

 



תגיות המאמר: ציוד לגני ילדים, פרסקו


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121468 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121378 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111759 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115275 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119252 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111755 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאת: שגיאהורות23/05/111836 צפיות
מכירים את המכונית הקטנה שכל ילד אוהב לרכב עליה, לאחסן בה צעצועים ולהרגיש כמו ההורים שלו שנוהגים ברכב המשפחתי? כולנו חושבים בדיוק על אותו הדבר – בימבה.

מאמרים נוספים בנושא גני ילדים

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/152755 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: נאוה סלורגני ילדים16/02/151927 צפיות
מעברים ושינויים הם תהליכים לא קלים, לא לנו המבוגרים ובטח שלא לילדים שלנו. אם אתם חוששים לקראת עלייתו של הילד לכיתה א', אם יש לך התכווצויות בבטן כשאת רק מדמיינת אותו נדרש לקרוא, ואם אתה לא לגמרי משוכנע שהוא מוכן לחוויה שכזו- יש לכם עוד מספיק זמן (כחצי שנה זה בהחלט מספיק...) עד שנת הלימודים הבאה, כדי להכין אותו כראוי לקראת הצפוי לו. לפניכם כמה דרכים שיעזרו לכם לעזור לילד להיות מוכן ובשל יותר.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142755 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים07/04/132164 צפיות
פעילויות לגני ילדים חשובים מאין כמוהם הם על המולדת. גני הילדים עושים עבודה מצויינת לאורך השנה אך ניכר כי יש נתק רגשי בין נושאיי הפעילויות לגני ילדים לרגש שהם אמורות לעורר. הפעילויות לגני ילדים ליום העצמאות למשל מתהדרות בדקורציה של הגן ביום החגיגי ולא במידע הרב שהילדים הקטנים צריכים לספוג ועל התחושות שיתעוררו מתוך הציוד לגני ילדים החגיגי והפעלות לגני ילדים הנערכות.

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים31/03/131981 צפיות
פעילויות לגני ילדים שהם כמו תקליט שבור מסייעים לילדים בהבנה וקליטה. זה קורה לכל הילדים בגן בשעת המשחק בציוד לגני ילדים, הם לא מפסיקים לזמזם שיר מסוים,שכאילו נתקע להם בראש ולא עוזב.ערכתם פעילויות לגני ילדים במהלך השבוע ולעתים מדובר רק בשורה אחת שהם זוכרים מהשיר שלמדו ומרגישים צורך לא מובן לזמזם אותו שוב ושוב. בחברות המייצרות ציוד לגני ילדים בעולם כולו וכן מפעילי חוגים לילדים והפעלות לגיל הרך מנסים לבדוק מה פשר התופעה

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים21/01/138491 צפיות
ציוד לגני ילדים להפעלת פעילויות בגני ילדים הינם משפחה אחת גדולה ששמות הפריטים מתחדש שם מדי יום. בגן הילדים עלינו ללמד,לתרגל ולהביא את הילדים להישגים לימודיים ולא רק חוויתים. האם ניתן לערוך פעילות לימודית מעניינת סת'ם עם הציוד לגן ילדים שקיים ובלי להשתגע עם כלים דידקטיים דרמתיים ?

מאת: ציוד לגני ילדים רעיון בקרטוןגני ילדים16/01/138681 צפיות
לאחרונה הציוד לגני ילדים הפך לחלליות מוארות וצבעוניות שכבר אי אפשר להבין האם רק מתגלשים או גם קופצים עליהם. ציוד לגני ילדים בסיסי זה כדור,חבל או רק עמוד גבוה, סביבו הילדים והגננת צריכים להקים פעילות ראויה שהיא גם לימודית,גם מלאה הומור וגם חוויתית. במאמר זה נביא הוראות ברורות כיצד להפעיל את ילדי הגן עם ציוד לגני ילדים בסיסי כמו בפעילות: "מעגל הצפרדעים" או "מרבד הקסמים".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica