חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמיכה טכנית במחשבים על ידי שירות חיצוני

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/20121375 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית. לפיכך תמיכה טכנית במחשבים היא חשובה לא פחות מעבודת הרכש והטמעת התוכנות בעסק ולא פחות מעבודות התחזוקה השונות בתחום.

תמיכה כאמור לעיל יכולה להיות באמצעות חברה המעניקה שירותי מחשוב, תמיכה טלפונית, אינטרנטית או תמיכה באמצעות איש טכני המתקשר לעסק או שמשתמש בודד יוצר עימו קשר והוא ומבצע פעולות הדרכה טלפוניים למשתמשים השונים. ככל שעסק הוא גדול יותר, כך נדרשים משתמשים רבים יותר לפעולות מעין אלה. במקרים אחרים יש צורך להגיע לעסק, אם בעקבות קריסה של שרת אחד או יותר ואם בעקבות תקלה במחשב, המצריכה פעולת תיקון. ראוי להדגיש כי תמיכה טכנית במחשבים אין פירושה ביצוע תיקונים, אף כי במקרים מסוימים עשוי הממונה על התמיכה לפתוח מחשבים, ולו רק על מנת לעמוד על מהות התקלה או לבצע תיקונים קלים כגון החלפת מאוורר, ניקוי וכיוצא באלה.

רשתות מחשבים ותמיכה טכנית

גופים גדולים מעדיפים, משיקולים עסקיים ואחרים, להחזיק רשתות מחשבים עצמאיות ולהימנע מהתחברות לשרתים רחוקים. ואולם ככל שהרשת מורכבת יותר כך הסיכוי לתקלות גדול יותר. תמיכה טכנית במחשבים יכולה להתבטא בטיפול מקומי בתקלות או בטיפול בבעיות אחרות הקשורות ברשת כמו גם תמיכה בשרתי ענן כחלק משירותי מחשוב ענן כוללים.

העברת נושא התמיכה לגורם חיצוני חוסכת לכל עסק שהוא סכומים לא קטנים. המחשבים כיום בנויים לעמוד בעומס רב ואמורים להחזיק מעמד תקופות ארוכות. החזקת מספר אנשים האמונים על תמיכה כאמור לעיל, פירושה הוצאה כספית עבור תקופות ארוכות של חוסר מעש, למעט התקנת מחשב חדש פה ושם או העלאת השרת מדי פעם. גורם חיצוני אשר מספק תמיכה טכנית במחשבים, לעומת זאת, יגיע בתוך זמן קצר במקרה הצורך, בעוד פעולות החוזרות על עצמן ואשר אינן דורשות מומחיות גדולה יכולות להיות מוטלות על אדם אחד או יותר שהוכשר לבצע אותן כחלק מהעבודה שלו.

תמיכה טכנית במחשבים מטרתה להשאיר את המחשבים שמישים בכל רגע נתון. השקעה נכונה בנושא וטיפולים תקופתיים יזומים מפחיתים במידה רבה את הצורך בתמיכה ומאפשרים העברה שלו לגורם חיצוני בקלות רבה יותר. כמו כן, שירותי התמיכה התכנית במחשבים יכולים כאמור להתבצע בענן ואז החסכון בעלויות המחשוב ניכר יותר. החסכון נובע בעיקר בהפחתת השימוש בחומרה וכפועל יוצא באנשי התמיכה והמחשוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121465 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111756 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115272 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111754 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאת: שגיאהורות23/05/111835 צפיות
מכירים את המכונית הקטנה שכל ילד אוהב לרכב עליה, לאחסן בה צעצועים ולהרגיש כמו ההורים שלו שנוהגים ברכב המשפחתי? כולנו חושבים בדיוק על אותו הדבר – בימבה.

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173388 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163492 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151811 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151748 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152264 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141974 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148105 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica