חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצגת תמונות -על מה חשוב לנו לשים לב

מאת: שרון משההפקת אירועים15/07/20091039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החוויה של הפקת מצגת תמונות מתחילה מהדפדוף באלבום. כבר אז הזיכרונות מתעוררים והסיפורים מהעבר מתגלגלים. לכבוד אירוע אישי או משפחתי אין כמו לשבת לשלוף תמונות מהעבר הרחוק ומהחיים העכשוויים ולהפיק מצגת תמונות מרגשת של סקירת חיים. אין כמו להיזכר בימי נעורים הקמת משפחה וגידול הילדים בסיוע מצגת תמונות באירוע יום הולדת כמו חגיגות ה-60.

כשמפיקים מצגת תמונות חשוב לשים דגש על מספר דברים:

לבחור חברת הפקות מקצועית עם עורכים מיומנים עם תוכנת עריכה מתקדמת ולא תוכנות ביתיות. חשוב שיאפשרו לכם להכניס במצגת מספר רב של תמונות על מנת שהמצגת תשקף את התקופה שלשמה היא נעשית.

חשוב לעבוד עם חברה אשר שירות הלקוחות שלה מקצועי אמין ואדיב, לא הייתם רוצים להיות עסוקים בתכתובות בלתי פוסקות ויכוחים על כל פרט וטלפונים אינסופיים עד לסיום ההפקה, בחרו חברה עם דרכי התקשרות נוחות וזמינות ומודעות שירות גבוהה.

בחרו חברת הפקות שהפקת מצגת תמונות היא המומחיות שלה. סננו את כל התקליטנים ואולפנים שעושים מצגת כמוצר שולי.

בחרו אולפן או חברה שמתמחים במתנות אישיות בהפקות אישיות לאירועים ובמיוחד במצגות אישיות לאירועים דומים למה שאתם זקוקים.

בחרו חברה אשר מציגה שלל דוגמאות של מצגות עדכניות באינטרנט על מנת שתדעו בדיוק מה אתם הולכים לקבל מבעוד מועד. 

בחרו חברה המפיקה מצגת תמונות במחיר הוגן. הפקת מצגת היא עסק למקצוענים יחד עם זאת לא צריך להשתגע במחירים. עשו השוואה בין החברות השונות ובחרו את החברה המקצועית עם המחיר ההוגן והמתאים לתקציבכם.

עבדו עם חברה אשר תתאים את אופי מצגת התמונות לטעמכם האישי, חשוב שההעדפות שלכם יבואו לידי ביטוי, יש שאוהבים מצגת עם אפקטים רבים יש שאוהבים מצגת פשוטה חפשו את החברה שתזרום איתכם וטעמכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון משה
מנכ"ל
שיר בהפתעה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון משה

מאת: שרון משהמוסיקה17/04/121081 צפיות
חיים, לכבוד יום הולדתך ה 70 מוקדש לך שיר בהפתעה ,כל המישפחה מקדישה לך שיר קטן באהבה גדולה חיים שלנו חוגג 70 אבא סבא ובעל מדהים דואג ,מסור , אכפתי מעורב קבל שיר בהפתעה באהבה תומך בכולנו ועוזר בכל מצב לאמא רחל ,נשוי באהבה כבר ארבעים שנה הקמתם משפחה לתפארת לא תשווה לה אחרת פזמון: חיים מזל טוב עד מאה ועשרים שרים רק לך שיר בהפתעה מהלב איתך חוגגים את חגיגת ה70 מאחלים לך בריאות והנאה בחיים אותך מכל הלב באהבה עוטפים

מאת: שרון משהמוסיקה30/03/12946 צפיות
לכל אותם אנשים שאוהבים מוסיקה ובמיוחד להקדיש דברים משמחים ומרגשים יש מגוון של רעיונות ודרכים לעשות זאת. מוצרי שיר בהפתעה מאפשרים לכם לעשות אושר גדול בקצת זמן ובעיקר בקצת כסף. יש דרכים רבות לשמח אדם אהוב אבל כמי שעוסק בתחום זה מספר רב של שנים אני יכול להגיד עם יד על הלב שלא מצאתי מתנה יותר מרגשת מהפקת שיר בהפתעה.

מאת: שרון משהצילום14/05/102792 צפיות
עכשיו זה כבר ממש במודה! כל בת שמגיעה לגיל המצוות עושה ממש מסע תענוגות לפני ולראת האירוע. אחת מהם היא בוק בת מצווה. זה לא סתם בוק, זה אלבום תמונות מלא עם כל הצילומים באותו יום צילומים. יש הרבה מקומות שאפשר לעשות בוק בת מצווה והדרך לבחור את המקום הנכון לא תמיד קלה בעיקר כי לא יודעים איך זה יהיה עד שמגיעים לשלב הסופי.

מאת: שרון משהמוסיקה06/05/101232 צפיות
נכון שנגמרו הרעיונות למתנה, כבר קניתם הכל ואין כבר דרך להפתיע ולרגש באמת....אז זה לא בדיוק נכון

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101270 צפיות
הנה זה בא! ואתם כמו בסופרמרקט אוספים את המוצרים שיגרמו לחתונה שלכם להיות כמו שחלמתם. אני ממליץ - קליפ לחתונה ! זה המקום לחשוב טוב טוב מה למעשה הייתם רוצים שיקרה ביום החתונה. האם אתם רוצים עוד אירוע רגיל של, כיבוד, חופה, אוכל ריקודים או שאתם רוצים גם תוכן בעל משמעות עבורכם ומזכרת לאורחים.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101669 צפיות
ברכת כלה בנוסח אישי כיום, יותר ויותר כלות לעתיד מחליטות להקדיש ברכת כלה ביום החתונה. לא כמו בעבר, רבות מהכלות שבוחרות לעשות ברכת כלה אינן באות מהמגזר הדתי. כלות אלו מחפשות לעשות משהו ייחודי, מאין טקס מקדים לחופה בה הן מבקשות להגיד מספר דברים שעל ליבן. האופצייה הרגילה היא להקריא ברכת כלה (אחת מהנוסחים הקיימים) נוסחים אלה הם בדרך כלל עם זיקה וגוון דתי כך שלרוב כלות אלה מתקשות להתחבר לתוכן והטקסט.

מאת: שרון משהמוסיקה03/03/101743 צפיות
אירוע קרוב, אירוע לבר מצווה של הבן שילדתם, גידלתם וחינכתם כל חייו, האירוע שהבן שלכם ואתם ההורים מחכים לו בציפייה דחורה ומתמשכת. וכשהרגע מגיע, מתחילים לחשוב במרץ על כל מיני רעיונות והפתעות שיכולים להפוך את האירוע הגדול הזה של הבן לאירוע של פעם בחיים ולומר שהיה שווה כל השקעה (למרות שההשקעה יחסית הכי קטנה באירוע). שיר לבר מצווה יהפוך את האירוע שלכם למשהו שאף פעם לא תשכחו. כולם מאוד אוהבים שירים יפים. במיוחד כשמדובר בשיר שהוא כל כולו נעשה, נכתב על בעל השמחה.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211632 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202368 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/196013 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191797 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191577 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191698 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181693 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica