חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החלקה בשיטה יפנית - החלקה הטובה המאושרת על ידי משרד הבריאות.

מאת: קידום אתריםרהיטים29/06/2011812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלקה יפנית הינה טיפול ששינה את דרך החיים של אלפי נשים בעולם. אם עד לפני זמן כדי לקבל שער ראש חלק וגולש, החליקו נשים רבות מאוד את שיער הראש בדרכים ישנות ולא יעילות והשקיעו כסף וזמן רב, בעת הזו, תהליך ההחלקה היפאנית שינתה את הידוע לנו. החלקה יפנית מתאימה לכל סוג של שיער, מבריאה אותו ומיטיבה את המראה .

החלקה יפנית - הטיפול בשיער לאחר ההחלקה

  • •לביצוע החלקת שערות משתמשים בחומרים מצויינים שאפילו שומרים על שערות הראש.• בשלב הראשון מורח המומחהעל גבי השיער תערובת של חומרי החלקה העשויים בין השאר ממינרלים ומויטמינים ומותאמים באופן ספציפי לכל סוג מסוים של שיער הראש. חומרי החלקה חודרים אל השערה , גורמים לשינוי במבנה שלה ןמבריאים אותה. את חומר ההחלקה ישאיר המעצב על השיער לכמה שעות בהתאם לסוגי השיער ולאורך השיער .• לאחר הסרת החומרים מהראש מחליק המעצב את השיער באמצעות מגהץ קראמי בטמפרטורה שונה הנקבעת לפי סוגו של השערות . תהליך ההחלקה ע"י המגהץ המיוחד מחדירה באורח מוחלט את חומרי ההחלקה בתוך השערותומאפשרת שיער רך וונעים מאוד.

החלקה יפנית - לא כל החלקה מסתיימת בהצלחה.

  • • מעט נסיון של הספר.• טעות בזמן בדיקת סוגו של השיער וחומרי השיער המתאימים• הותרת חומרי ההחלקה היפנית יותר מדי זמן על גבי הראש• השתמשות בטמפ' לא מתאימה במגהץ המיוחד של החלקת שיער.• חומרי ההחלקה אינם בהכרח החומרים הנכונים והאיכותיים כי אם חומרים כימיים פשוטים.• שגיאה של הלקוחה אשר אספה את כל השיער מוקדם יתר על המידה וחזק מאוד.• במידה שהלקוחה אספה יחד את השיער לגומיה אחת בדרך חזקה מדי.

החלקת שיער יפנית - 5 נקודות חשובות על החלקה יפנית

  • • החלקת שיער יפנית ראויה לכל סוגי השיער, לבעלות שיער גלי או עם תלתלים, לשיער עבה במיוחד מלא וכולי.• למקצועיות ולמומחיות של הספר יש משמעות רבה בהצלחת הטיפול. צריך להחליט על בעל מקצוע בעל ניסיון ומקצועי שמומחה בנושא.• כשהמטופלות או המטופלים בוחרים מעצב שיער, רצוי לבדוק היטב עם איזה חומרים כימיים הוא עובד ומשתמש. לסוג חומרי ההחלקה ישנה השפעה זו או אחרת על גבי הצלחתו של ההחלקה .• לעיתים מעצב השיער יכול לראות שהחלקת שערות יפנית לא יעילה ומסיבה זו ימליץ אודות החלקה ברזילאית • לא בכל המקרים החלקה יפנית משקמת את כל הראש. במקרים מסוימים שיער הראש דליל ולא שופע. בתופעות אלו ימליץ הספר על השתלה של שיער. פתרון של השתלת שיער תאפשר מראה מושלם ולשיער מלא ומבריק.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מקודם על ידי קאפרי קידום אתרים בירושלים ובניית אתרים בירושלים

.
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קידום אתרים

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131210 צפיות
היות שבני האדם מחפשים תמיד אפשרויות לשמור על עצמם, עקב כך הם יצרו את אמצעי השמירה הקרוי אומניות לחימה. המערב קיבל את אומניות לחימה מהעם הסיני אשר הוא הינו הראשון שפיתח את האופנים להגנה עצמית. כיום אומניות לחימה הן ספורט תחרותי הלוקח חלק באולימפיאדות מרובות.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131056 צפיות
בענף הנדלן הגדול של נדלן במושבים קיימות כמה קטגוריות והם: אדמות המיועדות לחקלאות, קרקעות מסחריות ויחידות המיועדות למגורים ועוד. מחיריהם של נדלן במושבים כפופים לשינויים ותלויים בכמה קריטריונים. מסיבה זו, טרם שאתם רוכשים נדלן במושבים נחוץ לבוא בדברים עם שמאי המתמחה בתחום במטרה לקבל הערכת מחיר עדכנית וריאלית.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131093 צפיות
קידוח בטון הוא עבודה של אנשי מקצוע. הודות לעבודות של קידוחי בטון אנחנו מסוגלים לקדוח במהירות וביעילות גם בחומר הבטון. עבור העבודה של קידוחי בטון צריך לגשת למומחים בעלי ידע רב ונסיון שעובדים עם ציוד מיוחד.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131091 צפיות
המילה האחרונה בנושא הארונות הן ארונות הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לנו חיסכון משמעותי בשטח, נוחיות ופתרונות אחסון מעניינים. ארונות הזזה הינם ארונות עם עיצוב. הרבה מעצבים בוחרים לרהט את הבית בארונות הזזה ומשקיעים חשיבה ומאמצים רבים בעיצובם.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131117 צפיות
בעת שבעל ואשה מחליטים שאין יותר מקום להמשכם של חיים משותפים וכי הם רוצים להתגרש ולחלק את הרכוש שומה עליהם להגיע אל עורך דין גירושין . בסיועו של עורך דין גירושין ניתן לעבור את ההליכים בצורה יותר נוחה ופשוטה כשכל אחד מבני הזוג יקבל את המגיע לו.

מאת: קידום אתריםרהיטים04/03/131138 צפיות
יותר מכל היעדים של הטיסות ישנו ביקוש רב של טיסות לניו יורק. הדרך להגיע אל המעצמה הגדולה בעולם החופשי הינה באמצעות טיסות לניו יורק. אפשרי לנסוע מישראל לניו יורק או בטיסה ישירה ואפשרי גם עם טיסה שעוברת במדינה אירופאית.

מאת: קידום אתריםרהיטים03/03/131432 צפיות
ישנם מקומות לא מעטים ברחבי העולם שאין אפשרות לבקר בהם באופן עצמאי ואחד מהם הוא תאילנד. טיול מאורגן לתאילנד יביא אותכם לשם. טיול מאורגן לתאילנד לוקח אתכם אל המקומות האקזוטיים ביותר ברחבי העולם. אין ספק, טיול מאורגן לתאילנד זוהי חוויה מרגשת של פעם במהלך החיים.

מאמרים נוספים בנושא רהיטים

מאת: yoni romרהיטים25/06/204792 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: רוני הכהןרהיטים04/06/195969 צפיות
המיומנות של יצירת חדר שינה מתאים, כאשר חייבים לבחור ריהוט מתאים לצד מזרונים מומלצים שמורידים את הלחצים מהגוף של הישנים.

מאת: Shaiרהיטים07/09/182633 צפיות
אין כמו טקסטיל לאבזור ולשדרוג העיצוב בבית, ולא רק בריפוד ובווילונות: זה הזמן "להלביש" גם את הרצפה בשטיח המושלם עבורה. כך תבחרו אותו.

מאת: shiritרהיטים26/08/181772 צפיות
אם אתם זקוקים לארונות הזזה מעוצבים באופן חסר תקדים,

מאת: רוני הכהןרהיטים12/08/181750 צפיות
קראו את הדברים הבאים לפני שאתם מגיעים אל חנות של דלתות ולא מבינים על מה מדובר.

מאת: shiritרהיטים12/06/181850 צפיות
כאשר אתם מחדשים דלתות בבתים בעלי סגנון עיצוב וינטאג', עיצוב עץ הוא כמובן בלתי ניתן להתפשרות.

מאת: shiritרהיטים11/06/181615 צפיות
אם אתם מעוניינים לגבש בביתכם ריהוט עתיק מהזן האיכותי ביותר, לא רק איכותם חשובה אלא גם הכרת סגנונות העיצוב בתחום הזה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica