חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסך מבצעים מחובר לקופה

מאת: שני זיו-קורןפרסום30/06/20111458 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום בעידן דיגיטלי בוא אנו נמצאים ישנה דרישה גדולה מבעלי עסקים למסכים בהם מוצגים המוצרים הנמכרים, מבצעים חמים של העסק ועוד.

מה היתרונות של מסך כזה?

איך זה עובד?

איך אני עושה את זה בעסק שלי ?

עפ"י מחקרים של חברות פרסום ודאטה אפשר לומר בוודאות שפרסום במוקד המכירה עובד- מעלה מכירות, מציג את העסק בצורה טובה יותר, מחזיר לקוחות מרוצים לעסק, מעניין לקוחות בשירותים הנוספים אותם העסק מציע.

היתרונות של מסך פרסום שכזה ברורים לכולנו –

פרסום ללקוח המעוניין לקנות, נמצא במעמד מכירה, הארנק בידו והוא מכון לשלם, צריך את המוצרים אותם אתם מוכרים והכוונה נכונה תעזור לו לבצע את הרכישה המושלמת בשבילו והמשתלמת בשבילכם.

העסק שלך נראה מעולה, לוגו העסק מופיע תמיד על המסך, כל מוצר חדש מופיע מיד על המסך, המוצרים מוצגים בצורה מקצועית, מגרה, מפתה ונגישה ללקוחות, תדמיתית- העסק שלך משחק אותה- נראה מתקדם טכנולוגי ומקצועי.

עלות מול תועל- גבוהה מאד- לא עולה הרבה, מכניס הרבה.

איך זה עובד?

יש מספר דרכים לעשות זאת. אפשר לעשות זאת לבד ואפשר לקחת חברה מומחית בתחום הפרסום הדיגיטלי במוקד מכירה.

אפשר לחלק את הנושא לשלשה חלקים (כמו כל דבר)

חומרה – מסך, מחשב (במידה וצריך), כרטיס מסך לחיבור המסך למחשב (במידה וצריך). כמובן שנעדיף להתקין את המסך במקום אטרקטיבי ללקוחות, אפשר לחבר מס' מסכים לנגן אחד וע"ג כל המסכים יופיעו אותם פרסומות ותוכן, אפשר להציב את המסך לאורך- PIVOT ולחבר ישירות לקופה- ישנם מסכים מיוחדים בעלי מסגרות מיועדות לקופותומסכים שקופים המתלבשים ע"ג המסך למניעת נגיעת הלקוחות במסך עצמו. במידה ואתם רוצים מסכים בעלי מסגרות מיוחדות וכו' צריך לפנות לחברה מקצועית העוסקת בתחום, אפשר גם להתייחס למסכים כאל תמונות או כל פריט עיצובי אחר בעסק ולעצב למסכים מסגרות מיוחדות מעוצבות התואמות את לוק העסק ועיצוב הפנים של המקום.

תוכנה- ניתן להציג תוכן שיווקי באמצעות נגן פשוט , USB או תוכנות ניהול מדיה אינטרנטיות בעלות יישומי עיצוב וכתיבת טקסט מיידי מגוונות. אם בחרתם להציג את התוכן באמצעות נגן פשוט- כל עדכון תוכן שיהיה לכם עליכם להטעין את הנגן בתוכן החדש. במידה והחלטתם ללכת על זה יותר מקצועי ולעומק- כמובן שלדעתי מביא תוצאות טובות יותר- ישנן תוכנות לניהול מדיה בעסקים- התוכנות מנוהלות באינטרנט וניתן לשלוט עליהם מכל מקום, ישנם יישומים רבים ומגוונים היוצרים לכם מסך מעניין, ממותג, דינמי ומקצועי.

תוכן- הפקת התוכן יכולה להתבצע בצורה חובבנית- צילום המנות \ המוצרים במצלמה, עיצוב גרפי בסיסי בתוכנות עריכה פשוטות- הכנסת לוגו, שם המנה\המוצר, עיצוב מסגרת וכו', וסגירת הקובץ בפורמט המתאים לנגן שבחרתם.

אם עושים זאת בצורה מקצועית- בדר"כ יגיע צלם מומחה לצילומים בתחום העסק שלכם לבית העסק ויצלם את כל המוצרים אותם תרצו- ברך כלל לוקח יום צילום אחד. לאחר מכן ניתן לעשות עיצוב גרפי מקצועי ממתג- הוספת שם מנה, מחיר וכו', והכנסת דינמיקה למוצרים ויצרית קטלוג דיגיטלי מקצועי למוצרים שלך.

אם יש לכם פנאי לעבוד על פרסום מוכח שמכניס כסף רב ומחזיר לקוחות עשו זאת בעצמכם, אם מעניין אתכם ואתם רוצים לתת לאנשי המקצוע לעשות זאת עבורכם- צרו קשר עם חברות כאלו, בכל מקרה אל תוורתו על מידת פרסום מעולה זו. לכם היא עולה מעט ומוכח שמכניסה הרבה!

אשמח לענות ולעזור בכל שאלה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שני זיו-קורן

בעלת פרוג הפקות \ פרוג TV- פרסום דיגיטלי לעסקים- פרסום בתוך העסק ע"ג מסכים, הפקת פרסומות וסרטי תדמית.

03-9440344

http://www.frog-movie.com/

http://www.youtube.com/user/frogmovie?feature=mhum

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני זיו-קורן

מאת: שני זיו-קורןפרסום באינטרנט26/04/11959 צפיות
סרט באתר הבית של האתר עושה עבורך עבודה חשובה מאין כמותה להגדלת קהל הלקוחות באמצעות האינטרנט.... ...הפצת הסרט- חשוב ביותר – היכן אציג את הסרט שלי ? הפצה נכונה של הסרט תביא לך לקוחות רבים ותעלה את המודעות של העסק שלך. חשוב שהסרט הגמור יראה מקצועי, יהיה ממוקד ולא ארוך מידי ושיהיה ברור באיזו חברה מדובר ומהם דרכי ההתקשרות לחברה...

מאת: שני זיו-קורןפרסום12/04/111346 צפיות
כיום הפרסום הדיגיטלי לעסקים מתפתח מאד. במאמר זה נבחן את הנושא, אתן טיפים לבחירת חברת מדיה לפרסום דיגיטלי בעסקים, נבין לאיזה עסקים מדיה פרסום זו מתאימה יותר ומה מציגים ע"ג המסכים, אלו אופציות תוכנה ועוד

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222830 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213680 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192466 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175878 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175339 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162438 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161960 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica