חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סרט באתר- פרסום העסק באמצעות סרט

סרט לאתר אינטרנט- עד כמה זה חשוב ?

סרט באתר הבית של האתר עושה עבורך עבודה חשובה מאין כמותה להגדלת קהל הלקוחות באמצעות האינטרנט .

באמצעות סרט באתר, במיוחד בדף הבית במקום בולט תוכל להציג בפני לקוחות פוטנציאלים את העסק שלך ושרותיך בצורה הטובה ביותר. בסרט הלקוח רואה במו עיניו את העסק, בעל העסק, המוצרים ועוד- ואין טוב כמראה עיניים. באמצעות סרט תדמית באתר הבית שלך תשאיר את המתעניינים באתר שלך והם לא ירצו למתחרים.

המטרה העיקרית שלנו בשיווק באינטרנט היא להשאיר לקוחות פוטנציאליים באתר שלנו ושהם לא ימשיכו לשוטט באתרים מתחרים. באמצעות סרט לאינטרנט הנעשה בצורה מקצועית , ממוקדת וחדורת מטרה ניתן להשיג מטרה זו.

כיצד מפיקים סרט תדמית לאתר ?

הכנת הסרט והפצתו מתחלקת למספר מרכיבים:

1.      לפני ההפקה-

-          לחשוב- מה מטרת הסרט?, מה אני רוצה להשיג באמצעותו ?

-          מציאת קונספט לסרט – עלינו להחליט אם הסרט יהיה כללי תדמיתי או סרט ממוקד יותר לשרות או מוצר מסוים. אם אנחנו מצלמים ניצבים או לקוחות אמתיים, אם תהיה קרינות או לא, בעל העסק רוצה לדבר או מעדיף שלא ועוד שאלות עליהם צריך לתת את הדעת לפני הכנת סרט.

-          כתיבת תסריט במידת הצורך.

-          הכנת יום הצילום- ארגון אנשי המקצוע במידה ויש- צלם, תאורה סאונד ועוד. הכנת העסק- ניקוי וסידור הלוקישניים המצטלמים, הכנת ציוד הצילום- סוללות וכו' .

2.      יום ההפקה-

-          ביום ההפקה עלינו להיצמד לרעיון \ תסריט אותו הכנו ליום הצילומים. ימי הצילום אורכים הרבה יותר ממה שאנחנו חושבים לכן עלינו להיות ממוקדים ומאורגנים כדי שנוכל להספיק לצלם את כל מה שתכננו.

3.      אחרי ההפקה-

-          לאחר ההפקה יש בידנו את החומר גלם, אותו נעביר לעריכת וידיאו- יש לשים לב למס' דברים:

§         נסו לשלב את לוגו העסק כמה שיותר

§         במידה ויש כתוביות או קרדיטים עצבו אותם בצבעים ובמראה של הלוגו והקונספט של העסק.

§         אורך הסרט לא קובע את איכות הסרט- ההיפך הוא הנכון. עדיף לכם סרט קצר וממוקד.

§         אל תכניסו לסרט פריימים פחות ממעולים. עדיף להכניס פחות צילומים מאשר שיכנסו פריימים לא טובים. חשוב לשמור על סרט ברמה מקצועית.

§         אם אתם מעוניינים להוסיף סאונד- תדאגו שניתן להשתמש בסאונד שבחרתם מבחינת זכויות יוצרים- שלא תתקלו בבעיות של תביעות וכו'.

§         המירו את הסרט לקובץ איכותי שאינו שוקל הרבה ואותו הפיצו באינטרנט ושיתלו באתר.

4.      הפצת הסרט- חשוב ביותר – היכן אציג את הסרט שלי ?

הפצה נכונה של הסרט תביא לך לקוחות רבים ותעלה את המודעות של העסק שלך.

חשוב שהסרט הגמור יראה מקצועי, יהיה ממוקד ולא ארוך מידי ושיהיה ברור באיזו חברה מדובר ומהם דרכי ההתקשרות לחברה.

אתם מרוצים מהתוצר הסופי , קדימה להפיץ אותו, ויש כמה דרכים לעשות זאת-

כמובן YouTube, Flix, באתר שלכם, ניתן להדפיס דיסקים ולחלק ללקוחות שלכם דיסק עם הסרט שלכם \ סרט הדרכה ועוד ...

ניסיתי להעביר ממש בקצרה כיצד ניתן להכין סרט לאתר אינטרנט לעסק שלך, חשוב לי לציין שהסרט צריך להיראות מקצועי ולהציג את העסק שלכם בצורה מכובדת.

אני אומרת- או שנראה טוב או שלא יראה כלל

ניתן כמובן להיעזר בחברות הפקה להכנת הסרט, ישנן חברות ברמות שונות וכדאי לקבל מס' הצעות מחיר מחברות שונות משום שפערי המחיר יכולים להיות משמעותיים.

ככל שתהיו ממוקדים יותר לפני הכנת הסרט, ותדעו לענות על המטרה של הסרט, כיצד אתם רוצים שיראה ועוד כך תקבלו הצעה יותר מדויקת וסרט מתאים לרצונות שלכם.

במאמר הבא:

אני רוצה סרט לעסק – אבל איזה סוג כדאי ?

סרט תדמית , מוצר, הדרכה, סרט שיווקי – מה ההבדל  ?

בהצלחה

שני

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שני זיו-קורן

בעלת פרוג הפקות \ פרוג TV- פרסום דיגיטלי לעסקים- פרסום בתוך העסק ע"ג מסכים, הפקת פרסומות וסרטי תדמית.

03-9440344

http://www.frog-movie.com/

http://www.youtube.com/user/frogmovie?feature=mhum

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני זיו-קורן

מאת: שני זיו-קורןפרסום30/06/111459 צפיות
תוכנה- ניתן להציג תוכן שיווקי באמצעות נגן פשוט , USB או תוכנות ניהול מדיה אינטרנטיות בעלות יישומי עיצוב וכתיבת טקסט מיידי מגוונות. אם בחרתם להציג את התוכן באמצעות נגן פשוט- כל עדכון תוכן שיהיה לכם עליכם להטעין את הנגן בתוכן החדש. במידה והחלטתם ללכת על זה יותר מקצועי ולעומק- כמובן שלדעתי מביא תוצאות טובות יותר- ישנן תוכנות לניהול מדיה בעסקים- התוכנות מנוהלות באינטרנט וניתן לשלוט עליהם מכל מקום, ישנם יישומים רבים ומגוונים היוצרים לכם מסך מעניין, ממותג, דינמי ומקצועי.

מאת: שני זיו-קורןפרסום12/04/111346 צפיות
כיום הפרסום הדיגיטלי לעסקים מתפתח מאד. במאמר זה נבחן את הנושא, אתן טיפים לבחירת חברת מדיה לפרסום דיגיטלי בעסקים, נבין לאיזה עסקים מדיה פרסום זו מתאימה יותר ומה מציגים ע"ג המסכים, אלו אופציות תוכנה ועוד

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213471 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202201 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172696 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162742 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica