חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת בגדי החתן

מאת: usermaחתונות04/07/2011774 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת בגדי החתן

כאשר בני זוג מתחתנים  הם צריכים לעשות זאת על פי מיטב המסורת בהתאם לפרשנות שלהם בכל שלב ובכל רגע של החתונה. בחירת בגדי החתן היא מהלך מאוד חשוב שצריך לעשות אותו לפני האירוע. אמנם לא מדובר על בחירת שמלת כלה, אך זוגות מתחתנים בלבוש מפואר וייחודי וכן צריך לדעת כיצד בוחרים את בגדי החתן.

אין ספק שהיו חתונות הפכו להיות הפקות ענק

בחירת בגדי חתן מבוססת על מספר פרמטרים שמאוד חשוב לעמוד עליהם. ראשית, מדובר על הטעם האישי של החתן עצמו. אמנם כאשר זוגות מתחתנים הם צריכים להיות לבושים באופן מהודר, אך לא כל חתן צריך להיות לבוש באופן מסורתי כמו חתן. ישנם חתנים שאוהבים את הפשטות ולכן בוחרים בגדים נעימים יותר.

יום ה חתונה האופי או כמו שאומרים השואוו של החתן...

אנשים מתחתנים רק פעם אחת בחיים ולכן הם צריכים להשקיע עד כמה שניתן בהופעה שלהם. מעבר לכך הכל פתוח. ישנם חתנים שיודעים כי הם מתחתנים ולכן הם צריכים לפחות בפעם הזו בחייהם ללבוש חליפה מפוארת עם מספר חלקים. חליפות שכאלה מגיעות בעיצובים שונים ובצבעים מעניינים.

לעומתם, ישנם חתנים שאוהבים להרגיש בנוח ומבקשים להיראות טבעיים יותר, נעימים יותר. אין כבר דרך אחת להיראות כמו חתן, אלא יש את הדרך הטובה ביותר להרגיש בנוח כאשר מתחתנים. האלטרנטיבה לחליפה המפוארת יש בגדים נוחים ויפים, בעלי מרקם נעים ומראה ייחודי. לבגדים הללו יתרונות רבים מאוד.

השילוב עם שמלת הכלה

אסור לתת לחתן להיראות יפה יותר מן הכלה. אמנם אין הדבר אפשרי משום שהכלה היא תמיד האדם היפה ביותר באירוע אך חשוב מאוד לוודא שהחתן מתלבש בהתאם למה שהכלה אוהבת. ישנם חתנים שלא מראים לבת הזוג שלהם את מה שבחרו לקראת האירוע, כמו שהיא לא מראה להם את השמלה וההפתעה הדדית.

חתנים רבים נתקלים בחוסר היכולת שלהם להתאים צבעים. לא כולם קונים חליפות, אז אם רוצים חולצה ומכנסיים צריך להתאים בין הצבעים. הנטייה הגברית היא לקנות מה שיפה אבל לא תמיד מה שמתאים ולכן ההמלצה היא לקנות את הבגדים עם הכלה המיועדת או מישהי אחרת שמבינה בנושא.

 



תגיות המאמר: חתונה, חתונות, מתחתנים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת userma

מאת: usermaרכב23/08/111570 צפיות
אנשים רבים ישאלו את השאלה האם כדאי להם לקנות צמיגי רכב במחירים זולים. נתחיל מכך שאתם קודם כל צריכים לשאול את עצמכם האם אתם הייתם קונים גם משהו אחר בזול גם אם אתם לא מכירים אותו. כנראה שהתשובה לכך תהיה שלילית.

מאת: usermaרכב23/08/111657 צפיות
מי מאיתנו לא שונא את יום הטסט לרכב. לחכות כל כך הרבה בתור הארוך, לקוות שלא ניפול על טסטר עצבני שאולי פתאום יפסול לנו את האוטו על שטויות שלא לדבר אם הוא יבקש מאיתנו לעשות טסט חוזר ולהחליף צמיגים. מדובר בהחלט באחד מהימים המעצבנים של השנה.

מאת: usermaהפקת אירועים15/08/111035 צפיות
היום יום הולדת שגרתי היא "פסה". כולם רוצים להיות מקוריים, שכולם ידברו ויתלהבו מהמסיבה שלהם, ולכן עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת שלהם עושה את כל ההבדל מיום הולדת בנאלי ומשעמם ליום הולדת אטרקטיבי ומיוחד. ראשית כל, עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת והצבת בגינה או בכל מקום פתוח אחר, כבר עושה את ההבדל. אורחי המסיבה מגיעים ולפני עיניהם מוצבים המתקנים המתנפחים, גדולים מאוד וצבעונים - אין אחד שלא מחייך למראם וליופיים.

מאת: usermaביקורות מוצרים07/08/111425 צפיות
ראש השנה הוא חג שנהוג להעניק בו מתנות כדי להראות את הערכתנו לסביבה הקרובה, לחברים ולמשפחה שלנו. מעסיקים בדרך כלל מעניקים גם הם בראש השנה מתנה לעובדיהם שלהם. לעתים המתנה בראש השנה היא סמלית וצנועה יותר משום שהעובדים מקבלים בפסח מתנה יקרה יותר ומרשימה יותר מהמעסיק שלהם.

מאת: usermaפסיכומטרי07/08/111158 צפיות
אין ספק שאם נשאל כמעט כל מי שמתעתד להיות סטודנט במוסד לימודים מסוים לגבי החששות שלו, הרי שלרוב נקבל תשובה הקשורה לאחד המבחנים הקשים ביותר שכמעט כל סטודנט מכיר, הלוא הוא מבחן פסיכומטרי. נראה כי עבור חלק מהישראלים מבחן זה מהלך אימים ממש והם חוששים ממנו לא מעט.

מאת: usermaעסקים קטנים ובינוניים03/08/111158 צפיות
בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.

מאת: usermaפרסום באינטרנט02/08/111280 צפיות
אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182897 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181370 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181506 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181583 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172178 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172106 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica