חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנת צמיגים לטסט תעלה את הסיכויים לעבור בו

מאת: usermaרכב23/08/20111655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו לא שונא את יום הטסט לרכב. לחכות כל כך הרבה בתור הארוך, לקוות שלא ניפול על טסטר עצבני שאולי פתאום יפסול לנו את האוטו על שטויות שלא לדבר אם הוא יבקש מאיתנו לעשות טסט חוזר ולהחליף צמיגים. מדובר בהחלט באחד מהימים המעצבנים של השנה.

אז תתפלאו שכבר מראש אפשר לשפר את הסיכויים שלכם לעבור בטסט בלי כאבי ראש מיותרים אם רק תשקיעו טיפה מאמץ ותכינו את הרכב שלכם. אחד הדברים הפשוטים ביותר הוא לבדוק את צמיגי הרכב. צמיגי רכב הם מהדברים העיקריים שבודקים בטסט ואם מדובר בצמיגים שחוקים או בלויים נהיה בבעיה.

למה צמיגים לרכב כל כך חשובים?

ראשית צמיגי רכב הם חלק חשוב ביותר של הרכב. הצמיגים מתרגמים את פעולות חלק מהחלקים האחרים של הרכב לכביש. שנית הצמיגים בעצם הם היחידים שמקשרים בין הרכב לכביש עצמו. לכן אם הטסטר יפיל את הרכב בגלל צמיגים אז עכשיו אתם מבינים למה.

אין לכם מה להתעצבן על הטסטר במקרה שהרכב מתבקש לבוא לבדיקה חוזרת בגלל צמיגים שכן תאונות רבות לצערנו נגרמו בגלל צמיגי רכב ישנים ובלויים. אם חלילה במהלך נסיעה מתפוצץ צמיג הדבר עשוי לגרום לתאונה קטלנית, טראגית ומיותרת. התפוצצות צמיג יכולה להביא לאבדן שליטה על הרכב.

אז איך אפשר להכין צמיגים לרכב לקראת הטסט?

הדבר הכי פשוט שאתם יכולים לעשות לפני הטסט עם הצמיגים זה פשוט לבדוק את לחץ האוויר שלהם. לכל סוג של צמיג יש לחץ אוויר דרוש. פשוט אפשר לנסוע אל משאבות האוויר השונות המפוזרות ברחבי הארץ ולבדוק האם חסר לכם אוויר בצמיגים.

דבר נוסף, יש לבדוק את גיל הצמיגים. ניתן להפיל אתכם גם על צמיגים ישנים. לכן תבדקו מתי הפעם האחרונה שהחלפתם את הצמיגים. אם זה קרה לפני יותר משלוש שנים בהחלט הגיע הזמן לכך. אז אחרי שהבנתם כי צמיגים לרכב הינם חלק חשוב שאתם יכול ליפול עליו בטסט, תהיו עכשיו מוכנים יותר ותדאגו לבדוק הכל לפני הטסט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת userma

מאת: usermaרכב23/08/111570 צפיות
אנשים רבים ישאלו את השאלה האם כדאי להם לקנות צמיגי רכב במחירים זולים. נתחיל מכך שאתם קודם כל צריכים לשאול את עצמכם האם אתם הייתם קונים גם משהו אחר בזול גם אם אתם לא מכירים אותו. כנראה שהתשובה לכך תהיה שלילית.

מאת: usermaהפקת אירועים15/08/111033 צפיות
היום יום הולדת שגרתי היא "פסה". כולם רוצים להיות מקוריים, שכולם ידברו ויתלהבו מהמסיבה שלהם, ולכן עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת שלהם עושה את כל ההבדל מיום הולדת בנאלי ומשעמם ליום הולדת אטרקטיבי ומיוחד. ראשית כל, עצם הבאת מתנפחים ליום הולדת והצבת בגינה או בכל מקום פתוח אחר, כבר עושה את ההבדל. אורחי המסיבה מגיעים ולפני עיניהם מוצבים המתקנים המתנפחים, גדולים מאוד וצבעונים - אין אחד שלא מחייך למראם וליופיים.

מאת: usermaביקורות מוצרים07/08/111424 צפיות
ראש השנה הוא חג שנהוג להעניק בו מתנות כדי להראות את הערכתנו לסביבה הקרובה, לחברים ולמשפחה שלנו. מעסיקים בדרך כלל מעניקים גם הם בראש השנה מתנה לעובדיהם שלהם. לעתים המתנה בראש השנה היא סמלית וצנועה יותר משום שהעובדים מקבלים בפסח מתנה יקרה יותר ומרשימה יותר מהמעסיק שלהם.

מאת: usermaפסיכומטרי07/08/111157 צפיות
אין ספק שאם נשאל כמעט כל מי שמתעתד להיות סטודנט במוסד לימודים מסוים לגבי החששות שלו, הרי שלרוב נקבל תשובה הקשורה לאחד המבחנים הקשים ביותר שכמעט כל סטודנט מכיר, הלוא הוא מבחן פסיכומטרי. נראה כי עבור חלק מהישראלים מבחן זה מהלך אימים ממש והם חוששים ממנו לא מעט.

מאת: usermaעסקים קטנים ובינוניים03/08/111158 צפיות
בתי דפוס ממשיכים להיות שימושיים מאוד למטרת עיצוב והדפסת הזמנות לאירועים וכנסים. למרות שהיום יותר ויותר מידע עובר בדרך וירטואלית, אנחנו מעריכים מאוד את ההזמנה הכתובה, הפיזית, ומתייחסים אליה ברצינות.

מאת: usermaפרסום באינטרנט02/08/111279 צפיות
אתרי מודעות של יד שנייה נעשו פופולאריים ברשת האינטרנט בזכות אופי המודעות, קלות השימוש ומציאת המידע ועוד יתרונות רבים. במאמר זה אספנו עוברכם את היתרונות של לוחות יש שנייה ברשת ומדוע גם לכם כדאי לפרסם בהם.

מאת: usermaניתוחים פלסטיים27/07/111227 צפיות
ניתוחים פלסטיים מזה מספר שנים הפכו להיות כבר צורך. אנשים לא רק רוצים לעבור ניתוחים פלסטיים אצל מנתח פלסטי מקצועי, אלא מבקשים זאת משום שהם צריכים את הניתוחים הללו. עולם הניתוחים הפלסטיים הוא עולם גדול מאוד ויש בו לא מעט ניתוחים אסתטיים כאלה ואחרים וכל אחד מן הניתוחים הללו יכול לחולל נפלאות בגוף האדם כולו.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213806 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213936 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214117 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204584 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195551 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196244 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica