חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון תריסים טיפים ועצות חכמות

מאת: אלפרדבניין ואחזקה - כללי13/07/2011756 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האנושות הולכת ומתקדמת מבחינה טכנולוגית, וככל שיותר ויותר חידושים יוצאים לאוויר העולם, כך אנו נדרשים לעשות ולהתאמץ פחות. למשל, מדוע באמת לבזבז אנרגיה יקרה על משיכת החבל של התריסים הכבדים אם אפשר להשתמש בתריסים חשמליים, בקלות ובנוחות? הרי אף אחד לא אוהב להתעורר בבוקר ודבר ראשון למשוך בחבל של התריס. כן, התריסים הישנים של פעם נכחדו לטובת תריס חשמלי, קל, יעיל ונוח להפליא.אך למרות החידושים ישנם גם תקלות אשר נובעות מעצם השימוש בתריסים החשמליים. אז מדוע בעצם יש צורך בתיקון תריסים כאשר מדובר בתריסים חשמליים? ולמה אי אפשר פשוט להניח לבעיה, להדחיק אותה ולשכוח מאותו תיקון תריס חשמלי?

תיקון תריסים חשמליים  יסייע לכם להמשיך בשינה ויספקו לכם הצללה מפני קרני השמש המסנוורות. יתכן שבמדינות כמו סקנדינביה ולפלנד אנשים היו אסירי תודה לקצת אור שמש. אצלנו, בכל מקרה, רוצים קצת צל מהחמה.

חלק מאיתנו גם רגישים יותר לאור מאנשים אחרים ורואים בו מטרד רציני. בשבילם תיקון תריסים הוא הכרחי, במיוחד כשהאור נכנס וחודר לחדר, מסנוור את העיניים הרגישות שלהם וצורב את עורם הם יברחו מאותו אור מעיק אל פינת החדר המוצלת היחידה שנשארה להם.

פרטיות היא בהחלט חלק חשוב מחיינו. אותם סוככים המכסים את חלונכם, הם הרבה יותר מאשר תריסים חשמליים אופנתיים. סוככים אלה הם החוצצים שלכם מהעולם החיצון. סוככים מפנקים אתכם בפרטיות.

סוגי תקלות וכמה זה אמור לעלות לנו?

אז אילו תקלות קיימות ולמה אנו יכולים לצפות, וכמה אנו צפויים להוציא מכיסנו על תיקונן? נלך מן הכבד אל הקל. התקלה המשמעותית ביותר וגם לא זולה מבין התקלות המצויינות שיכולה להפתיע אתכם, כפי שניתן לצפות, היא כאשר המנוע מתקלקל ויש צורך להחליפו במנוע חלופי או חדש. ראשית נציין כי כאשר יש תקלה במנוע של התריס, ברובם המוחלט של המקרים יהיה מומלץ להחליף אותו ולא לתקן אותו על מנת שהתקלה לא תחזור על עצמה. כמובן שזה תלוי בסוג התקלה הספציפית, אבל רוב תקלות אשר קיימות במנוע של התריס החשמלי הן כאלה שאינן מאפשרות תיקון שיחזיק מעמד לאורך זמן. ההמלצה אשר מוסכמת על אנשי מקצוע מובילים בתחום הינה להתקין מנוע חדש מסוג התואם לתריס.

אז איך מוצאים איש מקצוע אמין ומקצועי ?

אנחנו יכולים להתייעץ עם חברים ומכרים לגבי איש מקצוע בתחום של תיקון תריסים. במידה וההתייעצות לא מספיקה , או שהאנשים שקיבלנו עליהם המלצות לבצע תיקון תריסים חשמליים לא מצאו חן בעינינו, נוכל להיכנס לאתרי האינטרנט השונים ולחפש תיקון תריסים חשמליים.לאחר שבדקנו זאת נוכל לשוחח עם איש המקצוע ולברר יותר פרטים על תיקון תריסים חשמליים.לאחר בירור פרטים קל נוכל לבחור את בעל המקצוע שמצא חן בעינינו ולקבוע עימו פגישה שיבצע עבורנו תיקון תריסים חשמליים.

 



תגיות המאמר: תיקון תריסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

תיקון תריסים אלפרד

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלפרד

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222844 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223166 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211384 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211341 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211601 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211576 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211779 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica