חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות ,נימוסים והליכות

מאת: קרן לוימדעי החברה - כללי15/07/20112210 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות הן מתנה דו-צדדית ,לנותנים וגם למקבלים. מתן מתנות הוא אחת הדרכים המתוקות ביותר לברך את בני המשפחה ביום הולדת ובחגים. מתנות הן נשיקה וחיבוק לאישה ולגבר ביום הנישואין ובוולנטיין דיי, ומתנה יפה מפנקת את היולדת ואת בת ובר המצווה בשמחתם.

חשיבות רבה יש למתנות ביחסים בינאישיים, וערכן של המתנות רב בכל חברה. שמירה רגישה על נימוסים טובים במתן המתנות , ואולי בעיקר בעת קבלת המתנה, חשובה מאוד לכל אדם בכל גיל.

כשאתם מקבלים מתנה ,ורק שניכם נוכחים, פיתחו אותה מיד. אל תשכחו ליהנות מהעטיפה,ולהודות על האריזה היפה. אריזת מתנה היא חלק מההשקעה בפרטים המשלימים של מתנה יפה. עכשיו הודו על המתנה, ותארו לנותן המתנה , איך תשתמשו בה, ואם אפשר , הדגימו את השימוש לפניו, או לפחות הניחו את המתנה במקום גלוי ומרכזי בחדר.

אבל אם קיבלתם את המתנה בנוכחות האורחים האחרים, לא תוכלו לפתוח את העטיפה כדי לא להביך אורחים ,שלא הביאו מתנה או שאולי יתגלה, שמתנתם צנועה יותר. הודו לאורחיכם על בואם לאירוע שלכם והודו להם על המתנה, עכשיו שימו את כל המתנות בחדר צדדי. זיכרו, חובתכם החברתית היא לדאוג שהאורחים ייהנו מהפגישה.

כל מי שטרחו והביאו לכם מתנה, וודאי רצו שתאהבו את המתנה ותיהנו ממנה. אם הנסיבות הן כאלה שצ'ק- מתנה היה משמח אתכם יותר מאגרטל יפה או מפמוטים מקסימים, בשום אופן אל תרשו לעובדה זו להיחשף לפני האורחים, לא לפני האירוע, לא בשעת ההזמנה, וודאי שלא בעת קבלת המתנה.

כיום בחברה המערבית מקובל ויאה ליידע את האורחים מהן ההעדפות שלכם כמתנה לנישואים, לחנוכת הבית או ביום הולדת. אבל היו רגישים:הימנעו מעריכת רשימות קנייה של מתנות רצויות- מועדפות לאורחיכם. אם תישאלו, תוכלו להצביע על תחום מסוים,כמו: אביזרים למטבח או צעצועים לתינוקת. שימו לב, הצבעה על חנות מסוימת ("רשימת מתנות") עלולה להכביד על תקציבם של האורחים או לגרום להם התרוצצות ובזבוז זמן.

מתנות מאתר מתנות באינטרנט יקלו במבחר ההצעות המקוריות, במגוון הקטיגוריות ובטווח המחירים גם על נותני המתנות וגם על מקבלי המתנות. המתנה מאתר מתנות מגיעה ארוזה יפה. המתנות מגיעות ליעד המבוקש עם ברכה ואפשרויות נוחות , מונעות מסע למרחקים ובזבוז זמן, להחלפת המתנה.

ידידיכם ובני המשפחה הרוצים לפנק אתכם במתנה מכירים את טעמכם ואולי אפילו יודעים מה נחוץ לכם. אך זיכרו מתנה היא סימן חיבה , מתנה של תשומת לב איננה מבצע של האחרים להשלמת החסר לכם. אם קיבלתם מתנה, שממש לא תוכלו להשאיר בביתכם, החליפו אותה.

אבל חשוב מכול, הודו למי שנתנו לכם מתנה. אל תסמכו על sms או אי-מייל זריז, הקדישו מזמנכם למי שטרחו באיכפתיות בשבילכם, אימרו תודה בעל פה או בכתב. החזירו יחס חם למי שהקדישו משאבים לכם.

הקפדה חמימה על נימוסים אדיבים בשעת קבלת המתנה יגדילו את ההנאה של נותני המתנה ושל מקבליה.

 



תגיות המאמר: מתנה, מתנות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרן לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן לוי

מאת: קרן לוייהדות15/07/111254 צפיות
ראש השנה הוא הזדמנות נפלאה לתת מתנות יפות יעילות ואישיות לכל היקרים לליבנו: מתנה לאישה, מתנה לגבר, מתנה לילדים ומתנה ללקוחות ולעובדים.

מאמרים נוספים בנושא מדעי החברה - כללי

מאת: אדיר בנימינימדעי החברה - כללי25/06/231420 צפיות
עושר אינטלקטואלי, רוחני, ידע בלתי מוחשי, לא בא לידי ביטוי בשום דבר בעל ערך חומרני.

מאת: מאיר סוויסה מדעי החברה - כללי07/01/162697 צפיות
הובלות בנהריה כולנו זקוקים לחברת הובלות בנהריהמקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת הובלות בנהריה מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי17/06/149086 צפיות
גשמים בחום הקיץ היום ירחפו המים כרדודים יראו עיניים את המים נוטפים במרחבי ציון הקדושה . השירה אהובה לבני עמך ישראל היום על נהרותייך ציון היקרה שירת המים על תפיח על שדותייך ציון אור במלאות שרייך היפים שיר הארץ המאירים אפיים על שדותייך כמים ישיבו הצללים והמנגינות של בני הארץ ישורו רוח נדיבה ויפה לחבוק וחבור את כולם באהבה של דור המור היום כל השירים אשלנו הם אהובים אותנו יחד בדרכים מהלכים עם השבילים אל שדותיך ירבו השירים לארץ של מבואה ויקרה מהשירים של בני ציון תבוא ברכתה שב

מאת: משב מחקר יישומי בע"ממדעי החברה - כללי03/05/132804 צפיות
במאמרים הקודמים התייחסנו לגיבוש מטרות והגדרת תחומים ולחיבור נכון של שאלות (פריטים) במאמר זה נתייחס למבנה הכלי (השאלון).

מאת: אבינועםמדעי החברה - כללי31/01/132265 צפיות
אני רוצה להקדיש את מחרוזת שחיברתי "עד הדרך" לכבודו של איש יקר נאמן ללב עם ישראל חוזה המדינה תאודור בנימין זאב הרצל "עד הדרך" לעד הדרך בך ציון -לאיש חזון היה חלום עת אשובה על נרי, אשירה עלייך ציון שבי השירה בין שבילי הדרך איתך מולדת -עלי עטרת לאיש הדרך

מאת: מאירה וייסמדעי החברה - כללי25/12/128986 צפיות
מצגים של "אומנות" ו- "מדע" באבחון רפואי יכולים להיחשב כמערכות משלימות ודיסקורסיביות המשמשות רופאים על מנת לתת לגיטימימציה למניפולוציה שהם עושים באמצעות הכח המקצועי שלהם. מאמר זה בוחן את התיעוד הרפואי כהקשר ליחסי הגומלין של שני מצגים אלו.

מאת: יאיר זמדעי החברה - כללי11/10/129479 צפיות
ההבדל בין מקדונלד'ס למסעדת גורמה אינו מסתכם רק באוכל עצמו - תאורה ומוזיקה שונות, ואולי גם מערכת הגברה מאיכות שונה - כל אלו יוצרים אווירה מסוג אחר. אם האווירה במקום מעודדת את הסועדים לאכול מהר יותר, היא עלולה לגרום להם לאכול יותר מדי - ו"מצד שני", אווירה נינוחה תגרום להם לשהות זמן רב ויתכן שהם יזמינו קינוח לא מתוכנן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica