חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לראש השנה

מאת: קרן לוייהדות15/07/20111255 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתנות למשפחה לראש השנה נעים לתת ונחמד לקבל. ראש השנה נחגג במקומות שונים בתאריכים שונים, אבל בכולם נותנים מתנות לחג, מתנה לאישה, מתנה לגבר, מתנות לחברים וללקוחות.

המתנות מסמלות את הרצון שלנו לברך את היקרים לנו במשהו , שמבשר מזל טוב והתחלה מבורכת בהגיע שנה טובה.

הרומאים נהגו לתת מתנות של מטבעות מוזהבים. באנגליה החליפו העשירים תכשיטים ,והעניים הסתפקו במתנה של תפוז וצפורן.בבלגיה ובהולנד החליפו מתנות חג כבר מהמאה השביעית. סינים וקוריאנים נותנים מתנות לילדים : מעטפה אדומה(צבע השפע והמזל) ובה שטרות כסף.

אצלנו נוהגים לתת מתנות יפות יעילות ואישיות לכל היקרים לליבנו: מתנה לאישה, מתנה לגבר, מתנה לילדים ומתנה ללקוחות ולעובדים. ממבחר המתנות בחרו מתנה שמתאימה לכל אחד. ראש השנה הוא הזדמנות נפלאה למתנה מיצירות האומנות הישראלית , יצירות יודאיקה מקוריות. האומנות השימושית מציעה קערות ופמוטים עם מוטיבים כמו הרימון או החמסה, סמל לשפע, למזל ולברכה . אצבע לקריאה בתורה או בתי מזוזה מעץ זית גלילי, מעשה אומן.

מתנות לחג , מתנת ראש השנה שימושית, יהיו סיר ומחבת מפתיעים בצבעים עליזים או סט סכו"ם בעיצוב חדיש. בחג אנו נוהגים ליהנות מטיולים ובילוי בחיק הטבע, ומתנות ציוד לטיול ואביזרי "על האש" ומחנאות יתאימו לשימוש מיידי.

כמתנת חג היא הזדמנות לפנק במשהו מיוחד: מתנה לאימא- תיק עור אופנתי, חגורה חדשה לאבא, ומתנה של תכשיט יפה לחברה

מתנות חג הן הפתעה מקסימה לבית, הביאו למארחים או לאישה מתנות, כמו: מדבקת קיר או פסלון מתכת, כיסוי מיטה רומנטי או סט מצעים מקורי.

מתנות לחג ראש השנה מוסיפות כל כך הרבה שמחה ואהבה. מתנה אישית ומקורית היא התחלה יפה לחג מבורך בחיק המשפחה, עם חברים או לקולגה וללקוחות בעבודה.

 



תגיות המאמר: מתנה, מתנות, מתנה לחג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קרן לוי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קרן לוי

מאת: קרן לוימדעי החברה - כללי15/07/112212 צפיות
קיבלתם מתנה? נתתם מתנה? למתנות יש חשיבות רבה ביחסים בינאישיים, וערכן של המתנות רב מאוד בכל חברה. שמירה על נימוסים והתנהגות מקובלת בעת מתן המתנות ובעת קבלת המתנה, חשובה לכל אדם בכל גיל.

מאמרים נוספים בנושא יהדות

מאת: בתיה כץיהדות01/12/19102986 צפיות
האם יש פסוקים בתורה שבכתב המדברים על תורה שבעל פה?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195587 צפיות
טענות של דתות אחרות. ומאין לנו שהיה זה באמת אלוקים שנתן את התורה לישראל?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195653 צפיות
בתורת ישראל. בכל דת תמיד היתה שגורה האמונה במנהיג אחד שרק אליו התגלה האל וכל מי ששכל בראשו יבין מיד שקל לשקר ולהמציא תורה באופן כזה. לעומת זאת, בתורת ישראל אנו רואים התגלות לאומית לעם שלם, מעמד הר סיני.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195670 צפיות
מאין לנו שיש תכלית לחיים שלנו ולא באנו הנה רק כדי ליהנות.

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195629 צפיות
לאלוקים אין בורא. משום שאלוקים הוא היוצר את התהליך של "בורא ונברא"/"נולד ומוליד", הוא עצמו אינו שייך לתהליך אותו יצר. עצם זה שאלוקים יצר את כח המשיכה לא אומר שאלוקים עצמו כפוף אליו. האם יש הסבר "מדעי" יותר מדוע לאלוקים אין אלוקים?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195653 צפיות
אם לא ניתן לדמיין את האלוקים אז איך ניתן להאמין בו? מהו בעצם אלוקים אם כך?

מאת: בתיה כץיהדות01/12/195646 צפיות
המדע כידוע לכל, משרת אותנו בטכנולוגיה, מציאת תרופות למחלות, וביחוד נוחות. זאת הסיבה שרוב האנשים החליטו לבחור ולדבוק במדע ובממסד המדעי, כי הם ראו בו את המייצג הבלעדי של הידע והקידמה המשרתים אותנו בחיינו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica