חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מטבחים זולים? קניית מטבחים במבצע

מאת: פורטל מומלץ לבדוקריהוט 15/07/2011886 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה כיף זה לשפץ את הבית! אחד הדברים הכייפיים ביותר הוא שיפוץ. שיפוצים הם הזדמנות לשנות חלקים מיושנים וכאלה שאינם תקינים ובעת ובעונה אחת לרענן את מראה הבית או הדירה עם סגנון מודרני. אבל שיפוצים משמעותם עבודה לא קלה וכל אחד יאמר לכם ששיפוץ של מטבחים הוא השיפוץ הכי מסובך.

חידוש מטבחים, השינוי הצפוי מאד משמעותי מכיוון שלרוב זהו שיפוץ יקר וטוטאלי הכולל החלפת ארונות, משטחים, מכשירי חשמל וגופי תאורה רבים. השינוי הרציני וחוסר הנוחות בבית בתקופת העבודה גורמים למשפחות רבות להרתע או אפילו להימנע משיפוץ המטבח. אולם הנסיון מראה לנו שהזמן והכסף שמושקעים בפרוייקט שכזה בסופו של דבר מאד משתלמים ברמת המראה הכללי, תכנון מטבח חשוב מאוד, נוחות השימוש בחלל החדש ואפילו בשיפור ערך הדירה.

האופציות הקיימות בשוק המטבחים מחולקות לשתיים- רכישת מטבח מרשת או רכישה מנגר. מטבחים אשר משווקים על ידי רשתות גדולות הם במרבית המקרים זולים משמעותית ממטבחים המעוצבים באופן פרטי, אולם משום ייצורם התעשייתי אין הם מותאמים במדויק למבנה הבית ולרוב הם מורכבים1מחומרי גלם פחות איכותיים. מטבח מנגר בדרך כלל מבטיח איכות, בזמן התכנון מבחר החומרים והעיצובים אינסופי, אולם זוהי הוצאה משמעותית.

דלתות מטבח? במהלך השנים האחרונות נוספה האפשרות לשפץ או להחליף רק את החלק החיצוני של הארונות ועל ידי כך לרענן את מראה המטבח תוך כדי חיסכון ניכר בעלויות. אבל חשוב מאוד לזכור שזהו שיפוץ ויזואלי בלבד אשר לא תקף לבעיות רבות כמו רקבון בפנים הארון או חלודה במערכת המים. הדבר החשוב הוא בשום אופן לא לוותר על איכות חומרי הגלם ולמצוא את האיזון בין אסתטיקה למידת השימושיות.

 



תגיות המאמר: חידוש מטבחים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היכנסו לאתר בעלי מקצוע של ישראל לאיתור לוח בעלי מקצוע מומלצים www.hdm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל מומלץ לבדוק

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים31/07/11871 צפיות
מעצבי הנוף מתאימים את הסביבה שבו מוצב המבנה לתנאי השטח ולהעדפות הלקוח - החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחיה מתאימים, וכלה בהתאמת אפשרויות הצללה, עיצוב אלמנטים במים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים28/07/111191 צפיות
שיש מיועדאיפה מוצאים מידע בנושא מדרגות שיש? רוצים לדעת יותר על ריצוף שיש? לפניכם כמה טיפים אשר יעזרו לכם למצוא הכל בקלות: בעיקר לחללי פנים, כי לחות ושמש ישירה פוגעות עם הזמן בצבע החומר, שוחקות אותו ומעלימות את הברק הטבעי שלו.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/111584 צפיות
מהי מטרתם? גדר יכולה להיות לקישוט, לשמש להרתעה, לשמור על הפרטיות או פשוט למנוע כניסת זרים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקהדברה26/07/111055 צפיות
השתדלו לבצע ריסוס בתקופה קבועה במהלך השנה, עדיף בתחילת עונת הקיץ, על מנת לשמור על בית נקי באופן ממושך.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקגינון26/07/11874 צפיות
מומלץ לבחור באנשי מקצוע שמטפלים בכל היבטי עבודת הגינון ולא רק בחלק: זריעה ושתילה, דישון, גיזום ענפים סוררים, תכנון נוף, תכנון השקיה ובחירת סוגי הצמחים.

מאת: פורטל מומלץ לבדוקשיפוצים24/07/11949 צפיות
צריכים ריצוף אבן טבעית? רוצים לדעת הכל על ריצוף עתיק ? להלן מספר טיפים אשר יוכלו לעזור לכם לקבל את מבוקשכם:

מאת: פורטל מומלץ לבדוקבתים משותפים21/07/111374 צפיות
בין ספקים שונים ולבדוק את ההבדלים והכי חשוב שאלו כמה שנים יש לכם אחריות על המוצר, לאחר הקנייה שמרו את הקבלה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201176 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201722 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201809 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica