חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכון צמחי מרפא יחודי בריפוי טבעי לחיזוק הגוף וחיזוק מערכת החיסון

מאת: יאיר ראובןרפואה משלימה18/07/20111341 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חיזוק-על טבעי ©

סופר טוניק 

לפעמים, כשאנו מרגישים שלא בקו הבריאות, כשגופינו כואב ודואב, אנו ממהרים לרכוש מוצר טבעי זה או אחר שמבטיח לנו שיפור בחיזוק הגוף ומערכת החיסון. לרוב, אנו תמהים אם המרכיבים מהם מיוצר המוצר שנרכש אכן טבעיים, אך אם נציץ ברשימת המרכיבים נבחין שהם אינם צמחי מרפא או מרכיבים הידועים לנו, ובעצם הרשימה מזכירה לנו שמות של כימיקלים מתועשים. 

לפניכם מתכון מצמחי מרפא קלאסיים וחשובים ביותר במשנת הריפוי הטבעי של הגוף.  צמחי המרפא הללו יכולים לעזור למנוע מחלות ולרפא מחלות רבות.  במהלך אלפי שנות היסטוריה השתמשו בצמחי המרפא הללו לריפוי מגוון חב של מחלות.  גם כיום, מרפאים אלטרנטיביים משתמשים בצמחי המרפא הללו בדרך הריפוי הטבעי של הגוף.

במהלך קיץ 2000, בעודי הוגה את רעיון "אתגר-מצדה" חיפשתי מוצר טבעי ובו צמחי מרפא קלאסיים שיחזק את גופי ויעזור לי לקבוע שיא חדש למנותחי לב.  המטרה הייתה להשתמש בצמחי מרפא ולהיעזר בהם כהכנה לטיפוס לראש המצוק דרך שביל הנחש במצדה בפחות מ-30 דקות.  כבר אז ידעתי שלא ניתן למצוא מוצר שכזה ברשתות השיווק, לכן התקשרתי למורי ורבי המהולל דוקטור ריצ'רד שולץ Ph.D.,N.D., . M.H.  את המתכון שהוא נתן לי צרכתי בכל יום ויום באמונה שלמה, הרגשתי את הכוח הרב שנוצר בגופי ואת שביל-הנחש גמעתי בזמן שיא של 18:26 דקות. 

ביום רביעי 27/12/2000 נכתבה על השיא במצדה כתבה במוסף 24 שעות בעיתון "ידיעות אחרונות" תחת הכותרת "כבש את ההר"  ובה אני מספר על המרשם להכנת החיזוק-על טבעי 

 "...התקשרתי לאחד הפרופסורים שמלמד אותי וספרתי לו על התוכנית שלי, אומר ראובן.  הוא המליץ על מתכון מצמחי מרפא קלאסיים שיחזק אותי: שום , שורש זנגביל , שורש חזרת, בצל ופלפל הכי חריפים שאשפר למצוא, הכול מגידול אורגני.  את כל זה צריך לשים במערבל עם חומץ תפוחים טבעי.  זה הופך לרסק שאין חיידק בעולם שיכול לנצח אותו..." לאחר דרישות מקוראים רבים החלטתי לפרט יותר על המרשם, מרכיביו ודרכי הכנתו. 

מצרכים:

כמות שווה של שום, שורש חזרת, זנגביל, בצל ופלפל הכי חריפים שניתן למצוא וחומץ תפוחים טבעי לא מסונן.  אמנם עדיף שהמרכיבים יהיו מגידול אורגני, אבל בישראל יהיה מאוד קשה למצוא את כל המרכיבים מגידול אורגני, לכן ניתן לקנות את המרכיבים כשהם טריים ככל האפשר. 

אופן ההכנה:

לוקחים את חמשת המרכיבים כל אחד במשקל זהה של כ-100 גרם ושמים בתוך בלנדר ומוסיפים כוס וחצי (או יותר) של חומץ תפוחים טהור, לא מזוקק ולא מהול במים.  להפעיל את הבלנדר במהירות הכי גבוהה ולערבב עד שנוצרת מחית לא סמיכה במיוחד (כמו רסק תפוחים פחות או יותר), ניתן להוסיף עוד חומץ תפוחים אם צריך.  יש לשים לב ששורש החזרת הוא קשה במיוחד וקשה לריסוק בבלנדר.  הייתי מציע לגרדו במגרדת  (שמרו על מפרקי אצבעותיכם) לפני הכנסתו לבלנדר.  את שורש הזנגביל הייתי מציע לחתוך לרצועות דקות מאותה הסיבה.  שאר הרכיבים הנם "רכים" יותר וקל לעבדם בבלנדר. ניתן לחזור על הפעולה מספר פעמים ולהכין צנצנות מלאות מהרסק, ולתת לחברים ובני משפחה. 

אופן השימוש:

אני שם בין 1-2 כפות מהרסק בתוך בסלט ונהנה מטעמו הנפלא והבריא של אותם צמחי מרפא קלאסיים.  אני צורך את הרסק "חיזוק-על טבעי" בכדי לחזק ולהמריץ את האברים הפנימיים החיוניים שבגופי, במיוחד את הריאות, הלב, הכליות, הכבד, את כל מערכת העיכול ומערכת החיסון.  אם הייתי נתקף בהתקררות, צינון או שפעת, הייתי לוקח כפית מהרסק בכל שעה שבה הייתי ער והרסק היה מבריח את החיידק מחוץ לגופי, מפני שאין חיידק בעולם שמסוגל לחיות בתוך בלילת צמחי המרפא הזו.  כמובן שישנן דרכים אחרות לצרוך מהרסק הזה.  ניתן למרוח אותו על פרוסת לחם או על קרקר, אפשר גם לאזור אומץ ולאכול כפית ממנו ישר לפה.  אינני שולל כל דרך אחרת, מצא את הדרך המתאימה לך ביותר.

בברכת שפע בריאות,

יאיר ראובן, M.H

בוטניקל פארם

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יאיר ראובן, M.H,

עוסק בריפוי טבעי של הגוף והנפש משנת 2003.  בוגר המכללה לריפוי טבעי, שבמדינת יוטה ארה"ב.

מסטר הרבליסט, מאסטר בריפוי טבעי, תזונאי טבעי, עורך סדנאות ריפוי טבעי וצומות.  רוקח פורמולות צמחי מרפא יחודיות ויועץ תזונתי על טהרת הטבעונות.  כותב את הספר "כפי שהטבע ייעד" וממציא מתקן העוזר לעשיית צרכים קלה יותר בישיבה על האסלה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר ראובן

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213885 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201536 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201449 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201341 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191629 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181635 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica