חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערבי גיבוש מוצלחים

מאת: יעל מלמדאירועים עסקיים20/07/2011850 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאורסים ומוכנים להתחתן? מחפשת רעיונות לחתונה? עכשיו, לא מעט מסיבות נראות ממש אותו הדבר; מוזיקה קבועה, קייטרינג קבוע ויש ריקודים. אולי מספיק? אולי כדאי לעשות משהו אחר?

מסיבת בר מצווה חדשנית באמת היא סוג של חוויה שתחקק בזכרון...

מעוניינים לחגוג מסיבה בלי קלישאות? כמובן שכן, והכי חשוב, זה אפשרי! רוב האנשים כבר חזו בחתונות מסוג זה ויימאס להם תוך דקות מהחתונה. אם אתם רוצים להריםחגיגה מרהיבה בהחלט, אין ברירה אלא להיות שונים. כן,זה יצריך מכם משאבים, אולם התוצאות המדהימות בהחלט שוות את זה. מחפשים עוד אינפורמציה על גיבוש? טוב שהגעתם לעמוד זה!

האלמנט החשוב ביותר זה המזון!

אנשים לא רעבים, הם ללא ספק אורחים רגועים, מהסיבה הזו רצוי שלאלוותר עלהפן הקולינרי. עם אוכל נכון, יש לכם אפשרות לשדרג בקלות את מסיבת החתונה באופן ניכר. מרביתנו ניסו בעבר את המאכלים הקבועים - פיצה בלי גבינה ומשקאות בלתי מזוהים. רוצים להיות חלק מהסטטיסטיקה? בעזרת קייטרינג גורמה , תוכלו בקלות לערוך אירוע מסוג אחר.

אין מסיבה בלי הפעלות ייחודיות!

מתיםלהלהיב את כל המוזמנים עם מתקנים מתנפחים? בידור משובח באמת חייב להיות מהנה. אם תתנו למוזמניםלהנות מכמה משחקים ייחודיים, יש סיכוי טוב מאוד שהארוע יהפוך לחוויה אמיתית ושכלל האורחים יכייפו. בשביל מה לתכנן עוד מסיבה סתמית? תהיו שונים! צריכים עוד מידע על ערבי גיבוש?

מה לגבי מסיבת נושא?

עכשיו, שיטה טובה ופשוטה לתכנן אירוע מקורי, זה בעזרת מסיבת קונצפט. רק צריך לבחור מוטיב, ובשבילו בוחרים את התפאורה, סוגי האטרקציות ושאר הפרטים. דבר אינו עומד בפני רצון, גם אתם יכולים לערוך את מסיבת חלומותיכם. כבר התחלתם לתכנן? מומלץ למצוא יום גיבוש לעובדים!

הייתם רוצים לקרוא את כל המידע על ארגון אירועים מעניינים? חושבת על דרכים שונות להפוך כל אירוע פשוט למסיבה מיוחדת? הקליקו על הלינק http://www.p-pro.co.il/, ותהנו מהמידע שתמצאו שם. תמהרו!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121355 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121312 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121240 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121184 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121413 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121319 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121295 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213819 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195978 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171833 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161998 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica