חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח נסיעות לחו"ל

מאת: הללביטוח נסיעות21/07/20111118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הגיע הזמן, סוף-סוף נוסעים לחו"ל, הטיול שחיכיתם לו כל כך הגיע, אתם אורזים את הבגדים, הנעליים, בגד הים ותרופות רבות לכל מקרה שלא יהיה. דבר אחד נוסף שחשוב שתארזו לטיול הוא פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל הוא לא רק למקרי מחלות ותאונות, ביטוח זה מכסה גם את המטען שלכם ומכסה מקרים בהם תזדקקו לחילוץ.

ביטוח נסיעות לחו"ל - היכן רוכשים?

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא פשוטה ביותר, ניתן לרכוש ביטוח זה בכמה מקומות:

  • חברותהביטוח הרבות מציעות לרכוש מהן ישירות ביטוח נסיעות לחו"ל.
  • סוכןהנסיעות ממנו רכשתם את כרטיסי הטיסה וחבילת הנופש לחו"ל יציע לכם לרכוש ביטוח דרכו.
  • קופותהחולים מציעות ביטוח נסיעות לחו"ל במחיר מוזל למבוטחים שלהן.
  • כרטיסיאשראי שונים מאפשרים ללקוחותיהם לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות כרטיסי האשראי בתשלום או עבור נקודות שצברו בכרטיס.

לא משנה מהיכן תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל, חשוב שתבדקו שסעיפי הפוליסה של אותו ביטוח מכילים את כל הכיסויים הדרושים לכל מקרה שלא יהיה.

כיצד נקבע מחיר ביטוח נסיעות לחו"ל?

כמו כל ביטוח, גם ביטוח נסיעות לחו"ל נקבע לפי כמה פרמטרים. ביטוח נסיעות לחו"ל נקבע לפי יעד הנסיעה, משך הנסיעה, מצבו הבריאותי של המבוטח וגילו של המבוטח.

ישנם יעדי נסיעה הנחשבים לבעלי סיכון גבוה יותר, עבור מקומות אלו המחיר יהיה גבוה יותר. אם החופשה היא חופשה ארוכה ישנן חברות ביטוח שיוזילו את המחיר ליום (ביטוח נסיעות לחו"ל מחושב לפי יום, לדוגמא 3 דולר ליום).

ביטוח נסיעות לחו"ל מכיל כיסויים בסיסיים במחיר בסיסי, במידה והנוסע מעוניין בכיסויים נוספים, לדוגמא ביטוח נסיעות לחו"ל אתגרי (עבור אנשים המעוניינים בפעילות אתגרית בזמן הטיול כמו טרקים ובנג'י) המחיר יהיה יקר יותר.

לאחר רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל היא רכישה שאנו מקווים שלא יהיה לנו צורך להשתמש בה, אך במידה הצורך עלינו לדעת למי לפנות. בררו עם סוכן הביטוח או עם הגוף דרכו רכשתם ביטוח, להיכן צריך להתקשר בכל מקרה, למי פונים כאשר אובד המטען ולמי פונים כאשר זקוקים לחילוץ.

למקרי תאונה או מחלה יש צורך שפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל תכיל בתוכה רשימת רופאים ובתי חולים שמומלצים על ידי חברת הביטוח. רשימה זו יכולה למנוע חיפוש של רופא בעיר לא מוכרת.

ביטוח נסיעות לחו"ל - לנסוע לחו"ל בראש שקט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת Yes, Please! השוואת מחירים.

www.yesplease.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלל

מאת: הללקורסים וסדנאות22/08/121177 צפיות
על תפקידו של טכנאי המזגנים, התכנים הנלמדים בקורס, היכן לומדים ואפשרויות התעסוקה עם סיום הקורס.

מאת: הללשיפוצים14/06/121189 צפיות
על יתרונות התקנת מערכת חימום תת רצפתי, כיצד החימום פועל, על אופן ההזמנה ועוד.

מאת: הללקורסים וסדנאות07/06/121088 צפיות
על קורס מנהלי רשת מהם תנאי הקבלה ולמי הם מתאימים, מהם תכני הלימוד, מה אורך הקורס ועוד.

מאת: הלללימודי תעודה ומקצוע04/06/121042 צפיות
על קורס טכנאי שירות, התכנים, המקצועות והקורסים הנלמדים והמלצות לתחומים השווים.

מאת: הללבידור ופנאי - כללי25/07/11986 צפיות
לא משנה מאיזו סיבה אתם לוקחים חלק בתוך מעגל מתופפים, אתם מצליחים להגיע דרכו למחוזות חדשים ולקרבה לסובבים אתכם.

מאת: הללצילום אירועים25/07/111134 צפיות
צלם חתונות צריך להוציא את התמונות האיכותיות והמחמיאות ביותר, לכן חשוב שתהיה לכם כימיה עם הצלם, חשוב לתאם ציפיות ולהרגיש בנוחות בכל רגע.

מאת: הללהסרת שיער25/07/111154 צפיות
הסרת שיער מתבצעת כיום במכונים המורשים לכך, חשוב לבחון היטב מה כל מכון מציע, כמה זה עולה לכם והאם יש לו כל האישורים הנכונים להפעיל את המקום.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח נסיעות

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/163018 צפיות
כיום כולם כבר יודעים שממש כפי שיש להכין מזוודה, להודיע למקום העבודה על לקיחת ימי חופשה, לחדש את הדרכון ולבדוק לגבי מצב האקלים ביעד אליו טסים, כך גם יש לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. קשה למצוא אנשים שמעדיפים...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162995 צפיות
רבים מכירים את המונח "ספורט אתגרי", אך כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הרי שמתקבלת משמעות נוספת. למה הכוונה? ובכן יש להבין שאדם שיוצא לחופשת בטן גב באירופה, אינו צריך את אותם שירותי ביטוח להם זקוק...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162817 צפיות
יש אנשים שעוד עשויים להתלבט האם לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, או שמא לוותר על כך ולקוות לטוב. ובכן ראשית נציין שאין שום הכרח לבצע ביטוח ותמיד ניתן לשלם מהכיס הפרטי שלכם עבור מגוון תרחישים פחות נעימים, אך...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות11/08/162454 צפיות
לא כל יום נוסעים לחו"ל, לא כל יום לוקחים חופשה מהשגרה ולא תמיד יוצאים להרפתקה. עם זאת, אם בעתיד הקרוב אתם כן עומדים להגשים חלום ולצאת לחופשה בחו"ל, מוטב שתייצרו עבורכם את התנאים הטובים ביותר להפיק מהחופשה...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
אין ספק שכאשר עומדים לקראת נסיעה עתידית, ההתרגשות גדולה, ניתן לחוש בריח של הדיוטי פרי מגיע למרחקים, לדמיין את המלון שמחכה לכם...

מאת: שלום כהןביטוח נסיעות10/08/162537 צפיות
לצד ביטוח נסיעות סטנדרטי, ניתן למצוא ביטוח נסיעות שמיועד עבור תרמילאים, וזאת כי יש הבדל מהותי בין תרמילאים שיוצאים עם תרמיל על הגב, מקל ביד ועם כוונה להגיע למקומות אקזוטיים (שבין היתר כוללים מבחר אטרקציות מסעירות)...

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163545 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica