חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוצרי קד"מ ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות

מוצרי פרסום לקידום מכירות ככלי למיתוג ולהעצמת המותג בקרב הלקוחות


 
מוצרי פרסום לקידום מכירות הינה שיטה מצוינת למיצוב של ארגון או חברה בתודעת
הלקוחות ,הספקים, העובדים והסביבה בכלל.
 
מבחינת האפשרויות המגוונות העומדות לרשות הארגונים כיום בהגדלת חשיפה והעמקת התודעה,
השימוש במוצרי קד"מ הינו אמצעי יעיל בהיבט השיווקי פרסומי בהשגת חשיפה מרבית וכוללת ובנוסף מבחינה כספית תקציבית, הסכום אותו תשלם החברה על הפקת מוצרי קד"מ כמו ספל עם לוגו, עטים ממוחזרים או חולצה עם הדפסה הינו נמוך יחסית בהשוואה לשימוש באמצעי מדיה אחר לצרכי פרסום.
 
היתרון המובהק  של מוצרי קד"מ הינו בכך שמוצרים כמו פנקס עם לוגו, מעמד שולחני ממותג או מחשבון עם הדפסת לוגו ,אינם כלים שיווקיים חד פעמיים שנשכחים ,אלא הנוכחות שלהם והשימוש בהם הינו פרקטי ומלווה את מקבל מוצרי הקדמ גם בפעילות השוטפת היומיומית שלו.
 
התרומה הגדולה מהפקת מוצרי קדמ הינה בחיזוק הקשרים העסקיים הקיימים והגדלת מעגל הלקוחות הקיים, לצד הגדלת היקף המכירות כתוצאה מכך ששוב אנשים שקיבלו את מוצרי הקד"מ עם הלוגו של החברה נזכרו בקיומה ובשירותיה וכשמידע זה הופך להיות זמין ,אין שום סיבה שבעולם שלקוחות יפנו לחברה אחרת ולא לחברה ממנה קיבלת שי פרסומי עם הלוגו שלך וכיצד יוכלו לפנות אליך בשעת הצורך.
 
מלבד החשיבות בערך החדשנות של מוצרי קידום מכירות שאמורים לרגש ולהפתיע מחדש כל פעם במקוריות שלהם, יש לשים דגש לצד הפרקטי וליכולת לעשות שימוש רב פעמי ולא חד פעמי בגימיק הפרסומי שקיבלו , כך בעצם לשמר את הנוכחות והידיעה  על קיומו של הארגון באופן שאינו יכול להיעלם מהעין.
כמו כן התייחסות למיקום מוצרי קד"מ א צל המקבל אותם אם זה ספקים, לקוחות או עובדי החברה
יש לתת את הדעת למיקום בולט ככל הניתן ע"מ שגם אלו שנמצאים מחוץ לפעילות העסקית
עם החברה יוכלו להיחשף לפעילות החברה ושירותיה .
חברות עסקיות רבות החל מבנקים, חברות ביטוח, בתי השקעות ועוד למדו להשכיל ולנצל את מוצרי הקד"מ לטובת קידום העסקים והשירותים שהם יכולים להציע .
 
מלבד התרומה ביעילות השיווקית פרסומית שמקבלת החברה ,מבחינתה הפקת מוצרי קד"מ
הינה בגדר הוצאה כספית המוכרת לטובת צרכי מס וכך בעצם יוצאת החברה נשכרת משני הכיוונים גם 
בחיזוק המיצוב בתודעת הצרכן וחיזוק המותג וגם מבחינת הוצאות לחברה העניין מוכר,
לכן גם אם קיים ספק האם כדאי או לא להפיק מוצרי קד"מ הרי שעניין הטבת המס מעודד
בהחלט וללא היסוס כל בעל עסק יאמץ את מוצרי הקד"מ כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שלו..
 
במאמר זה דנו בהיבטים הכלכליים והתורמים לטובת קידום ומיתוג העסק\החברה והמסקנה הגורפת הינה כי מוצרים לקידום מכירות הינם כלי חיוני שיוביל את החברה לצמיחה ושגשוג וללא ספק, מוצרי קד"מ
הם כלי שיווקי שכל חברה חייבת לשלב אותם לצד המדיניות הפיננסית שיווקית שלה.
 
לחברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות ישנם שפע של רעיונות , גימיקים ומתנות קד"מ
שניתנים להוספת מיתוג לוגו ופרסום, אשר יחזקו את המותג שלכם וישמחו את הלקוחות
שלכם כדרך לעוד צעד להשגת לקוחות נאמנים .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ

טקסס  מוצרי פרסום , מוצרי קידום מכירות
מתמחה ביבוא מסין , ייצור ושיווק בארץ
אמצעים ואביזרים לקידום מכירות  , מתנות ממותגות
לתערוכות ולכנסים עם לוגו מודפס
מתנות עסקיות לשיפור וקידום היחסים העסקים.
מוצרי פרסום , מתנות ללקוחות , שי לחג לעובדים , ללקוחות וספקים
קטלוג מתנות לקיץ, עטים עם לוגו , מתנות לפרסום , גימיקים ,
כוסות ספלים עם הדפסה, מתנות לפסח, חבילות שי, הדפסה על חולצות ,
מחזיקי מפתחות , מזכרות לאירועים ועוד ...
טלפון להזמנות - 077-2060123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות

קיימים אין ספור מוצרי קידום מכירות חלקם יעילים וחלקם פחות , במאמר זה נסקור ונבין את החשיבות ואת האפשריות העומדות בפנינו על מנת להפיק את מוצרי קידום מכירות היעילים ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות . המומחים למוצרים ממותגים ומתנות שי באספקה מיידית !

כמידי שנה עתידים אנו לחגוג את חג הפסח , מקבץ טיפים ורעיונות למגוון המתנות הקיימות לחג פסח אותן ניתן להעניק ללקוחות החברה ולעובדים. באדיבות טקסס מוצרי פרסום ומתנות .

מתנות לראש השנה 2010 , טיפים , המלצות ועצות לרכישת מתנות לעובדים ומתנות ללקוחות לחג ראש השנה באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת ומשווקת מתנות לראש השנה, מתנות לעובדים לחג , חבילות שי . WWW.TEXAS.CO.IL

החשיבות והכרח של כל חברה להענקת מתנות פרסומיות ללקוחות השונים , לשמירה על נאמנות לקוח. מגוון כלים שיסיעו לנו לזהות ולהתאים את המתנה השיווקית הטובה ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת מתנות ממותגות לוגו בהתאם לתקציב נתון ובזמן אספקה מהיר .

חג פורים ישנה מצוות שליחת משלוחי מנות , מעבר למצווה ניתן גם למנף את האפקט לצורכי שיפור יחסים וקידום העסקים. במאמר הבא תוכלו להתרשם מעוצמה של שימוש בחגי ישראל כמנוף לשימור לקוחות ולקידום המכירות . באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם הדפס לוגו .

גימיקים וגאדג'טים הם מוצרים מצויינים לקידום מכירות , אם בתערוכה או בכנס או כחלוקה בפגישה עיסקית עם לקוחות. במאמר הבא תמצאו מגוון חידושים על כל מוצרי הקד"מ החדישים שמומלץ וניתן לחלק כאמצעי לקידום המכירות באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום , מייבאת ומשווקת מגוון מתנות עם לוגו.

לכבוד חג הטו בשבט , מגוון מתנות חג מדליקות וחבילות שי לחלוקה לעובדי החברה , לספקים וללקוחות לחיזוק היחסים , לשיפור העסקים , ולשמירה על נאמנות לקוחות. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לחגים .

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231763 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222667 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221876 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222055 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221923 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica