חפש מאמרים:
שלום אורח
29.02.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות של כל חברה להענקת מתנות ומוצרי שי ללקוחות כאמצעי לשימור הלקוחות.

בסביבה העיסקית בה מתנהלים כיום עסקים רבים ובמקום שבו התחרותיות גדולה נכנס הנושא של מערכת היחסים של הארגון עם הלקוחות כחלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה שכל ארגון שמעוניין לשמור על מקומו כארגון מוביל חייב לשים במרכז את קשריו עם הלקוח והאופן בו יש לפעול לצורך הידוק וטיפוח מערכת יחסים זו. ישנם דרכים רבות ומגוונות ע"מ לשמור ולטפח את קשרי הארגון עם הלקוח בינהן:הזמנה לאירועים חברתים,השתתפות באירועים משפחתיים של הלקוחות,

מתנות לחגים ,שי לחג וכיו"ב. אומרים "שונא מתנות יחיה" אבל אין ספק שכל אחד מאיתנו אוהב לקבל מתנה,שי אפילו הסימלי ביותר מאחר ועצם העובדה שהושקעו מאמצים של זמן,אנרגיה ומחשבה בלהוציא את העניין לפועל זוכים להערכה מיוחדת . הלקוחות ללא ספק הם מרכז הגרעין בליבו של כל עסק ולכן חשוב לטפח יחסים טובים עם כל לקוח שתורם לארגון בכלל ולהצלחתו בפרט,אי לכך אחד הכלים שנבחר לדון בו כחלק אינטגרלי מהקשר עם הלקוח הינו הענקת מתנות ללקוחות וההשפעה שיש לכך על היחסים של הלקוחות עם העסק ולהיפך. מתן מתנה ללקוחות היא חלק מהאסטרטגיה של הארגון ,מדובר בפעולה הדורשת השקעת מאמצים רבים של זמן ומחשבה ע"מ להתאים את השי הפרסומי ללקוח עפ"י התאמה לקהל היעד,למאפייניו של העסק ,לצרכי הלקוחות,לרוח התקופה ועוד. המאמר יציע מספר כלים לכל אותם אלה העוסקים במלאכת החיפוש אחר מתנות ללקוחות , שי פרסומי,שי מקורי ובמיוחד תשורה ללקוחות של הארגון שיוסיפו להעמיק את הקשר עם הלקוחות. הכלי הראשון הינו לזהות את קהל היעד הפוטנצייאלי של הארגון שרוכש את המוצרים או השירותים אותם הוא ,כמו כן גם את הקהל שאמור לרכוש את המוצרים ולהביא איתו לקוחות נוספים . זיהוי מאפייניו של קהל היעד ילמדו את העוסקים במלאכה של חיפוש אחר שי ללקוח מהם העדפותיו של קהל היעד ולפיכך להתאים את המוצר הפירסומי המתאים שיכול להיות למשל עט גימיק עם לוגו,מחזיק מפתחות חמסה ועוד. הכלי השני הינו התאמת המתנה ללקוח עפ"י האירוע המתקיים,במידה ומדובר בכנס או בתערוכה ,הרי שמדובר בשי ללקוח אותו יש לחלק בהפצה רחבה יותר ולכן התשורה תוכל להיות למשל פנס עם לד,מברשת גימיק לניקוי מקלדת ,כדור לחץ עם הדפסה,משחקי עץ עם לוגו ועוד. חשוב לציין כי בבחירת המוצר הפרסומי יש לשלב בבחירה גם מוצר שיתאים למסר השיווקי שאנו רוצים להעביר. הכלי השלישי הינו בחירת מתנה שתעורר עניין אצל הלקוח,תשורה עיסקית שהלקוח יהיה מעוניין לשמור אותה,מתנה מקורית שתזכיר ללקוח כל פעם מחדש ממי הוא קיבל את השי. הכלי הרביעי הינו בחירת מתנה ללקוח עפ"י מדדים של יעילות בשימוש והאפקטיביות שהלקוח ישיג מעבר לאותו אירוע,כנס או תערוכה בה הוא משתתף למשל הענקת מחשבון עם לוגו בכנס הינו מתנה ללקוח עם ערך מוסף מאחר והשימוש בשי שקיבל הלקוח יהיה גם בפעילות השוטפת שלו משמע מעבר לכנס עצמו. כלי חמישי מתן מתנה ללקוח שתקשר בין השירות או המוצר שהעסק מציע לבין המתנה שהלקוח מקבל,כך בעצם אנו שומרים על מיצוב העסק בראשו של הלקוח באופן שבו הוא מחבר בין השי הפירסומי לתשורה שקיבל. כלי שישי הינו חלוקת מתנות ללקוחות לא רק בחגים או באירועים מיוחדים,חשוב לזכור כי הקשר עם הלקוח מבוסס על המשכיות ורצף ולכן חשוב ליצור התאמת ציפיות לציפיות של הלקוח,הרי זה ידוע שכל לקוח מעוניין שיעניקו לו תשומת לב אישית ומיוחדת ולכן רצוי להזכיר לו את העניין לא רק בימים מיוחדים לארגון,אלא כל הזמן להזכיר ללקוח עד כמה הוא חשוב לעסק והוא נכס מיוחד,כך הלקוח ילמד להעריך עד כמה הוא חשוב ומוערך.

בטקסס מוצרי פרסום ומתנות תוכל למצוא עולם שלם של מתנות ללקוחות ומתנות מיוחדות ומקוריות במיוחד לקידום העסקים לשיפור היחסים ולמען עתיד העסק שלכם ועל נאמנות הלקוחות לאורך זמן .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ

טקסס  מוצרי פרסום , מוצרי קידום מכירות
מתמחה ביבוא מסין , ייצור ושיווק בארץ
אמצעים ואביזרים לקידום מכירות  , מתנות ממותגות
לתערוכות ולכנסים עם לוגו מודפס
מתנות עסקיות לשיפור וקידום היחסים העסקים.
מוצרי פרסום , מתנות ללקוחות , שי לחג לעובדים , ללקוחות וספקים
קטלוג מתנות לקיץ, עטים עם לוגו , מתנות לפרסום , גימיקים ,
כוסות ספלים עם הדפסה, מתנות לפסח, חבילות שי, הדפסה על חולצות ,
מחזיקי מפתחות , מזכרות לאירועים ועוד ...
טלפון להזמנות - 077-2060123

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לקידום מכירות

קיימים אין ספור מוצרי קידום מכירות חלקם יעילים וחלקם פחות , במאמר זה נסקור ונבין את החשיבות ואת האפשריות העומדות בפנינו על מנת להפיק את מוצרי קידום מכירות היעילים ביותר. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות . המומחים למוצרים ממותגים ומתנות שי באספקה מיידית !

מוצרי קידום מכירות ממותגים במותג ופרסום שלכם , הם כלי שיווקי רב עוצמה לחיזוק המותג שלכם ולהעצמת המיצוב העסקי בקרב לקוחתכם במאמר זה נסקור על היתרונות ועל הדרכים להפקת המוצר קד"מ הטוב ביותר באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות בע"מ - המומחים לקידום מכירות !

כמידי שנה עתידים אנו לחגוג את חג הפסח , מקבץ טיפים ורעיונות למגוון המתנות הקיימות לחג פסח אותן ניתן להעניק ללקוחות החברה ולעובדים. באדיבות טקסס מוצרי פרסום ומתנות .

מתנות לראש השנה 2010 , טיפים , המלצות ועצות לרכישת מתנות לעובדים ומתנות ללקוחות לחג ראש השנה באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום מייבאת ומשווקת מתנות לראש השנה, מתנות לעובדים לחג , חבילות שי . WWW.TEXAS.CO.IL

חג פורים ישנה מצוות שליחת משלוחי מנות , מעבר למצווה ניתן גם למנף את האפקט לצורכי שיפור יחסים וקידום העסקים. במאמר הבא תוכלו להתרשם מעוצמה של שימוש בחגי ישראל כמנוף לשימור לקוחות ולקידום המכירות . באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות עם הדפס לוגו .

גימיקים וגאדג'טים הם מוצרים מצויינים לקידום מכירות , אם בתערוכה או בכנס או כחלוקה בפגישה עיסקית עם לקוחות. במאמר הבא תמצאו מגוון חידושים על כל מוצרי הקד"מ החדישים שמומלץ וניתן לחלק כאמצעי לקידום המכירות באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום , מייבאת ומשווקת מגוון מתנות עם לוגו.

לכבוד חג הטו בשבט , מגוון מתנות חג מדליקות וחבילות שי לחלוקה לעובדי החברה , לספקים וללקוחות לחיזוק היחסים , לשיפור העסקים , ולשמירה על נאמנות לקוחות. באדיבות חברת טקסס מוצרי פרסום ומתנות לחגים .

מאמרים נוספים בנושא שיווק ישיר

מאת: SEOMANשיווק ישיר11/02/161204 צפיות
מהי המטרה שעומדת מאחורי השיווק הישיר וכיצד ניתן להיעזר במוצרי פרסום לצורך המיתוג. הרעיון שעומד מאחורי מוצרי הפרסום והגימיקים שניתן לשלב בתהליך המיתוג ושימור הלקוחות.

מאת: דור קונספטשיווק ישיר28/07/143654 צפיות
השוק הפתוח מציג סוגים של מיני ברים לחברות ומוסדות גם יחד. אם מדברים על בר מים למפעל או אפילו בר פרטי, מדברים על כמה וכמה סוגים. למעשה מדברים על מטרות שיש לתת את הדעת עליהן. יש כל מיני מיני ברים. חלקם איכותיים וחלקם יכולים לספק מים נקיים באותה המידה.בעוד הפסולת הינה שם, מתכות רעילות ועוד חומרים אשר עלולים לסכן את הבריאות, מגיע השלב של בחירת מסנני המים והברים המקצועיים אשר יכולים לשמור על בריאותכם. מהו המידע העדכני באשר לסוגי מיני בר? כל המידע תחת קורת גג אחת.

מאת: יוסי יהודאיןשיווק ישיר16/11/137806 צפיות
שימוש בטלמרקטינג כאמצעי שיווק שנויי במחלוקת, אך אם עושים את זה בצורה מקצועית זה מצליח ומצליח בגדול. הינה כמה טיפים שיעזרו לכם.

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/137676 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבשיווק ישיר10/04/131311 צפיות
בית ידיעות אחרונות הוא העיתון המוביל בעיתונות הישראלית. העיתון מהווה פלטפורמה עיתונאית למגוון רחב של סגנונות תקשורת ועיתונות ומהווה מקום העיקרי והמרוכז למדיה העיתונאית בישראל.

מאת: penglשיווק ישיר06/11/128081 צפיות
במציאות הכלכלית העגומה שלנו, ראוי לציין חברה אחת שבאמת תורמת לרווחתם של הצרכנים. חברה זו היא דיירקט סחר הפועלת רבות לטובתם של כלל הצרכנים ודוגלת בשיוויון.

מאת: סימה שמואלישיווק ישיר31/10/128570 צפיות
חברת דיירקט סחר בלתי אמינה לחלוטין

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica