חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בואו לדעת הכל על תכנון האירוע המתקרב

מאת: חיה שוורץמסיבות24/07/2011949 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתכננים אירוע בלתי נשכח? מרימים ברית לבן הבכור ואין לכם קצה של מושג כיצד מתחילים?

תכנון מסיבות הוא דרך לא פשוטה. כל ארוע משפחתי מכיל בתוכו פרטים קטנים, כאשר כל פרט מבקש יחס אישי. כשמגיעים ליום המשמח הכל משתלם, אחרי שהרמתם ארוע בלתי נשכח!

מכוונים למידע על גני אירועים ברחובות? בואו להשכיל ולהכיר כל פרט משמעותי שצריך להיות מודעים אליו בנושא ארועים.

מרגישים שאתם רוצים להכיר כל מה שיש להכיר על הרמת אירוע שיזכר לנצח? ישנם נושאים שונים שאסור להזניח בזמן תכנון ארוע: מספר האנשים באירוע, להקה, קייטרינג ובר, מראה המקום, חליפת חתן ושמלת כלה, תיעוד הארוע וכולי. את כולם נסקור במאמר הזה.

גני אירועים בשפלה זה מקום טוב להתחיל בו

איפה תערכו את האירוע -
אם תרצו לבחור את המקום הטוב ביותר לאירוע שלכם, חשוב לקחת בחשבון מספר פרטים: מה סוג האירוע, מצב של גשם או שרב, איפה גרים המוזמנים וכמה אנשים יגיעו לארוע. מה המיקום המועדף עליכם? גן, אולם ארועים, או שתעדיפו ארוע בטבע? אולי עדיף בכלל ארוע בבית? תחשבו טוב טוב לפני חתימת הסכם עם אולם או גן, האם הוא ממלא את כל הצרכים שסימנתם?

אוכל - לא הגיוני לערוך מפגש בלי לתת לאנשים קטרינג. ודאו כי האולם נותן קיטרינג שמוצא חן בעינכם. במצבים מסויימים, תדרשו לארגן את הקיטרינג ביוזמתכם, על ידי השכרת שירותים מחברת הסעדה שהתרשמתם ממנה. בוודאי, אם אתם מתחשבים בכשרות, אל תשכחו לשים לב שלשרותי ההסעדה יש תעודה.

משקה - שירות בר יוכל לבוא מתוקף שרותי המקום בו מתקיים האירוע או ממקום נפרד. מחירי המשקאות מושפעים מיוקרו של האלכוהול, סוגי האלכוהול, אופן השירות של הבר וכל התוספות שתרצו להוסף.

ביגוד חגיגי - הבגדים לארוע נתונים לאופי שלכם. ביגוד חגיגי הוא סיפור יקר, שלפעמים אפשר לעקוף. לא לשכוח החגיגה לא תחזור על עצמה ורוב הסיכויים שלא תהיה לכם אופציה ללבוש את החליפה או השמלה שוב. חשבו על אפשרות להשכרת בגדים לאירועים. אפשר גם לתפור בגדים מקוריים, להמנע מהוצאות מוגזמות על בגד ממותג ויקר. נסו לבדוק אם קיים לכם בגד שימושי בארון או לחשוב על לקנות ברשת.

עיצוב ארועים - בלב המסיבה; רוב גני הארועים מציעים מבחר אופציות למראה המקום. אל תתפשרו על התחושה המיוחדת שתייחד את הארוע שלכם.

מוזיקה - מוסיקה מהווה את עמוד השידרה של החגיגה תקליטן או להקה, העיקר שמח. אם טעמכם המוסיקאלי לא רגיל, חשוב לא להתעלם מכך שלא כל האורחים יעריכו זאת ויש לשמח את כל האורחים בארוע.

צלם אירועים - כל יום חשוב מוכרח להיות מצולם, רצוי בידי צלם מקצועי. לרוב יצלמו גם את ההכנות הקודמות לאירוע ועוד תמונות במיוחד. אל תשכחו לתעד את החגיגות גם בצילומי וידאו.

מארגנים את המסיבה המושלמת? רוצים פרטים נוספים בנוגע לאירועים? חיזרו אלינו לכל מה שצריך לדעת, החידושים החמים והצעות הכי מקוריות לאירוע שלכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיה שוורץ

מאת: חיה שוורץבניין ואחזקה - כללי15/09/111298 צפיות
מיד כשעולים על פגם בניקוז המים קראו לעוסק בתחום! בעיות קטנות בצנרת הבית מתגלגלות והופכות לתקלות גדולות

מאת: חיה שוורץאירועים וחתונות – כללי15/09/111389 צפיות
בימינו תכנון אירוע גדול זה לא עסק פשוט, אבל יש גם אופציה שתמיד תהיה מיוחדת - אירוע בטבע

מאת: חיה שוורץלימודי תעודה ומקצוע15/09/111297 צפיות
אם פתאום מצאתם שאתם בגיל שלושים, רוצים להחליף תחום, לא צריך להתאכזב ולהרים ידיים.

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים15/09/111374 צפיות
כאשר מציינים ארוע עולה בכם מחשבה לגבי אולמות אירועים? אז עצרו את סוסיכם

מאת: חיה שוורץגינון14/09/111501 צפיות
גינה ירוקה היא בגדר משאלה של לא מעט אנשים, ואפשר גם להבין את הסיבות לכך

מאת: חיה שוורץלהקות אירועים14/09/111615 צפיות
מסיבת חתונה מקורית היא חויה שאיש לא ישכח...

מאת: חיה שוורץהפקות אירועים14/09/111313 צפיות
איפה תקני שמלת חתונה? ומה בדבר העלויות? מה המעצבים מציגים כעת?

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152215 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica