חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוח הגדלת חזה מחירים ומידע

מאת: פורטל היופי שליקוסמטיקה25/07/2011946 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין אנשים שלא אוהבים להרגיש נהדר, אין תחושה יותר טובה מאיזה תספורת מטופחת או מ בגדים יפים וחדשים שנראים יפה עלייך ומדגיש את האיכות שלנו (או אולי מטשטש את האזורים הבעייתיים), העניין הוא ש לעיתים רבות הגנים והזמן משנים אותנו, ובמקרים האלה מתעניינים ב יתרונות הרפואה המציעה לנו המון פיתרונות לשינוי המראה החיצוני ואתו גם הביטחון והאישיות וכל זה בלי הצורך לעשות חור גדול בכיס שלנו.

מה יש לשאול שמתעניינים לעבור הגדלת חזה? וממה הכי חשוב להיזהר הנה כמה טיפים שימושיים שיאפשרו לכם לקבל את כל המידע.

אל תשכחו לבקש שיראו לכם עבודות קודמות של המטפל שאיתו אתם נפגשים, זו דרך שבאמצעותה יהיה אפשר להתוודע ל היכולות ולהתרשם מה ניתוחי אף שהוא עשה בעבר.

השתדלו שלא לבקר את תוצאת הניתוח ישר אחרי הסרת התחבושת, חשוב להתאזר בסבלנות תוך שבועיים-שלושה הנפיחות תרד והאף מקבל את הצורה המושלמת.

ניתוחים באף- בימים לאחר הניתוח מאוד מומלץ לשמור על הראש מוגבה מעט כאשר נכנסים למיטה זה בשביל לצמצם מעט כל הנפיחות ובשביל שלא תסבלו מ בצקות בחלקו של האף.

ניתוח לייזר- אם אתם מסתייעים ב עדשות או משקפיים מומלץ מאד לקנות עדשות ראייה בגלל ש לאחר טיפול הלייזר בלתי אפשרי לשים משקפיים לתקופה של 4-5 שבועות.

ניתוח הגדלת חזה- אסור ללכת על ניתוח חזה לפני התחלה של הורדה במשקל שהרי החזה שלנו משתנה בזמן הירידה במשקל וצורת החזה משתנה לפיכך עדיף תחילה להוריד מעט במשקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הניתוח.

מרפאות רבות יעניקו לכם הדמייה ויזואלית ממוחשבת אפשר לבקש מהמומחה שיראה לך כיצד הגוף יהיה כשהסתיים הטיפול ולאחר כמה שבועות, באופן זה תחושי בטוחה כי בחרת את המידה המתאימות לך.

 



תגיות המאמר: הגדלת חזה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע והמלצות על ניתוחים פלסטיים וגם על הסרת שיער לצמיתות ועוד ניתוחים פלסטיים תוכלו למצוא באתר שלנו www.iaer.org.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל היופי שלי

מאת: פורטל היופי שליהסרת שיער24/07/11981 צפיות
חשוב מאוד לבקש ולראות תצלומים של ניתוחים קודמים של המומחה שלכן, זו דרך שבאמצעותה תהיו מסוגלות להתרשם מניסיון שלו ולהתרשם מתוצאות ניתוחים אשר ביצע.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187298 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152565 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152098 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151799 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica