חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התרבות היפנית בשיאה – מה כדאי לעשות במסגרת נופש בטוקיו?

מאת: הדניטיולים בחו"ל26/07/20111001 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חרף היותה אחת מהערים היקרות ביותר בעולם, טוקיו היא עיר המושכת מיליוני תיירים מדי שנה - בין היתר בזכות היותה אחד מהסמלים הגדולים של התרבות היפנית המפורסמת. מוזיאונים, מקדשים וכן המטבח היפני המשובח הקנה לעיר הזו מעמד של מעצמת תיירות. כמו כן, הורים המגיעים אל דיל לטוקיו עם ילדיהם יוכלו לבקר בסניף היפני של פארק הדיסנילנד.

סוכנות הנסיעות הדני מספקת חבילות נופש בטוקיו וכן חבילות דיל לטוקיו וליעדים נוספים ברחבי העולם. העונה האידילית ביותר עבור חופשה בטוקיו מתקיימת בין החודשים ינואר עד מאי וכן בין יולי לאוגוסט. בשאר חודשי השנה שורר במקום מזג אוויר חורפי וגשום ולכן מומלץ להימנע מביצוע חופשה בטוקיו.

Sunshine City Building Observatory הוא מבנה גבוה במיוחד שמאפשר לחזות בנוף פנורמי ומרהיב של הבירה היפנית כולה מהקומות העליונות. אתר נוסף שהתפרסם בזכות הארכיטקטורה שלו, שמומלץ לשלב אותו עם חופשה בטוקיו, הוא המגדל של טוקיו אשר נבנה בהשראת הטור אייפל ונחשב כיום לאחד מהסמלים המפורסמים של העיר.

סומו הוא הספורט הלאומי של יפן, כך שכדי לחוות את התרבות המקומית באופן בלתי אמצעי מומלץ לערוך צפייה בקרבות סומו מהנים במסגרת נופש בטוקיו. באצטדיון Kokugikan, היכל אומנויות הלחימה החשוב ביותר ביפן, ניתן לצפות בקרבות סומו המתקיימים מדי שבוע. משום שהקרבות פופולריים במיוחד, כדאי להקדים ולהזמין כרטיסים עוד בטרם ההגעה אל דיל לטוקיו.

חופשה בטוקיו לעולם לא תהיה מושלמת ללא שילוב של נופש בטוקיו עם ביקור בפארק דיסנילנד היפני. זהו הפארק הראשון של חברת דיסני אשר נבנה מחוץ לארה"ב, והוא מכיל כיום כמות עצומה של אטרקציות וכן אתרים מרתקים.

סוכנות הנסיעות הדני מספקת חבילות נופש בטוקיו וכן דיל לטוקיו וליעדים נוספים ברחבי העולם. דרך שירותי הסוכנות המקצועית ניתן להזמין חדרים בבתי מלון, להשכיר רכבים, וכן להזמין סיורים מודרכים לאטרקציות העיקריות של העיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדני

מאת: הדניטיולים בארץ26/12/11983 צפיות
כאשר מתלבטים בין אתרי נופש כדאי לשקול נופש באילת. ההגעה לאילת הופכת קלה יותר באמצעות טיסות לאילת. כדאי לבחון חבילות נופש המציעות נופש באילת או חופשה בחו"ל.

מאת: הדניתיירות ונופש - כללי15/12/111073 צפיות
חבילות נופש בחו"ל יכולות להיות חבילות ליעדים על פני כל רחבי הגלובוס: נופש באמסטרדם, נופש בברצלונה, נופש בברלין, נופש בניו יורק, נופש בפריז, נופש ברומא, נופש בפריז, נופש בלונדון, נופש באמסטרדם, נופש בברצלונה, נופש בפראג, נופש בבודפשט, נופש ברומא, נופש בברלין, נופש ברודוס, נופש בבנגקוק, נופש במילאנו, נופש בברצלונה, חופשה בפריז או נופש באילת.

מאת: הדניטיולים בארץ02/11/11886 צפיות
חבילות נופש באילת כוללות אטרקציות כמו ים סוף, חופי הים של אילת, טיילת אילת המפורסמת, שמורת האלמוגים, אינספור אטרקציות ימיות כמו גלישה, צלילה ועוד, עיר המלכים, המצפה התת – ימי, פארק הקרח ועוד הינם אטרקציות תיירותיות מהממות ומשגעות שאין שניות להם. אז עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם איך נהנים מהם. ובכן, קודם כל, חשוב להגיד כי כל האטרקציות המדוברות נמצאות בעיר אילת.

מאת: הדניטיולים בארץ24/10/11929 צפיות
בימינו, אין נופש בחו"ל שיכול להציע את הנופים, האטרקציות והחוויה הקסומה של נופש באילת – בקצה הדרומי של ישראל ולחופיו המרהיבים של הים האדום. בחורף הישראלי המתקרב, שאמנם אינו קשה אך בכל זאת אינו מאפשר למשל רחצה בים ושיטוט נעים בחוץ, חבילת נופש באילת היא בחירה אידיאלית לבילוי מגוון, עשיר ומים במשך חודשי החורף האפורים.

מאת: הדניטיולים בארץ11/10/11902 צפיות
נופש באילת מציע לתיירים ישראליים וזרים לבלות בצורה עישרה ומגוונת באתר הנופש והתיירות המוביל והטוב בישראל.

מאת: הדניטיולים בחו"ל06/09/111214 צפיות
חבילות נופש בבוקרשט, בירתה של רומניה, מכילים כיום מגוון אטרקציות ומוקדי בילוי המבטיחים לנופשים חופשות מהנות במיוחד. השינויים שעברה בירת רומניה, מאז נפילת הגוש הקומוניסטי, הקנו למסלולי טיסות לבוקרשט מעמד של "פריז הקטנה של המזרח". בוקרשט זכתה לכינוי הזה בזכות הארכיטקטורה המרשימה, ובמיוחד המוזיאונים המצוינים שלא כדאי להחמיץ במסגרת טיסה לבוקרשט.

מאת: הדניטיולים בארץ18/08/111010 צפיות
בין אם מדובר ברכישת חבילות נופש בארץ המתקיימות באילת, או במסלולים של חבילות נופש בחו"ל בערי האי היווני, ניתן כיום לערוך חופשה במחיר סביר במיוחד המתאים את עצמו לכל כיס – סטודנטים ואנשים עמידים כאחד. נופש באי היווני או באילת מאפשר לנוח מטרדות היומיום, וליהנות משלל אטרקציות ומוקדי בילוי.

מאמרים נוספים בנושא טיולים בחו"ל

מאת: קרוסלה הריון ולידהטיולים בחו"ל19/03/196481 צפיות
בישראל לא נוהגים לחגוג את חג המולד כמו בחו"ל. אין שלג לבן שיורד במשך כל החודש, ואת עצי האשוח מפלסטיק ניתן לראות בעיקר אצל מי שחוגג באמת. עם זאת, ישראלים רבים מעוניינים לחוש את חג המולד מקרוב כדי להרגיש כמו בסרט הוליוודי. ומלבד זאת, זוהי דרך נהדרת לעשות שופינג. לפיכך, בתקופת החורף נוהרים הישראלים לחו"ל כדי לחוות את החגיגות מקרוב.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/10/182291 צפיות
אוהבים לטייל בחו"ל, אבל עד היום עשיתם רק טיולים פרטיים? פתחו את הראש, נסו טיול מאורגן ומבטיחים לכם שלא תתאכזבו.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל01/05/181475 צפיות
על טיול מאורגן מישראל אל קנדה. הכירו את הרי הרוקיס, את הנופים הקסומים ופיגשו חברים חדשים לטיול.

מאת: רוני הכהןטיולים בחו"ל04/03/181539 צפיות
איך בדיוק הבאה של טלפון כזה מסייעת? קראו את הדברים הללו טרם האריזה לקראת טיול עצמאי בדרום אמריקה הרחוקה.

מאת: Daniel.Bטיולים בחו"ל21/01/181424 צפיות
סאמר סקול הוא מסגרת ללימוד אנגלית בתקופת חופשת הקיץ. בתי ספר אלה ממוקמים בכמה ארצות, בעיקר באנגליה אך גם בארה"ב ואפילו בארץ. מתקיימת בהם מסגרת שיעורים קבועה שבה התלמידים לומדים אנגלית בהתאם לרמת היכולת שלהם במטרה לשפר את כישוריהם בשפה ואת הציונים שלהם בשנת הלימודים הבאה.

מאת: שלום כהןטיולים בחו"ל04/12/171414 צפיות
הרבה מהישראלים כבר למדו כי הזמנת מלונות באילת באינטרנט היא הכי משתלמת. הם מזמינים מראש את הדיל הכי אטרקטיבי וזאת לאחר שביצעו סקר מקיף ומצאו כי המלון הטוב ביותר במחיר הטוב והמשתלם שלעיתים יכלול גם טיסות הלוך ושוב נמצא באתר מסוים. הם מזמינים, אורזים ונוסעים.

מאת: דוד כהןטיולים בחו"ל30/11/171407 צפיות
אין צורך להתפשר. אם אתם שומרי מסורת וחשוב לכם לשמור על שבת וכשרות, תוכלו לצאת לחופשה מאורגנת בחו"ל באווירה יהודית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica