חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוניק בגן - מי אוהב עטלפים ?

מאת: אלירן כהןמשחקי אונליין27/07/2011968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי אוהב עטלפים ?

משחקי סוניק הממכרים פלשו אל האינטרנט ותפסו מקום מכובד ברשימת המשחקים המועדפים על המכורים לגלישה, משחקי סוניק מובלים על ידי אותו יצור כחלחל וממכר שלא עוזב ונמצא בגן, בעננים, באי המלאכים, בתוך מסך הטטריס ואפילו בעולם של מריו...

במשחק סוניק בגן מוטלת עליכם משימה מעניינת של חיסול עטלפים, עליכם להיות מרוכזים ועקביים כדי להתקדם ולנצח ולחסל כל עטלף מרושע שפלש לגן המדהים על ידי זריקת תפוח אדום היישר על העטלף.

לסוניק יש אין ספור תפוחים אדומים שמוכנים להיות מושלכים היישר על העטלפים ולחסל אותם, כל שעליכם לעשות זה לכוון ולפגוע וכך להוריד עטלף עטלף עד שהסדר בגן ישוב להיות על כנו.

אחרי שחיסלתם את כל העטלפים המרושעים תועברו לשלב השני של המשחק ובו יהא עליכם להמשיך ולחסל עטלפים מציקים אך להימנע מפגיעה בעורבים הנחמדים המצויים בגן.

העטלפים החמקניים והפיקחיים ינסו להתערבב יחד עם העורבים כדי להקשות עליכם את המשימה ולכן תצטרכו לשים לב ולבחור בדיוק לאן לכוון אתה תפוחים האדומים שלכם כדי שלא תפגעו בעורבים החייכנים.

בשלב זה של המשחק הופכים העטלפים לרעים עוד יותר והם יזרו טיפות לבנות של רעל לכל עבר, היזהרו שהטיפות הללו לא יפגעו בכם וכן שימו לב שהתפוחים הירוקים שמפילים העטלפים רחוקים מכם.

 

התאהבתם בסוניק ?

כמוכם מאוהבים עוד גולשים רבים שמתקשים להפסיק לשחק במשחק הממכר, כל הכיף במשחקי הסוניק שהסוניק עצמו נמצא בכל משחק במקום אחר, כך למשל תוכלו ליהנות מחווית מריו המיתולוגית והקלאסית רק עם סוניק השובב שיקפץ לו וירוץ לו בעולמו של מריו.

אם התאהבתם בסוניק התחילו לשחק אונליין, חפשו בין משחקי סוניק את המשחק האהוב עליכם וסיימו אותו, רוצו עם זה בכל הכוח עד שתנצחו את המשחק.

 

למה לשחק אונליין ?

ההתמכרות למשחקי משחב אונליין היא מוכרת, רבים הם הגולשים שמוצאים בזמן הישיבה על המחשב כזמן איכות מעולה עם עצמם בו הם מנקים את הראש ממחשבות מיותרות ואולי זו הזדמנות פז להרגיש לרגע כמו ילד חסר דאגות שיושב לשחק על המחשב וכל מה שחולף בראשו זה מציאת הדרך לנצח את המשחק, כמה כיף להימצא במקום הרגוע והשלו הזה... נסו זאת, הקצו לעצמכם זמן שכולו שלווה ושקט והציבו לכם משחק סוניק כאתגר שינעים לכם את הזמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן כהן

מאת: אלירן כהןאינטרנט - כללי07/08/116830 צפיות
סודוקו הוא משחק היגיון, הוא פאזל מספרים שדורש חכמה וחשיבה מתקדמת, אפשר לקרוא לו התשבץ של המאה החדשה... סודוקו אינו משחק קשה אך יש בו דרגות מורכבות בהחלט, לא כל מי שהצליח לפתור את הסודוקו הקל יצליח בהכרח לפתור את הסודוקו הקשה מאוד כי ההבדל בין הדרגות הוא משמעותי מבחינת רמת הריכוז ומבחינת היכולות הנדרשות, אך הרעיון הוא זהה

מאת: אלירן כהןמשחקי אונליין04/08/111079 צפיות
משחק הבאבלס הראשון הומצא כבר ב1982, כמשחק וידאו, על ידי חברת וויליאמס אלקטרוניקס. הרעיון מאחורי משחק הבאבלז היה ליצור משחק כייפי ולא אלים, בהשראת פקמן. תחילה המשחק קיבל תגובות מעורבות, שכולם ציינו את מוזרותו הרבה, ולא צפו את הצלחתו.

מאת: אלירן כהןמשחקים באינטרנט27/07/111498 צפיות
סוליטר, אשר שמו טבוע בלטינית, הוא משחק קלפים שמטרתו סידור קלפים בסדר כרונולוגי. נשמע פשוט? לא תמיד..בפני מסדר הקלפים עומדות אפשרויות ספורות בלבד להחלפת הקלף המוצג לו באחר. כך הופך סידור הקלפים למטלה קשה בהרבה מכפי שהיא משתמעת.

מאמרים נוספים בנושא משחקי אונליין

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172376 צפיות
אני מניח כי הילדים והילדות יודעים שהחופש הגדול הוא החופש הכי כיף בעולם שהם הכי מחכים לו. כל הילדים והילדות מחכים בקוצר רוח לחופש הגדול ומחכים שהוא כבר יתחיל והם יהנו ממנו, אך יש בעיה אחת גדולה בחופש הגדול. רוב הילדים והילדות לא יכולים להנות מכל הקיטנות השונות, החוגים השונים וכל הדברים שחלק מן הילדים הולכים ונרשמים אליהם, ולכן רוב הילדים בכלל לא נהנים בחופש הגדול ולא מוצאים שום דבר לעשות בו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/172419 צפיות
אני מניח שהילדים והילדות כבר יודעים שהמשחקים שנהפכו להיות המשחקים האהובים והמוכרים ביותר בקרב הילדים והילדות בשנים האחרונות אלה כמובן משחקי אונליין. משחקי אונליין נהפכו בזמן האחרון למשחקים המוכרים והאהובים ביותר בקרב ילדים וילדות שרוצים להעביר את הזמן שלהם מבלי להשתעמם לרגע, ואני יכול להבין את הילדים ומדוע הם כל כך אוהבים ומעריצים את המשחקים הללו.

מאת: עדי לויןמשחקי אונליין13/09/176733 צפיות
המשחק באבלס הפך לדבר כל כך חריף ועצבני, באבלס הוא משחק ממכר שכל אחד התמכר לו ואפילו יצא לי לראות את מיכאל לביא מהשכבה שלי מדבר עם עוד כמה ילדים על המשחק באבלס הוא סיפר איך הוא הפך להיות אלוף הבאבלס של כל העיר שלו, בין סימון סיפר כי חיפש בגוגל את המונח "באבלס" ולאחר מכן נכנס לאתר דרדסים.נט משחקים, שיחק במשחק "באבלס" ונוכח לדעת שזהו משחק מאוד ממכר וכיף.

מאת: רוני הכהןמשחקי אונליין17/04/152705 צפיות
המאמר מציג את אתר פריקס, אתר משחקים חדשים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין08/01/148211 צפיות
משחקי רשת הם כמובן משחקים אשר נמצאים ברשת האינטרנט הענקית, ולהם יש הרבה מאוד סגנונות ותחומים מגוונים, כגון 'משחקי פעולה', 'משחקי אסטרטגיה' ואף 'משחקי בנות' שהם משחקים ייחודיים לבנות מכל הגילאים, אשר כוללים משחקים המתאימים במיוחד להן.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138271 צפיות
משחקים לילדים אילו משחקים הפופלארים ביותר בקרב משחקים ברשת.

מאת: דניאל רוברץמשחקי אונליין19/12/138020 צפיות
בעולם המודרני של היום יש המון סוגי משחקים שונים למשל: משחקי מחשב, משחקי פלסטיישן, משחקים ברשת, משחקי דפדפן וכדומה. במאמר זה כפי שכבר הבנתם מכותרת המאמר הסביר על סוג אחד של משחקים אשר נקרא "משחקים ברשת".

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica