חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוליטר- לא למלכים בלבד

מאת: אלירן כהןמשחקים באינטרנט27/07/20111502 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוליטר, אשר שמו טבוע בלטינית, הוא משחק קלפים שמטרתו סידור קלפים בסדר כרונולוגי. נשמע פשוט? לא תמיד..בפני מסדר הקלפים עומדות אפשרויות ספורות בלבד להחלפת הקלף המוצג לו באחר. כך הופך סידור הקלפים למטלה קשה בהרבה מכפי שהיא משתמעת.

סוליטר הוא משחק הפונה לכל גיל אפשרי, כאשר המשתמש הוא מבוגר מספיק כדי להבין את סדרם הטבעי של הקלפים הוא יכול להתחיל לשחק במשחק ולהמשיך בכך עד הגיל בו לא יצליח לראות יותר את קלפיו.

וככל דבר אחר בעידן בו אנו חיים, סוליטר מגיע גם בגרסתו הממוחשבת. באם מדובר במשחק אונליין או במשחק מחשב המגיע יחד עם מערכת ההפעלה (וכך הופך את חווית המשחק להרבה יותר קלה), ניתן פשוט לבצע מספר הקלקות פשוטות על עכבר המחשב ולהתחיל לשחק.

יתרונות רבים סופרו על משחקי הסוליטר, רבים מביניהם מונחים בטיבו של המשחק כמפתח מחשבה וריכוז. לכן מצאתי אותו ככלי עזר מצוין בכל רגע בו אני זקוקה למעט "שריפת זמן" לילדיי. יש היאמרו כי יתנו עדיפות למשחק אחר, חברתי יותר אולי, אך אני מוצאת במשחק זה יתרונות רבים מדי מכדי לא להשתמש בו.

מנקודת מבט אישית יותר- אני בהחלט יכולה להרחיב הדיבור על כך שמשחק הסוליטר מהווה בשבילי נוסטלגיית ילדות מסוימת. שכן, כולנו יודעים שבזמננו, טרם עידן המחשב, משחקי הקלפים היו מבין ידידנו הטובים ביותר. אז אומנם ידידנו שדרג עצמו והופיע במסגרת ממוחשבת, אך כולנו נסכים שמדובר באותה הגברת בשינוי אדרת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלירן כהן

מאת: אלירן כהןאינטרנט - כללי07/08/116886 צפיות
סודוקו הוא משחק היגיון, הוא פאזל מספרים שדורש חכמה וחשיבה מתקדמת, אפשר לקרוא לו התשבץ של המאה החדשה... סודוקו אינו משחק קשה אך יש בו דרגות מורכבות בהחלט, לא כל מי שהצליח לפתור את הסודוקו הקל יצליח בהכרח לפתור את הסודוקו הקשה מאוד כי ההבדל בין הדרגות הוא משמעותי מבחינת רמת הריכוז ומבחינת היכולות הנדרשות, אך הרעיון הוא זהה

מאת: אלירן כהןמשחקי אונליין04/08/111081 צפיות
משחק הבאבלס הראשון הומצא כבר ב1982, כמשחק וידאו, על ידי חברת וויליאמס אלקטרוניקס. הרעיון מאחורי משחק הבאבלז היה ליצור משחק כייפי ולא אלים, בהשראת פקמן. תחילה המשחק קיבל תגובות מעורבות, שכולם ציינו את מוזרותו הרבה, ולא צפו את הצלחתו.

מאת: אלירן כהןמשחקי אונליין27/07/11971 צפיות
משחקי סוניק הממכרים פלשו אל האינטרנט ותפסו מקום מכובד ברשימת המשחקים המועדפים על המכורים לגלישה, משחקי סוניק מובלים על ידי אותו יצור כחלחל וממכר שלא עוזב ונמצא בגן, בעננים, באי המלאכים, בתוך מסך הטטריס ואפילו בעולם של מריו...

מאמרים נוספים בנושא משחקים באינטרנט

מאת: רוני הכהןמשחקים באינטרנט27/09/143480 צפיות
משחקים לאקס בוקס יהיו מתנה נהדרת בעבור הילדים, אנו כהורים מוזמנים להכיר את עולם הילדים ולבלות זמן איכות עם ילדינו. זה הזמן ללמוד לחבב את התחביבים שלהם ולהפסיק להתנגד להם.

מאת: ארז חסוןמשחקים באינטרנט06/12/138292 צפיות
לרוב אנשים מעדיפים לשחק במשחקים במחשב ורואים את המשחקי רשת כמשחק זול ולא כייף כמו משחק מחשב מלא. במאמר זה הציג לכם את ההיתרונות שיש במשחקים ברשת ולמה לפעמים זה עדיף על פני משחק מחשב מלא.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138242 צפיות
למרות היתרונות השונים אשר טמונים בפריצה ל- xbox 360או לקונסולת משחקים אחרות, חשוב לציין שתהליך הפריצה הוא תהליך ארוך ומורכב אשר חייב להתבצע על ידי אנשים מיומנים ומקצועיים היודעים לבצע אותו על הצד הטוב ביותר ולא קיימת סכנה שהמכשיר ייהרס ולא יאפשר להשתמש בו יותר.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138180 צפיות
Playstation זאת קונסולת משחקים מבית חברת סוני הגדולה, אשר יוצר באמצע שנות התשעים של המאה הקודמת – הדגם הראשון של המכשיר יצא ביפן בשנת 1994 – מה שאומר שבקרוב מאוד תחגוג קונסולת הפלייסטיישן עשרים שנה להיווסדותה.

מאת: איציקמשחקים באינטרנט27/10/138180 צפיות
גם אם אתם לא עד כדי כך בתוך העניין של playstation 3 games, סביר להניח שבכל פרק זמן אתם מפנקים את עצמכם במשחק חדש ואטרקטיבי אשר ישדרג עבורכם את שעות הפנאי.

מאת: גיל סרברניקמשחקים באינטרנט01/10/132162 צפיות
אמצעי האכיפה בהן מתירות רשויות החוק להשתמש במקרים של הפרת זכויות יוצרים הם נוקשים במיוחד. הרי גם אתם ודאי שמעתם לא פעם על הקרנה ציבורית, בלתי מאושרת, של משחקי כדורגל בתשלום, השמעת מוזיקה ללא תשלום לאקו"ם ותשלום של עשרות אלפי דולרים על שימוש בתוכנות מחשב בלתי חוקיות.

מאת: אבירם מלולמשחקים באינטרנט20/07/138229 צפיות
משחקי ילדים, או משחקי הרפתקאות לילדים מספקים הנאה צרופה של חשיבה ומשחקיות ממכרת ככל האפשר. אם זאת, אתם צפויים להיתקל בשלבים מאוד מסובכים ומאתגרים. אשר יפעילו את החשיבה ואת היצרתיות הדמיונית שלכם כאחד. אתם צפויים למצוא המון משחקי ילדים המקוטלגים לקטגורית ההרפתקאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica