חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל המידע אודות חיסון כלבת

מחלת כלבת הינה מחלה שמדבקת לא רק כלבים, אלא גם יונקים אחרים, לרבות בני אדם.

איך מחסנים ומתי

חיסון כלבת זהו החיסון היחידי בארץ שמוגדר בגדר חובה לכלבים, דהיינו, כל בעלי הכלבים מחויבים לחסן את כלבם אחת לשנה ואדם שלא יעשה זאת יחשב כאדם שעבר על החוק!

את חיסון כלבת חשוב לעשות בפעם הראשונה לכלב כשהוא בין גיל 3-6 חודשים ולאחר מכן בחיסון חד שנתי. כמובן שאת חיסון כלבת יש לעשות אצל וטרינר מוסמך: וטרינר במרפאה, וטרינר עד הבית וכו' (ניתן לעשות גם אצל וטרינר עירוני שלרוב המחירים שם יעלו פחות כסף). כמו כן, בשנים האחרונות בחיסון כלבת ראשוני עושים הוטרינרים על פי חוק גם שבב תת עורי לכלב אשר יהווה כפיקוח מקיף על חיסוני הכלב שניתנו ויהווה פיתרון אידיאלי לאנשים שאיבדו את כלבם. שכן באמצעות שבב ניתן למצוא את בעלי הכלב.

· חיסון כלב למניעת המחלה – זהו החיסון אותו מעניקים פעם בשנה לכל כלב שהינו מכיל נוגדנים נגד כלבת. כלב המחוסן נגד כלבת לא ידבק במחלה.

· חיסון כלבת לאחר חשיפה למחלה – חיסון שניתן לכלב אשר נחשף למחלה ונועד בכדי להביא למצב של יצירת נוגדנים בגוף כנגד המחלה.

רוצים להזמין חיסון כלבת לכלב שלכם? כיום ניתן לעשות זאת מבלי לצאת מהבית, באמצעות שירות וטרינר עד הבית!

באתר חיות פלוס תוכלו לבצע הזמנה ישירה של וטרינר שיגיע עד אליכם הביתה ויעניק את הטיפול הטוב ביותר לחיית המחמד שלכם, לרבות חיסון כלבת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אושר נאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אושר נאור - אתר חיות פלוס: www.haiotplus.co.il

מספרת כלבים וחתולים הינו מקום שמספק תספורות וטיפולי טיפוח לחיות המחמד שלנו (כלבים וחתולים) בדומה למספרות שאנו מכירים בשבילנו. מספרת כלבים וחתולים מונה ספרי כלבים מיומנים ובעלי הסמכה אשר למדו את התחום ויודעים לבצעו בצורה המקצועית והטובה ביותר, שכן, לא ניתן באופן פרטי לעסוק בתחום ללא הסמכה ורצוי לגשת רק אל ספר מוסמך.

אם אתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב מבטלים תור שקבעתם במספרת כלבים נייחת, מאחר ואין לכם את הזמן הפנוי לעשות זאת ומכל סיבה אחרת שהיא, למה שלא תקלו על עצמכם ועל הכלב שלכם ותזמינו עוד היום מספרת כלבים ניידת? היום לא צריך לקחת חופש מהעבודה, לוותר על שיעור פילאטיס במכון, לוותר על ארוחה משפחתית טובה וכיוצ"ב, בכדי לקחת את הכלב אל מספרת כלבים נייחת! היום המספרה תגיע עד אליכם הביתה!

כל גור המגיע לבית חדש צריך לקבל חינוך הניתן לו ע"י בעליו. אחת אילוף כלבים היא לגרום לכלב לא לעשות צרכים בבית. חינוך זה צריך להיעשות בדרך נכונה , יעילה וטובה הן לכלב והן לבעליו.על הכלב לדעת ללמוד להתאפק שצריך וכן לעשות את צרכיו רק במקום המתאים לכך.

רבים מאיתנו נוטים לחשוב כי אם כלבנו עצוב כאשר אנו עוזבים את הבית –הרי שהוא לוקה בחרדת נטישה. חשוב שנבין כי לא תמיד מדובר בחרדת נטישה ואף יותר מזה- לרוב מדובר בתלות קיצונית לבעלים. ניתן לטפל בחרדת נטישה ע"י אילוף כלבים מתאים לתופעה. אילוף כלבים טוב ומקצועי הוא הפתרון לחרדת כלבים.

אתם חוזרים מהעבודה ואין יום שאינכם נתקלים בצרכיו של הכלב? ניסיתם לאלף את הכלב לא לעשות את צרכיו בבית אך ללא הצלחה? כעת יש פתרון לבעיה זו- אילוף כלבים. אילוף כלבים היא השיטה המהירה, הזמינה והיעילה ביותר למנוע מכלביך לעשות צרכים בתוך הבית.

רבים נוטים להאמין למאלפי כלבים כאשר אלו טוענים כי אילוף כלבים הוא תהליך של קסם הכולל לחישות מסוימות, תקשורת מסתורית ועוד. אך לא כך הדבר- אילוף הכלב מתבסס על הגיון , ניסיון והבנת שפת גופם וקו מחשבתם של הכלבים אותם מנסים לאלף. מאלף טוב לא נמדד בשנות הניסיון או בתעודות שיש ברשותו- אלא בכמות ובמגוון הבעיות שעמם נאלץ להתמודד. קשר מוצלח עם כלב יבוא באמצעות אילוף נכון ומתאים לסוג הכלב.

רבים מאיתנו לא יודעים על קיומה של מספרה ניידת לכלבים וחושבים כי אם הכלב צריך תספורת יש לקחת אותו עד לאתר מספרה. מספרה ניידת לכלבים הוא רעיון חדש יחסית אשר מביא את המספרה למקום מגוריו של הכלב במקום להביא את הכלב אל המספרה. מספרה ניידת לכלבים מכילה בתוכה אמבטייה לכלב- שם ניתן לרחוץ את הכלב לפני תחילת תהליך התספורת. בנוסף מכילה מספרה ניידת לכלבים שולחן טיפולים וכן מכשירים מקצועיים ואיכותיים המותאמים לתהליך סיפור הכלב. למעשה כל מה שניתן לקבל באתר המספרה הנייח ניתן לקבל גם מספרה הניידת לכלבים.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197157 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187271 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187439 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187772 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187843 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187915 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184133 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica