חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לטפל בחרדת נטישה?

רבים מאיתנו נוטים לחשוב כי אם כלבנו עצוב כאשר אנו עוזבים את הבית –הרי שהוא לוקה בחרדת נטישה. חשוב שנבין כי לא תמיד מדובר בחרדת נטישה ואף יותר מזה- לרוב מדובר בתלות קיצונית לבעלים. ניתן לטפל בחרדת נטישה ע"י אילוף כלבים מתאים לתופעה. אילוף כלבים טוב ומקצועי הוא הפתרון לחרדת כלבים.

קצת על התופעה עצמה:

חרדת נטישה הוא למעשה התקף חשש אשר מתרחש אצל הכלב כאשר הוא מרגיש שאינו מסוגל לחיות ללא בעליו או משפחתו. חרדת נטישה אינה מתרחשת כאשר כלל המשפחה עוזבת את הבית- אלא יכולה להתרחש אפילו רק שאדם אחד מבני המשפחה עוזב.

סוגים שונים של חרדת נטישה:

*חרדת נטישה ראשונית- תופעה זו מתרחשת בשל טראומה של עזיבה בגיל צעיר מאוד של הכלב לדוגמא כאשר הכלב מופרד מאמו בשלב מוקדם עד גיל 5 שבועות.

*חרדת נטישה דומיננטית- כלב דומיננטי עלול לפתח חרדת נטישה זו מפני שאם בעליו או משפחתו יעזבו אותו הוא עלול להרגיש כי אין לו את מי להנהיג ולכן אינו יכול להמשיך לשרוד.

מהם דרכי הטיפול בתופעה?

תחילה יש להבחין בבעיה ולזהות כי אכן מדובר בחרדת נטישה ולא בתופעה אחרת. לאחר אבחון התופעה ע"י מאלפים מקצועיים בתחום, ניתן להמשיך לטפל בבעיה באמצעות אילוף כלבים. מאלף הכלב ידאג לבנות לו תוכנית אילוף כלבים המתאימה ספציפית לו. חשוב לדעת כי תהליך הירפאות מחרדת נטישה אינו קצר במיוחד אך ידוע  כי אילוף כלבים נכון המותאם לתופעה מביא להצלחה.                                                                                                                                  לאחר אילוף כלבים במטרה למנוע חרדת נטישה יש להיות בקשר רצוף ועקבי עם המאלף ולהתייעץ איתו בנוגע להזזת חפצים ושינויים נוספים. כל שינוי עלול להחזיר את התופעה ולכן חשוב מאוד להתייעץ עם המאלף.

רוצים להזמין אילוף כלבים בבית? באתר חיות פלוס תמצאו חבילות אילוף כלבים הכי זולות בארץ במיוחד בשבילכם וללא תחרות, על ידי מאלפי כלבים מיומנים ומוסמכים!

התקשרו עוד היום ל: 077-4026400

אתר: www.haiotplus.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אושר נאור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אושר נאור - אתר חיות פלוס: www.haiotplus.co.il

מספרת כלבים וחתולים הינו מקום שמספק תספורות וטיפולי טיפוח לחיות המחמד שלנו (כלבים וחתולים) בדומה למספרות שאנו מכירים בשבילנו. מספרת כלבים וחתולים מונה ספרי כלבים מיומנים ובעלי הסמכה אשר למדו את התחום ויודעים לבצעו בצורה המקצועית והטובה ביותר, שכן, לא ניתן באופן פרטי לעסוק בתחום ללא הסמכה ורצוי לגשת רק אל ספר מוסמך.

אם אתם מוצאים את עצמכם שוב ושוב מבטלים תור שקבעתם במספרת כלבים נייחת, מאחר ואין לכם את הזמן הפנוי לעשות זאת ומכל סיבה אחרת שהיא, למה שלא תקלו על עצמכם ועל הכלב שלכם ותזמינו עוד היום מספרת כלבים ניידת? היום לא צריך לקחת חופש מהעבודה, לוותר על שיעור פילאטיס במכון, לוותר על ארוחה משפחתית טובה וכיוצ"ב, בכדי לקחת את הכלב אל מספרת כלבים נייחת! היום המספרה תגיע עד אליכם הביתה!

כל גור המגיע לבית חדש צריך לקבל חינוך הניתן לו ע"י בעליו. אחת אילוף כלבים היא לגרום לכלב לא לעשות צרכים בבית. חינוך זה צריך להיעשות בדרך נכונה , יעילה וטובה הן לכלב והן לבעליו.על הכלב לדעת ללמוד להתאפק שצריך וכן לעשות את צרכיו רק במקום המתאים לכך.

אתם חוזרים מהעבודה ואין יום שאינכם נתקלים בצרכיו של הכלב? ניסיתם לאלף את הכלב לא לעשות את צרכיו בבית אך ללא הצלחה? כעת יש פתרון לבעיה זו- אילוף כלבים. אילוף כלבים היא השיטה המהירה, הזמינה והיעילה ביותר למנוע מכלביך לעשות צרכים בתוך הבית.

רבים נוטים להאמין למאלפי כלבים כאשר אלו טוענים כי אילוף כלבים הוא תהליך של קסם הכולל לחישות מסוימות, תקשורת מסתורית ועוד. אך לא כך הדבר- אילוף הכלב מתבסס על הגיון , ניסיון והבנת שפת גופם וקו מחשבתם של הכלבים אותם מנסים לאלף. מאלף טוב לא נמדד בשנות הניסיון או בתעודות שיש ברשותו- אלא בכמות ובמגוון הבעיות שעמם נאלץ להתמודד. קשר מוצלח עם כלב יבוא באמצעות אילוף נכון ומתאים לסוג הכלב.

רבים מאיתנו לא יודעים על קיומה של מספרה ניידת לכלבים וחושבים כי אם הכלב צריך תספורת יש לקחת אותו עד לאתר מספרה. מספרה ניידת לכלבים הוא רעיון חדש יחסית אשר מביא את המספרה למקום מגוריו של הכלב במקום להביא את הכלב אל המספרה. מספרה ניידת לכלבים מכילה בתוכה אמבטייה לכלב- שם ניתן לרחוץ את הכלב לפני תחילת תהליך התספורת. בנוסף מכילה מספרה ניידת לכלבים שולחן טיפולים וכן מכשירים מקצועיים ואיכותיים המותאמים לתהליך סיפור הכלב. למעשה כל מה שניתן לקבל באתר המספרה הנייח ניתן לקבל גם מספרה הניידת לכלבים.

כלבת זוהי מחלה נגיפית קשה במיוחד אשר פוגעת באופן קטלני במערכת העצבים ומביאה למצב של חוסר שליטה לחלוטין על מערכות הגוף ולמוות. כלב שנדבק במחלת כלבת לרוב ידבק על ידי נשיכה של בעל חיים אחר שחולה במחלה הקשה או באמצעות מעבר של רוק. בתחילה, קשה מאוד לזהות אם כלב נגוע במחלת כלבת או לא, עד לרגע של הגעת הנגיף אל המוח והשפעתו על אופי והתנהגות הכלב.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205620 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165743 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158043 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144468 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132532 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132288 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131963 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica