חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב משרד | עיצוב משרדים | עיצוב המשרד

מאת: עיצוב פניםאדריכלות01/08/20111086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב משרד

עיצוב משרד - היו להם כ 500 מ"ר משרדים והם היו לקראת התרחבות בתוספת של עוד כ 400 מ"ר משרדים. הם חיפשו קבלנים וקיבלו מספר המלצות. אחד העובדים המליץ על קבלן שגר איתו בבניין-שכן. הם התקשרו אליו והזמינו אותו לפגישה במשרדם. לאחר סיור קצר במקום הוא ביקש לראות את התוכניות, אז התברר שאין להם תוכניות. אין מעצב ואין אדריכל. אין אחראי על עיצוב פנים

הוא לא מסוג הקבלנים שעובדים ללא תוכניות וגם לא מאלו שאומרים "אין בעיה נתחיל ואחר כך נסתדר", הוא אמר להם: "תשיגו מעצב שיכין לכם תוכניות וידאג לכתב כמויות אחרכך תחזרו אלי".

אני הכרתי שנים קודם את אותו קבלן ויצא לנו לעבוד בכמה פרויקטים בעבר. הוא המליץ עלי, הם התקשרו ואני הגעתי.

הם סיפרו לי שהצרכים שלהם מסתכמים ב: כ 30 עמדות מחשב בחדרים, חדר ישיבות, אולפן, חדר אוכל ומטבחון ועוד. הרעיון שלהם היה להוסיף את כול הפונקציות החדשות שנוספו ל400 מ"ר החדשים ולנסות להתאים את הסגנון העיצובי ל500 המ"ר הקיימים, כיוון שאותו הם סיימו לשפץ רק לפני כמה שנים.

היה הרבה הגיון בחשיבה מסוג  זה, בעיקר היגיון כלכלי וגם לי זה נראה רעיון טוב. אחרי שעברנו את שלב הצעת המחיר, התרשמות מתיק ההעבודות שלי, שיחה עם לקוחות ממליצים וכל השאר, נבחרתי להתחיל בעבודה.

עיצוב משרדים

עיצוב משרדים - השלב ראשון של מעצב פנים הוא לגבש פרוגראמה[i] ברורה יותר, כזו שמתייחסת להיבטים נוספים בתכנון והעיצוב. היו שאלות שחייבות היו להישאל : האם ישיבה בחלל פתוח היא אופציה?   במידה וכן מה סדר עדיפות של ישיבה בחלל פתוח לעומת חדר סגור?   כמה אנשים אוכלים בחדר אוכל והאם הישיבה של הסועדים היא באותו זמן?   האם יש שימוש נוסף לחדר אוכל?   מה עושים במטבחון וכמה גדול הוא צריך להיות?  אולי מתקיימים בו מפגשים חברתיים?   כמה שעות עבודה ממוצעות עובדים במשרד?   איך מגעים למשרד?  האם גם רכובים על אופניים?  האם יש שיתופי פעולה בין העובדים?   אם כן היכן הם מתבצעים?    האם יש להם שאיפות אסתטיות?  האם הם מקבלים קהל?   במידה וכן איזה רושם הם רוצים ליצור בפני הקהל שמגיע אליהם?    באיזה אווירה הם רוצים לעבוד?   האם יש מסגרת תקציבית?   אם כן מהי?   כמה אנשים אמורים להשתתף בחדר ישיבות בו זמנית? האם יש להם רפרנטים עיצוביים או תכנוניים..?

התחלתי את מלאכת התכנון תוך כדי הקפדה לשמור על ההיגיון הכלכלי, כלמור ניצול ה 400 מ"ר הנוספים לטובת כל הפונקציות החדשות.

לאחר שהכנתי כ 15 חלופות תכנוניות היה לי ברור שהרעיון הזה הכי פחות טוב מבחינה תכנונית. הרשתי לעצמי לבחון הרחבה של השטח התכנוני על חשבון השטח הקיים. 

בסופו של דבר הצעתי להם להרחיב את שטח השיפוץ ובמקום לשפץ את ה400 מ"ר החדשים, לקחת חלק מ 500 מ"ר הקיימים ולהגדיל את השיפוץ בעוד כ 100 מ"ר. כך ניתן היה להשיג תכנון טוב יותר, איכותי יותר והרמוני, יותר זורם מבחינת התנועה והמעברים, בעל חלוקה תכנונית טבעית וקריאה יותר.

הרעיון שלי נשמע להם מאוד הגיוני אבל היה לו חיסרון גדול , הוא מגדיל ומשנה את התמונה התקציבית וזה היה המכשול העיקרי.   אחרי שהם ראו והבינו תוך כדיי עיון בחלופות התכנוניות מה הם יכולים לקבל במידה ויפעלו כך, הם החליטו לחשוב על הטווח הרחוק והגדירו מחדש את המסגרת התכנונית.

מקרים כאלו לא מתרחשים פעמים רבות, צריך היה שילוב בין מעצב עם מעוף וראיה תכנונית פורצת מסגרות יחד עם לקוח פתוח מחשבה המסוגל להיות גמיש בהחלטותיו אחרי שקיבל מספיק נימוקים רציונאלים.

·      יצירת קשר:
מידע, עזרה וטיפים נוספים באינטרנט -  עיצוב פנים
נייד  - 0544632822
אשר אלבז עיצוב פנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עיצוב פנים - עיצוב מקצועי הניתן על ידי מומחים בתחום האדריכלות פנים, עיצוב הבית ועוד..
לקבלת מידע, תמונות, סרטונים וצפייה בקטלוגים בנושא עיצוב, הכנסו - מעצב פנים
ייעוץ בעזרת מעצבי פנים מקצועיים.

נייד  - 0544632822
אשר אלבז עיצוב פנים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עיצוב פנים

מאת: עיצוב פניםעיצוב פנים01/08/111046 צפיות
האם כדאי לשכור מעצב פנים לעיתים קרובות מידי אני מתחיל פרויקט בעיצוב פנים ושומע שוב את אותה אמירה " חבל, ש

מאת: עיצוב פניםעיצוב פנים01/08/111208 צפיות
מעצב פנים חייב לפעול עם תקני בניה, תקני בטיחות, תקני נגישות, תקני תנועה... לאורך ההיסטוריה היו הגבלות תכנוניות רבות שהיוו פרדיגמה תכנונית. ההגבלות למעצב פנים היו בצורת חוקי אסתטיקה ופרו

מאת: עיצוב פניםעיצוב פנים01/08/11993 צפיות
עיצוב מטבח רכישת מטבח על כל תכולתו ומרכיביו עשויה להסתכם בסכומי כסף גבוהים (במידה ורכשת דירה בפרויקט קבלני, סביר להניח שאתם כבר "כבולים" בחברת מטבחים (חברת לעיצוב ויצור מטבחים)).

מאת: עיצוב פניםאדריכלות פנים01/08/11988 צפיות
עיצוב בתים - דודה שלי , אישה יקרה ואהובה, החליטה להגשים חלום ישן ולרכוש בית פרטי. לכן, החלטתי לרשום 10 דברים שצריך לעשות בעת עיצוב הבית, ו-10 דברים שעדיף להימנע מהם בעת עיצוב בתים.

מאת: עיצוב פניםעיצוב פנים01/08/11777 צפיות
מיתוג עסקי הוא תרגום ערכים טקסטואליים ורעיוניים לשפה אדריכלית עיצובית. בזמן עיצוב פנים.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222193 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222702 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222671 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222801 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213572 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213818 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212176 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica