חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבות הריהוט המוסדי במציאות העכשווית

מאת: יעלריהוט 03/08/2011882 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום, כבר בשלבים הראשונים בעיצוב המשרד, כל ארגון גדול שמכבד את עצמו נתקל בשאלות עיצוב ובחירת ריהוט משרדי מתאים בשל רצונו לשקף את ערכי הארגון והמוניטין שלו לעובדים וללקוחות המבקרים בו. כתוצאה מכך, קיים צורך מהותי ביצירת קו עיצוב משותף בין כלל הרהיטים בארגון, כזה הדורש חשיבה ותכנון מוקדם.

ריהוט מוסדי הוא למעשה כל ריהוט הקיים בארגון ומשמש בו את העובדים והלקוחות למטרה כלשהי. כיום ריהוט זה מקבל חשיבות גבוהה ביותר בשל המודעות הגבוהה שנוצרה לעניין העיצוב באשר הוא, הן בבית והן בעבודה. את עיצוב המשרד יש לתכנן בקפידה כבר מתחילת התהליך, על מנת לנצל את החללים בצורה נכונה. כמובן שבמקרה בו הארגון יוצר אינטראקציה ישירה עם קהל הלקוחות שלו, אלמנט עיצוב הפנים של החללים השונים מקבל משמעות עליונה, זאת בשל היחס שהוא גורר מצד המבקרים בארגון. אולם, גם במקרים בהם הארגון אינו זוכה למבקרים רבים מחוצה לו, העיצוב הינו עדיין בעל תפקיד מהותי, בעיקר משום שמוניטין הארגון נקבע ומושפע בצורה ישירה על ידי האופן בו הוא מעוצב. על מנת ליצור את הרושם הנכון, רבים מבין בעלי העסקים והארגונים בימים אלו בוחרים להתייעץ עם אדריכלים ומעצבי פנים בנוגע לבחירת ריהוט משרדי שיתאים לצרכי הארגון שלהם. מחקרים מראים שריהוט המשרד קובע במידה ישירה גם את האווירה הנוצרת במשרד ותורם לשביעות רצונם של העובדים בו, בנוסף לכך הוא גם משפיע באופן ישיר על ביצוע העבודה מצד העובדים. ריהוט משרדי שתכנונו בוצע בהשקעת מחשבה עניינית ישפיע בצורה חיובית ביותר על הספקי העבודה במשרד, אולם ברגע שהציוד במשרד ישן ולא נוח לשימוש הספק העובדים נפגע בצורה ישירה. שעות העבודה הרבות (רוב העובדים במציאות של היום נמצאים במקום העבודה זמן רב יותר מזה אותו הם מבלים בביתם), והעובדה שמרבית העובדים יושבים במהלך רוב שעות העבודה מול מחשב, גרמו לארגונים גדולים להחזיק מחלקות ארגונומיה שלמות, שמטרתן העיקרית היא דאגה לבריאות העובדים, כשלרוב מדובר על הוצאת הנחיות עבודה בריאותיות במהלך היום יום ובחירת רהיטים השומרים על בריאות ונוחות העובדים המשתמשים בהם. אפשרויות הריהוט כיום, מאפשרות להזמין ריהוט מוסדי המסוגל להתאים עצמו למגוון רחב של צרכי המשרד ואף לצרכיו של כל עובד בנפרד (כסאות הבנויים על גלגלים, כסאות הניתנים להתאמת גובה אישית, כסאות בעלי תמיכה אורתופדית וכדומה).

לסיכום, לפני רכישת ריהוט מוסדי עבור החברה שברשותכם, חשוב מאוד לבחור בקפידה את העסק אצלו מתבצעת רכישת הריהוט. המפתח המוביל לבחירת הספק האיכותי והמתאים ביותר הוא רמת ותדירות השירות אותו יציעו לכם בהמשך הדרך וכמובן איכות ועיצוב הרהיטים. במקרים מסוג זה אין להתפשר על האיכות למען המחיר משום שבסופו של דבר כאמור, ריהוט שאיננו איכותי מספיק פוגע בחברה באופן מהותי ומבחינות רבות מאוד.

 



תגיות המאמר: ריהוט משרדי, רהיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל

מאת: יעלניהול03/08/11824 צפיות
ימי המרכזניות שתפקידן היה לקשר בין המתקשר למען חלפו כבר מזמן. אף על פי כן, עסקים רבים ממשיכים להעסיק מזכירות אשר תפקידן העיקרי הוא העברת שיחות לשלוחות השונות, קבלת הודעות ועוד.

מאת: יעלאומנויות לחימה03/08/111042 צפיות
אומנויות הלחימה השונות נחשבות לדרך יעילה מאוד לשיפור הדימוי העצמי, העלאת הביטחון העצמי והענקת מיומנות חברתיות נדרשות אצל ילדים. אומנויות לחימה נוגעות בבריאות והנפש של העוסק בהן ולעיתים קרובות מחנכות אותו לערכים, למצוינות, לכבוד והערכה בבית ובסביבה, כבוד לזולת והתנהגות הולמת.

מאת: יעלרפואה משלימה03/08/11782 צפיות
ככל שרמת החיים הממוצעת שלנו עולה כך נוצרת נטייה להסיר מעל עצמנו יותר ויותר מטלות שפעם היינו עושות לבד. לא, אין צורך להתנצל על שכירת שירותים שפעם היינו חוסכות מעצמנו, שכן אין סיבה שלא ליהנות ממה שיש לחיים המודרניים להציע.

מאת: יעלרפואה משלימה03/08/11781 צפיות
בשנים האחרונות מתפתח תחום חיטוב הגוף, טיפולי האיפור והטיפוח לגברים. התופעה אינה נפוצה מספיק, אולם המודעות לנושאי הטיפוח והיופי בעולם הגברי עולה וגדלה במגזינים, בטלוויזיה ובאירועים מיוחדים בארץ ובעולם

מאת: יעלבריאות ורפואה כללי03/08/11765 צפיות
עם התפתחות הרפואה הקונבנציונאלית, יותר ויותר טיפולים מהרפואה האלטרנטיבית הופכים למוכרים ומשמעותיים ברפואה, החידוש האחרון מגיע מתחום הרפואה ההוליסטית ונקרא חדר מלח.

מאת: יעלריהוט 03/08/11767 צפיות
כאשר אנו חושבים על בחירת ריהוט מוסדי אין לנו נטייה לקחת הרבה גורמים אותם היינו לוקחים בחשבון לו היה מדובר בעיצוב משרד אינדיבידואלי או פרטי. זאת מאחר שנראה כי כל הסביבות המוסדיות נראות "אותו דבר" וכי אין צורך לקחת בחשבון שיקולים כמו עיצוב, פונקציונאליות או איכות חומרי הגלם. לכן יש נטייה למחזר את הריהוט הקודם שאכלס את המוסד, ולנסות לחסוך ככל הניתן בהוצאות.

מאת: יעלבריאות ורפואה כללי26/04/11768 צפיות
חדרי מלח הם שיטה בטוחה וטובה לטיפול בתסמיני מחלות, היות והוא עוזר לחזק את המערכת החיסונית ואת מערכת דרכי הנשימה. העלמת התסמינים נגרמת בזכות המלח היבש שנמצא בחדר, הפותח את דרכי הנשימה, והיונים השליליים שמחזקים את המערכת החיסונית.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201573 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201708 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201794 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191583 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica