חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רעיון ליום הולדת למבוגרים

מאת: Haydeימי הולדת07/08/20111336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סיעור מוחין הוא אמצעי נהדר להתחלת כל התהליכים הדורשים תכנון. בתום ה"סערה" מגיע השקט- הרעיון, ומה רב האושר כשמצליחים להגות רעיונות מפתיעים כמו רעיון ליום הולדת למבוגרים הבנוי על טהרת הסטנד - אפ או על מוטיב "חיים שכאלה".

הפקת אירועים היא תחום המתפתח באופן תמידי, כך שאם בעבר נהגו לערוך מסיבות יום הולדת למבוגרים באופן חובבני ולא מקצועי, הרי שכיום ניכרת מגמה הפוכה- פנייה לחברות הפקה מקצועיות המנוסות בשלל הפעלות למבוגרים. אלו נענות לביקוש הרב ומציעות שפע של שירותים ואטרקציות לקהלי יעד שונים.

הביקוש הרב גרם לחברות הללו להתמקצע, לשכלל את שירותיהן ולהתאימם לגילאים השונים בצורה המבטיחה את הנאתו של הקהל.

הפעלות למבוגרים

רוב חברות ההפקה הקיימות מעסיקות צוותי בידור מקצועיים המיועדים לסוגי אירועים שונים. צוות הבידור העורך הפעלות למבוגרים הוא בדרך כלל מאוד מנוסה ומיומן בהפעלות שונות המתאימות לסוג הקהל, לאופיו ולגילו.

צריך ידע ויכולת מיוחדים כדי להפעיל מבוגרים בצורה שתלהיב ולא תתקבל בגיחוך.

בין ההפעלות השונות ישנם משחקי אילתור בהדרכת צוות שחקנים מיומן, שירה בציבור/קריוקי וסטנדאפיסט ההופך כל ביוגרפיה למופע קומי. לגילאים היותר מופלגים ניתן לערוך מצגת בסגנון "חיים שכאלה" בשילוב משחק טריוויה המבוסס עליה, משחקי חברה לקבוצות קטנות (מעולה לחוגגים יום הולדת 50) ועוד.

לשכבת גיל היותר צעירה ניתן להעזר בשרותיהם של רקדנית בטן, מעגל מתופפים או סדנת קצב ותיפוף.

היכן חוגגים ?

ימי הולדת ל"גדולים" יכולים להערך בבית בתוספת שף פרטי, במועדונים המיועדים לאירועים מהסוג, מסעדות מקסימות ופנינות ירוקות כדוגמת פארק אוטופיה באזור השרון. ימי הולדת למבוגרים בפארק אוטופיה משולבים בקבלת פנים חגיגית המשולבים בה מיטב מטעמי המטבח הקלילים והמפנקים. לאחר קבלת הפנים, האורחים מתלווים למדריך הפארק לסיור מרתק הכולל את יער הגשם, בעלי החיים השונים, התוכים, הצמחים האקזוטיים ועוד. במהלכו, מדריך הפארק יעביר לכם הרצאה מרתקת על הצמחים הטורפים ועל אופן לכידת טרפם. לאחר מכן תסיירו באופן עצמאי ברחבי המקום הכולל מבוכים מצמחים, גן פרפרים, איילים נקודים וכבשים מרוקאים, מזרקות מוזיקליות, צמחים מפוסלים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה - קידום אתרים

שירותי קידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Hayde

מאת: Haydeשיפוצים29/03/121227 צפיות
מטבחי יוקרה הם כבר מזמן לא רק עניין של עיצוב מטבח לפי כושר ההשתכרות או המצב הכלכלי, אלא יותר סמל סטאטוס. בדומה לרכבי יוקרה או שימוש במותגים בתחומים שונים, החל מבדים ועד לעגלות תינוקות, הבחירה של מטבחי יוקרה משדרת שייכות (או רצון לשייכות) למעמד מסוים..

מאת: Haydeספורט19/02/128470 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין18/01/121976 צפיות
תמ"מ 6 היא תוכנית המתאר למחוז חיפה, היא נוצרת על ידי מומחים בתחום התכנון העירוני המייעצים למשרד הפנים ולמשרד הבינוי. התוכנית מחולקת לאזורי תכנון של מחוז חיפה ומצורפות לה מפות ותשריטים אשר מחלקים את מחוז חיפה לאזורי תכנון שונים כמו אכסון מלונאי, אירוח כפרי וישובים עירוניים.

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין03/01/121131 צפיות
שקעה בקרקע תמיד תהיה עסקה משתלמת מאוד, אלא אם כן שילמתם מחיר מופרז על הקרקע. אבל אם מצאתם קרקע חקלאית לפני שהיא משנה את יעודה לקרקע לבניה - הרווח הוא עצום. גם במרווח הזמן עד שהקרקע משנה את ייעודה היא לא מאבדת מערכה ולהיפך ערכה הולך ומאמיר עם השנים.

מאת: Haydeבר ובת מצווה05/12/111204 צפיות
כיום יותר ויותר נערים בוחרים לחגוג את בר המצווה שלהם כיום התנדבות בעמותות. זוהי חוויה שונה, מיוחדת ובעיקר לא שגרתית. לא מדובר בבר מצווה קונבנצינאלי שיסתכם במסיבת ריקודים ותו לא. אלא בפרויקט בר מצווה שבמסגרתו חוגג הנער את היום המיוחד במסגרת של נתינה וחסד עם חבריו ומשפחתו.

מאת: Haydeבניית אתרים16/10/111201 צפיות
אתר מעריצים הוא הקשר בין אדם מסוים, מוסד מסוים או אפילו פריט כלשהו, לבין ציבור האנשים שרוצים לקבל מידע שוטף לגביו ולהעביר ביניהם חוויות. אתר מעריצים בדרך כלל מהווה את החיבור בין אישיות מעולם הבידור לבין קהל המעריצים שרוצה עדכונים לגבי הופעות, מידע לגבי שירים או כל דבר אחר הקשור בחיי הסלבס.

מאת: Haydeבניית אתרים08/08/111203 צפיות
תהליך אפיון אתרים הוא תהליך חשוב בכל נושא בניית אתרים. חשיבותו מקבלת משמעות נוסף כאשר מדובר על בניית אתרים בחו"ל. הסיבה לכך, שהאפיון הוא מעין תכנית עבודה. תכנית עבודה במחוזות שהם פחות מוכרים, הופכת לתהליך ארוך יותר מהמקובל.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181779 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181709 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica