חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר מעריצים

מאת: Haydeבניית אתרים16/10/20111199 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז במזל טוב יש לכם מעריצים רבים, והחלטתם שאתם מקנאים בג'סטין ביבר, בוב דילן ושאר  הגדולים בתחום הבידור. אבל מה זה בדיוק אתר מעריצים ולמה הוא משמש?

מטרות ושימושים של אתר מעריצים

אתר מעריצים הוא הקשר בין אדם מסוים, מוסד מסוים או אפילו פריט כלשהו, לבין ציבור האנשים שרוצים לקבל מידע שוטף לגביו ולהעביר ביניהם חוויות. אתר מעריצים בדרך כלל מהווה את החיבור בין אישיות מעולם הבידור לבין קהל המעריצים שרוצה עדכונים לגבי הופעות, מידע לגבי שירים או כל דבר אחר הקשור בחיי הסלבס.

אתר מעריצים יכול להיות בעלי מספר אופנים

  • יש אתר מעריצים סטטי שאינו משתנה כמעט וכולל פרטים קבועים כגון ביוגרפיה על האדם, רשימת התקליטים שהוציא, מילות השיר, ולפעמים גם את לוח המופעים הקרוב.
  • יש לעומת זאת גם אתר מעריצים דינמי, המאפשר החלפת מידע ודיונים בין הגולשים השונים, חידוני טריוויה נושאי פרסים, מבצעי הנחה, אירוח סלבס ועוד...

היתרון של אתר מעריצים פשוט - הוא מאפשר לשמור על קשר רצוף בין הזמר/שחקן לבין קהל המעריצים שלו, מבלי להיות תלויים באמצעי פרסום אחרים ובהשקעה נוספת. זה שיווק פשוט , זול, קל ומהיר. ברור לפיכך מדוע אחד האמצעים החשובים של שיווק סלבריטאים למיניהם הוא דרך קידום ופיתוח של אתר מעריצים.

קידום אתר מעריצים

בדיקת הדרכים  של קידום אתרים למעריצים צריכה להיות אחד השיקולים המרכזיים של כל מי שעוסק בתחום בניית אתרים מסוג זה. קידום אתרים של מעריצים צריך לקחת בחשבון את קהל הלקוחות ואת הדרכים השונות להגיע אליהם.

כך למשל חשוב לבדוק את אמצעי התקשורת החדשים כגון פייסבוק וטוויטר, לדעת איפה בדיוק יש את הציבור הרחב ביותר של מעריצים פוטנציאלים וללמוד  איך להגיע אליהם בדרכים הקלות והמהירות ביותר.

עיצוב אתר מעריצים

עיצוב אתר מעריצים צריך לקחת בחשבון מרכיבים שלא תמיד באים לידי ביטוי באתרים אחרים, במיוחד אם מדובר באתר שמתעדכן באופן שוטף. אתר כזה צריך להיות בנוי באופן אחר לגמרי מאתר תדמית או שיווק רגיל.

  • הוא צריך לאפשר דיונים והחלפת דעות.
  • הוא צריך להתעדכן באופן שוטף לגבי הטכנולוגיה החדשה שבה משתמשים המעריצים ולדאוג להתאמתה לאתר.
  • הוא צריך לאפשר שינוי במידע המוצג באתר, למשל הצגת שינויים בלוח המופעים.

כל אלה מחייבים תכנון קפדני מראש ותשומת לב רבה להיבטים השונים של האתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה - קידום אתרים

שירותי קידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Hayde

מאת: Haydeשיפוצים29/03/121224 צפיות
מטבחי יוקרה הם כבר מזמן לא רק עניין של עיצוב מטבח לפי כושר ההשתכרות או המצב הכלכלי, אלא יותר סמל סטאטוס. בדומה לרכבי יוקרה או שימוש במותגים בתחומים שונים, החל מבדים ועד לעגלות תינוקות, הבחירה של מטבחי יוקרה משדרת שייכות (או רצון לשייכות) למעמד מסוים..

מאת: Haydeספורט19/02/128464 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין18/01/121974 צפיות
תמ"מ 6 היא תוכנית המתאר למחוז חיפה, היא נוצרת על ידי מומחים בתחום התכנון העירוני המייעצים למשרד הפנים ולמשרד הבינוי. התוכנית מחולקת לאזורי תכנון של מחוז חיפה ומצורפות לה מפות ותשריטים אשר מחלקים את מחוז חיפה לאזורי תכנון שונים כמו אכסון מלונאי, אירוח כפרי וישובים עירוניים.

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין03/01/121129 צפיות
שקעה בקרקע תמיד תהיה עסקה משתלמת מאוד, אלא אם כן שילמתם מחיר מופרז על הקרקע. אבל אם מצאתם קרקע חקלאית לפני שהיא משנה את יעודה לקרקע לבניה - הרווח הוא עצום. גם במרווח הזמן עד שהקרקע משנה את ייעודה היא לא מאבדת מערכה ולהיפך ערכה הולך ומאמיר עם השנים.

מאת: Haydeבר ובת מצווה05/12/111203 צפיות
כיום יותר ויותר נערים בוחרים לחגוג את בר המצווה שלהם כיום התנדבות בעמותות. זוהי חוויה שונה, מיוחדת ובעיקר לא שגרתית. לא מדובר בבר מצווה קונבנצינאלי שיסתכם במסיבת ריקודים ותו לא. אלא בפרויקט בר מצווה שבמסגרתו חוגג הנער את היום המיוחד במסגרת של נתינה וחסד עם חבריו ומשפחתו.

מאת: Haydeבניית אתרים08/08/111202 צפיות
תהליך אפיון אתרים הוא תהליך חשוב בכל נושא בניית אתרים. חשיבותו מקבלת משמעות נוסף כאשר מדובר על בניית אתרים בחו"ל. הסיבה לכך, שהאפיון הוא מעין תכנית עבודה. תכנית עבודה במחוזות שהם פחות מוכרים, הופכת לתהליך ארוך יותר מהמקובל.

מאת: Haydeימי הולדת07/08/111336 צפיות
הפקת אירועים היא תחום המתפתח באופן תמידי, כך שאם בעבר נהגו לערוך מסיבות יום הולדת למבוגרים באופן חובבני ולא מקצועי, הרי שכיום ניכרת מגמה הפוכה- פנייה לחברות הפקה מקצועיות המנוסות בשלל הפעלות למבוגרים. אלו נענות לביקוש הרב ומציעות שפע של שירותים ואטרקציות לקהלי יעד שונים

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213592 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194076 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175717 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174874 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172709 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172275 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162128 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica