חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תמ"מ 6 והקשר שלו לייעוד הקרקע

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין18/01/20121974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמ"מ 6 היא תוכנית המתאר למחוז חיפה, היא נוצרת על ידי מומחים בתחום התכנון העירוני המייעצים  למשרד הפנים ולמשרד הבינוי. התוכנית מחולקת לאזורי תכנון של מחוז חיפה ומצורפות לה מפות ותשריטים אשר מחלקים את מחוז חיפה לאזורי תכנון שונים כמו אכסון מלונאי, אירוח כפרי וישובים עירוניים.  כמו כן התכנית כוללת מדגמים שונים לפי מספר האוכלוסין שבהם, ישובים כפריים וקרקע חקלאית כולל יעד אוכלוסייה לכל ישוב עירוני או כפרי.

תמ"מ - הקשר לקרקע להשקעה

תמ"מ קשור בצורה ישירה ליעוד הקרקע - כי הוא מכיל הוראות לגבי יעוד קרקע של כל אזור, כך שמי שרוכש קרקע חקלאית להשקעה יכול וצריך להיעזר בשרטוטי תמ"מ 6 כדי לראות את ייעוד הקרקע של אותה קרקע להשקעה שהוא רוכש:  האם סביב אותו מגרש שהוא קונה יש קרקע חקלאות או קרקע לבניה? מה תוכניות הפיתוח מבחינת דרכים, שטחי ציבור והפקעות. הבנת מסמך זה עוזרת להחליט האם קרקע חקלאית  שאתם רוכשים  יכולה לעבור הפשרה ומתי. הבנה של תמ"מ 6 מסייעת להחליט אם עסקה מסוימת במקרקעין היא עסקה רווחית ומוצלחת וכן עוזרת לבדוק אם המחיר אותו דורשים המוכרים מוצדק וראוי לאותה קרקע חקלאית אותה אתם רוצים לרכוש.

רמת אכלוס בסמוך אל קרקע להשקעה

עוד שיקול שניתן ללמוד דרך תמ"מ 6 היא רמת האכלוס ומגבלת האכלוס של ישובים שבהם אתם שוקלים לרכוש קרקע להשקעה.  אם היישוב הגיע למכסת האכלוס שלו סיכויי ההפשרה של קרקע חקלאית להשקעה בו יותר נמוכים. מאידך, אם מכסת האכלוס עוד רחוקה והישוב במגמת גידול, סביר שהרשויות יאשרו עוד הפשרה של קרקע חקלאית, מה שמשרת את האינטרסים של רוכש פוטנציאלי. תמ"מ 6 מכיל תמיד הוראות שטח לבינוי חדש והוראות בדבר תוכניות מקומיות כך שתמ"מ 6 הוא מסמך אשר מאשר ומעיד על שינויי יעוד והוראות אישורים לבניה בתוך קרקע חקלאית מסוימת. המסמך מכיל הוראות בדבר שינויי יעוד קרקע ומראה את כוונת הרשויות הנוכחית והעתידית לגבי ייעודי קרקע שונים. כך שמסמך זה הוא מסמך חשוב ומרכזי לצורך מידע לגבי כדאיות רכישת קרקע להשקעה ובמיוחד קרקע חקלאית להשקעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

היידה - קידום אתרים

שירותי קידום באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Hayde

מאת: Haydeשיפוצים29/03/121224 צפיות
מטבחי יוקרה הם כבר מזמן לא רק עניין של עיצוב מטבח לפי כושר ההשתכרות או המצב הכלכלי, אלא יותר סמל סטאטוס. בדומה לרכבי יוקרה או שימוש במותגים בתחומים שונים, החל מבדים ועד לעגלות תינוקות, הבחירה של מטבחי יוקרה משדרת שייכות (או רצון לשייכות) למעמד מסוים..

מאת: Haydeספורט19/02/128466 צפיות
ראובן שיף מאוהד מושבע של הפועל תל אביב לצופה מושבע במשחקים בטלוויזיה אבל בלי לוותר על זמן ספורטיבי בשטחים הפתוחים של רמת השרון

מאת: Haydeנדל"ן ומקרקעין03/01/121131 צפיות
שקעה בקרקע תמיד תהיה עסקה משתלמת מאוד, אלא אם כן שילמתם מחיר מופרז על הקרקע. אבל אם מצאתם קרקע חקלאית לפני שהיא משנה את יעודה לקרקע לבניה - הרווח הוא עצום. גם במרווח הזמן עד שהקרקע משנה את ייעודה היא לא מאבדת מערכה ולהיפך ערכה הולך ומאמיר עם השנים.

מאת: Haydeבר ובת מצווה05/12/111204 צפיות
כיום יותר ויותר נערים בוחרים לחגוג את בר המצווה שלהם כיום התנדבות בעמותות. זוהי חוויה שונה, מיוחדת ובעיקר לא שגרתית. לא מדובר בבר מצווה קונבנצינאלי שיסתכם במסיבת ריקודים ותו לא. אלא בפרויקט בר מצווה שבמסגרתו חוגג הנער את היום המיוחד במסגרת של נתינה וחסד עם חבריו ומשפחתו.

מאת: Haydeבניית אתרים16/10/111201 צפיות
אתר מעריצים הוא הקשר בין אדם מסוים, מוסד מסוים או אפילו פריט כלשהו, לבין ציבור האנשים שרוצים לקבל מידע שוטף לגביו ולהעביר ביניהם חוויות. אתר מעריצים בדרך כלל מהווה את החיבור בין אישיות מעולם הבידור לבין קהל המעריצים שרוצה עדכונים לגבי הופעות, מידע לגבי שירים או כל דבר אחר הקשור בחיי הסלבס.

מאת: Haydeבניית אתרים08/08/111202 צפיות
תהליך אפיון אתרים הוא תהליך חשוב בכל נושא בניית אתרים. חשיבותו מקבלת משמעות נוסף כאשר מדובר על בניית אתרים בחו"ל. הסיבה לכך, שהאפיון הוא מעין תכנית עבודה. תכנית עבודה במחוזות שהם פחות מוכרים, הופכת לתהליך ארוך יותר מהמקובל.

מאת: Haydeימי הולדת07/08/111336 צפיות
הפקת אירועים היא תחום המתפתח באופן תמידי, כך שאם בעבר נהגו לערוך מסיבות יום הולדת למבוגרים באופן חובבני ולא מקצועי, הרי שכיום ניכרת מגמה הפוכה- פנייה לחברות הפקה מקצועיות המנוסות בשלל הפעלות למבוגרים. אלו נענות לביקוש הרב ומציעות שפע של שירותים ואטרקציות לקהלי יעד שונים

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201318 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201509 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201304 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201589 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/20999 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20955 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica