חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוסמטיקאית – אקנה וכיצד נפטרים ממנו! חלק א'

מאת: אמיר חיקוסמטיקה08/08/20111851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוסמטיקאית- מה זה אקנה?

בדרך כלל, הפניה הראשונה שלנו לקוסמטיקאית הינה בנוגע לנושא הפצעים על פני העור, שמתחילים בגיל ההתבגרות ולפעמים נמשכים עד גיל 25-30 . מהיבט אסתטי הם יכולים להיראות כפצעונים אדומים על הפנים והגוף, ולבסוף מוגלתיים, גבשושיות לבנות קטנות או נקודות שחורות. קוסמטיקאית מסבירה לכם, שלכל התופעות האלו יש מכנה אחד משותף הנקרא –  אקנה.

אקנה נוצר מתוצאה של תהליכים שונים המתרחשים בגוף האדם. אבל אל דאגה, כקוסמטיקאית מוסמכת יש לי גם המלצות על הדרך כיצד להיפטר מהבעיה. וזאת השאיפה שלי במאמר הזה - בתור קוסמטיקאית מוסמכת ומנוסה, אני מתכוונת להבהיר את כול מה שלא ברור בנושא אקנה. ובכך עם ידע והיגיון אנחנו נגיע להבנה והסכמה שאנטיביוטיקה היא שיטה לא הכרחית, למען עור פנים בריא.

אז התרווחו לכם בכיסא והקשיבו לי!

קוסמטיקאית – הגורמים לאקנה

הדבר הראשון, שעושה קוסמטיקאית מנוסה, כאשר פונים אליה הוא בירור מהם הגורמים לאקנה.הם יכולים להיות מכמה סיבות: נטייה גנטית, "ימים קריטיים" אצל נשים, גיל המעבר, לחץ נפשי ומזג אוויר חם. בנוסף מצביעה קוסמטיקאית על תכשירי קוסמטיקה המכילים חומרים הגורמים להתפתחות אקנה כגון: פרפין ולנולין. גם נגעים בעור גורמים לאקנה, תגובות שליליות לתרופות, שימוש בחומרי סטרואידים אנאבוליים (המעודדים גידול שרירים והגדלת כוח פיזי), תרופות המכילות יוד, ברום ופלואור, הפרעות אנדוקריניות, עצירות כרונית וחוסר ויטמין A. בוודאי אוסף גורמים אלו משאירים אתכם פעורי פה, אבל זהו תפקידה של קוסמטיקאית לזהות לכם את הבעיה ולטפל בה.

קוסמטיקאית – אקנה – כיצד זה קורה?

ישנם 4 סוגים של אקנה: קשרית (פפולה), מוגלית (פוסטולה), מיליומים (ראש לבן) וקומדו (ראש שחור). אל תיבהלו, רק תבינו את המנגנון המשותף לכול סוגי האקנה. בבדיקות שעורכת הקוסמטיקאית במהלך הבדיקה הראשונה של מצב העור, מנסה לזהות מהוא סוג האקנה המדובר מארבעת הסוגים שהועלו. והמנגנון המשותף לכול סוגי אקנה, עליו מצביעה הקוסמטיקאית,מתחיל בצמיחת השיער בתוך העור.

קוסמטיקאית – אקנה – כיצד השיער צומח בתוך העור?

כיצד השיער צומח בתוך העור?בשכבה האמצעית של העור (הנקרא הדרמיס) בשקית קטנה (הנקראים זקיקים) נמצא החלק החי של השיער, וכולכם הכרתם את המושג הזה אצל קוסמטיקאית, שורש השיער. חלק השיער שאנו רואים, הוא החלק המת של השיער. אל זקיק שיער מחוברים בלוטות חלב (בדרך כלל 2-3), בלוטות זיעה, שריר וקצוות העצבים.אם תבינו, לפי בקיאותה של קוסמטיקאית מנוסה, את תפקודן של בלוטות החלב, תוכלו להבין מהם התהליכים המובילים להיווצרות האקנה, שאנו רואים על פני העור.

קוסמטיקאית – אקנה – בלוטות החלב

בלוטות החלב מביאות להיווצרות האקנה. צפיפות של בלוטות החלב לא אחיד בחלקי הגוף השונים. רובם נמצאים בפנים, בחלק העליון של הגב, בחזה על הראש והכמות שלהן מגיעה בין 400 – 900 יחידות לס"מ אחד. וזה ההסבר של קוסמטיקאית מדוע יש התרכזות אופיינית של אקנה במקומות מסוימים ועל שאר חלקי הגוף הצפיפות שלהן מגיעה ל 50 – 250 יחידות לס"מ.

קוסמטיקאית – אקנה – בלוטות החלב בתפקוד יעיל/לא יעיל

מכיוון שהאסתטיקה תפסה חשיבות גדולה בשנים האחרונות, כיום ללקוחות לא מספיק לקבל רק טיפול אצל קוסמטיקאית. הם שואלים שאלות ורוצים לדעת מה קורה בגופם. לכן קוסמטיקאית מנוסה מסבירה לכם, שכאשר בלוטת החלב מתפקדת כראוי, השומן המיוצר על ידיה בחופשיות ויוצא מעל פני העור. אבל כאשר תעלה של בלוטת החלב נסתמת, מתחיל השומן להצטבר בזקיק השיער ומכאן נוצרים תנאים נוחים להתרבות חיידקים. החומר הנוצר במהלך חיי החיידקים, נותן אותות לגוף על נוכחות של זיהום. אם הם חודרים את מחסום תאי ההגנה, מתחילה מיד תגובה של דלקת. קוסמטיקאית מסבירה זאת מבחינת הידע שרכשה ואנו מבחינת ויזואלית רואים זאת בצורת אדמומיות מעל פני העור.

המשך יבוא....

נכתב על ידי הקוסמטיקאית נטלי רוסקין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אמיר חי

מאת: אמיר חיבריאות הנפש12/08/111081 צפיות
מתקשרת ידועה כאדם המסוגל ליצור קשר עם מימדים אנרגטיים שונים, בנוסף למימד המציאות המוכר לנו. כך יכולה מתקשרת ליצור קשר עם אנרגיות במימד אחר המתגלמות בישויות שונות. יכולת זאת מאפשרת לה ליצור קשר בין מטופל המגיע אליה, לבין ישות אחרת מעברו או מן ההיסטוריה המשפחתית שלו.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187299 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152565 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152098 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152035 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151954 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151800 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151890 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica