חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה כדאי - דירות למכירה ברמלה

מאת: ronenבניין ואחזקה - כללי14/08/2011685 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק



"גינדי השקעות" הינה חברת נדל"ן החולשת על הזירה הבינלאומית וידועה בפרוייקטים מפוארים בכל העולם. מעל 40 שנות פעילות עומד לרשותה של משפחת גינדי וחלק מהפרוייקטים הידועים שלה אפשר למצוא את גינדי גני אילן - קרית אונו ופינסקר - תל אביב (פרוייקטים שנמכרו בקצב מדהים). לגינדי גב כלכלי חזק אשר עוזר לה לאתר השקעות ולהימנע מתהליכים ממושכים, דבר המאפשר לענות על צרכים של האוכלוסיה במידיות. גינדי השקעות מתעקשים ליצור לכל אחד ואחת לחיות את החלום שבו הוא משקיע, ועל כן הם משקיעים מאמצים רבים בהסתכלות יסודי על צרכי האדם להתחשב ולענות על מבוקשו.

קצת מזרחה ופשוט למצוא דירות למכירה

מתחם מגורים גרנדיוזי הולך ותופס תאוצה בעיר רמלה. מתחם גדול ומרשים מפותחת על ידי חברת גינדי השקעות. בזמן האחרון זוגות צעירים מחפשים במרץ דירות מתאימות לצרכיהם המיועדות למכירה ולא חלמו שיוכלו להרשות לעצמם דירה מפוארת במחיר זעום. כחלק מתהליך האצת העיר רמלה "גינדי השקעות" החליטו להיכנס כאחד הפרוייקטים מיני רבים המתעצמים בעיר. הפרוייקט שנאמד בכ 650 מליון ש"ח יציע בין השאר דירות למכירה ברמלה כשהמחיר נע בין 750 אלף לשלושה חדרים ומליון ורבע לדירת חמישה חדרים. בנוסף לכך מתכננים בגינדי השקעות ליצור סביבת מגורים ייחודי בארץ המורכב ממספר בניינים המיועדים לדירות מגורים, פארק ירוק, גני ילדים פרטיים בקרבת בתי המגורים, קאנטרי קלאב ו20,000 מ"ר של מתחם קניות אשר בו מקום ל150 בתי עסק. בתקופה זו רמלה עוברת תהליך מרתק הכולל שינוי באופייה ובצביונה והיא כיום כאחת מאיזורי הנדל"ן המבטיחים בארץ. בהיותה של רמלה קרובה לגוש דן וירושלים וחוץ מזה היא גם כן קרובה למקורות הירקון נתנו מאז ומתמיד לרמלה את עצמתה כמרכזית לערי הפריפריה ומספקת שירותים נרחבים לתושבי מישור חוף יהודה. עברה המפואר הוא בסיס לעתיד המבטיח של העיר. בשנת 2008 גרו ברמלה כ-65000 תושבים ובעקבות הפרוייקט של גינדי השקעות ופרוייקטים נוספים, אשר מפותחים להציע למעלה מ-6000 דירות למכירה והעיר צפוייה להגדיל את מספרה לכ100 אלף תושבים. מלבד זאת הדיירים הנוכחים של העיר מצפים בקוצר רוח לקאנטרי קלאב שיכלול מועדון ספורט ונופש מודרניים ולפיסות הטבע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ronen

מאת: ronenבית חכם19/02/12808 צפיות
הי לכולם רציתי להמליץ לכם על חברה מצויינת שנותנת פתרונות מעולים ולא יותר מדי יקרים למלא דברים של הבית כמו מרצפות למשל. זאת חברה באמת מצויינת, יש לה סניפים שפזורים בכל הארץ ואני בטוח שתוכלו למצוא שם את מבוקשכם בין אם אתם צריכים מקלחונים או ברזים לאמבטיה.

מאת: ronenנדל"ן15/11/11841 צפיות
חברת aviv הינה חברת בנייה ויזמות הקיימת משנת 1963. החברה הוקמה על ידי משה אביב ז"ל וכיום מנוהלת בידי דורון אביב המכהן כיושב ראש, ובידי דפנה הרלב המכהנת כמנכ"ל החברה. aviv הוא מותג המזוהה עם בנייה לאורך שנים. חברת אביב בנתה פרוייקטים רבים, הן למגורים והן מסחריים.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica