חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון בתים באופן שוטף

מאת: ניקיוןניקיון16/08/20111078 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אף אחד מאיתנו לא היה רוצה לחיות בבית מלוכלך ומוזנח. לכן ההקפדה על ניקיון הבית שלנו חייבת להיעשות באופן שוטף וכחלק מהשגרה. אלא שלא לכולנו יש אפשרות לנקות את הבית אחת לשבוע. ובמקרים קיצוניים, כשמדובר במשימות ניקיון מיוחדות, הדרך היחידה לבצען היא באמצעות חברה המתמחה בניקיון בתים.

ניקיון בתים שוטף

למי מאיתנו שאין את הזמן, היכולת הפיסית או החשק לנקות את הבית באופן שוטף, מומלץ להיעזר בשירותיה של חברה המספקת שירותי ניקיון בתים. עובד ניקיון מטעם החברה יגיע לביתכם אחת לשבוע (או בכל תדירות אחרת שתבקשו) וידאג למטלות הניקיון השוטפות בבית: ניקוי אבק, שטיפת רצפות, ניקוי חדרי האמבטיה והשירותים, שאיבת אבק מהשטיחים וכדומה.

ניקיון בתים לקראת החגים

גם אנשים שמבצעים בעצמם את מטלות הניקיון השוטפות בבית, זקוקים מדי פעם לעזרה. תקופות החגים (לקראת פסח וראש השנה) ידועות כתקופות שבהן אנשים רבים מבצעים ניקיון בתים יסודי. בין אם בשל הצורך להכשיר את הבית לפסח ובין אם בשל הרצון להתחדש ולרענן את מראה הבית, ניקיון בתים יסודי כרוך בעבודות ניקיון מורכבות הרבה יותר, שדורשות זמן, מאמץ ואף חומרים וציוד ניקיון משוכלל יותר. לכן, רבים נוטים להיעזר בשירותיה של חברה המספקת שירותי ניקיון בתים.

שירותי ניקיון בתים לקראת החגים כוללים מגוון רחב של עבודות: ניקוי יסודי של ארונות המטבח, המקרר והמקפיא, ניקוי עמוק של השטיחים, הריפודים והווילונות בבית, ביצוע פוליש לרצפה ועוד.

ניקיון בתים לפני אכלוס

גם אם קניתם דירה חדשה מקבלן, היא בוודאי שאינה נקייה ומוכנה למגורים. גם דירה חדשה זקוקה לניקיון יסודי, שכן היא מלאה באבק ובשאריות של פסולת בניין. בדיוק לשם כך נועדו שירותי ניקיון בתים לפני אכלוס. שירותים אלו נועדו להבריק ולצחצח את הבית, מן המסד ועד לטפחות, כדי תוכלו להיכנס לביתכם החדש ומיד להרגיש כמו בבית. העובדה שהדירה ריקה מרהיטים ומחפצים מאפשרת לבצע את עבודות הניקיון ביעילות ובמהירות, ולהגיע לכל פינה בבית: המשקופים, החלונות, התריסים, הפנלים ועוד.

ניקיון בתים לאחר שיפוץ

גם בתים קיימים שעברו שיפוץ זקוקים לשירותי ניקיון מיוחדים. לאחר שיפוץ, הבית כולו מלא בלכלוך ובאבק, ולעיתים רבות גם רהיטים וחפצים שנשארו בבית במהלך השיפוץ זקוקים לניקיון יסודי ועמוק. בדיוק לשם כך יש להזמין חברה המתמחה בניקיון בתים. חברה זו תנקה את הבית שלכם ותאפשר לכם לחזור לשגרת חייכם בביתכם המשופץ במהירות האפשרית. לא תאלצו לבזבז ימי עבודה נוספים, אנרגיות וכוח פיסי, שכן עובדי ניקיון מנוסים ומיומנים כבר ידאגו להעניק לכם בית נקי ומבריק.

ניקיון בתים לאחר אסון

למרבה הצער, בתים שעברו שריפה, שיטפון או הצפה אינם מחזה נדיר. אך לעיתים רבות, הנזק שנגרם הוא אמנם גדול, אך בר תיקון. כדי שתוכלו לחזור לביתכם במהירות האפשרית וליהנות שוב מתחושה של בית, אתם זקוקים לחברת ניקיון המתמחה בניקיון בתים לאחר שריפה, שיטפון או הצפה. שירותים אלו דורשים ידע, מיומנות, כלים וחומרי ניקוי ייעודיים, כדי להחזיר את הבית לקדמותו, כמו למשל: הסרת כתמי רטיבות ושריפה מקירות ומרהיטים, שיקום שטיחים שניזוקו, היפטרות מהריח המצחין של העשן או הרטיבות ועוד.

 



תגיות המאמר: ניקיון, ניקיון בתים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניקיון- מעוז ניקיון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניקיון

מאת: ניקיוןניקיון11/10/111209 צפיות
ישנם כתמים ולכלוך שהינם עקשניים וחזקים במיוחד. הם נצמדים בכוח רב לרצפה, וניקוי פשוט – אם במטאטא או אם בשטיפה במים ובחומרי ניקוי סטנדרטיים – לא יעזור כלל וכלל בהפרדתם מהריצוף. לעתים יש צורך בטכניקה מתוחכמת ותקיפה יותר להסרת כתמים מסוגים שכאלו, כדי לטפל בבעיה בצורה יסודית ולהשיב את המקום למצבו הקודם, ללא רבב וכתם. אחת הטכניקות הללו היא ניקיון בקיטור, ובטכניקת הניקיון בקיטור להסרת לכלוך בעייתי במיוחד יעסוק המאמר הזה.

מאת: ניקיוןניקיון23/08/11791 צפיות
אם אתם נמצאים כרגע בעיצומו של עוד יום עבודה, עצרו לכמה דקות את מעשיכם ובדקו את סביבת העבודה שלכם: האם פחי האשפה עולים על גדותיהם? האם שולחנות העבודה מאובקים? האם המטבחון מלוכלך, דביק ושורץ נמלים? והאם תאי השירותים מצחינים וחסר בהם סבון ונייר?

מאת: ניקיוןניקיון06/03/11893 צפיות
מצד אחד יש אנשים שמבלים יותר זמן במשרד שלהם מאשר בבית שלהם אז להם עדיף לדאוג לנושא ניקיון משרדים. הרי שם הם רוב היום. החסרונות של ניקיון משרדים זה שלא תמיד אנשים אוהבים לעזור ולסייע לכך. יש אנשים שלא כל כך אכפת להם מאיך שהמשרד נראה כי זה לא הבית הפרטי שלהם ולכן לא ישימו לב אם מישהו דאג לניקיון המשרדים. אך, נא לא לזלזל בנושא הזה של ניקיון משרדים במקום העבודה. ניתן לראות שבמקומות עבודה ובמשרדים מסויימים לא כל כך איכפת לעובדי המקום איך המשרד נראה וגם לא מה מצב הניקיון במשרד. שימו לב שלחלק מהעובדים חוסר סדר וחוסר ניקיון משרדים גורם לצער גדול. אז מה אפשר לעשות בנידון?

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222934 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191634 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191671 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182092 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181632 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181523 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181424 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica