חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפוץ רהיטים

מאת: kibutzthreeאדריכלות פנים17/08/20111026 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דודה שלי מצאה תחביב נחמד לעת זקנה, היא משפצת רהיטים שמצאה ברחוב.

היא כל כך בתוך זה, שהיא יודעת מהן שעות איסוף הזבל הכבד ומקדימה את המשאית השכם בבוקר כדי למצוא את המציאות הכי שוות. כשחוזרת הביתה יחד עם השלל, בוחרת את הפרויקט הבא שלה ומנקה אותו היטב לפני השיפוץ. פעם אחת ריפדה מחדש כיסא. בפעם אחרת, מצאה שלחן קפה וציירה עליו בשמן חמניות של ואן גוך. אני חייבת לציין, שמה שבתחילה נשמע לי תחביב מפוקפק, נראה לי היום רעיון מצוין נוכח העובדה שהיא עושה חיל עם מה שהיא מוצאת. היא משנה את הרהיטים ללא היכר ומביעה את היכולות האומנותיות שאני רק מקווה שעוברות בתורשה.

 פעם אחת רמזה לי כי המצב בשוק ,או שמא יש לומר ברחוב, קשה ובעדינות וחינניות השמורות רק לה הביעה שהיא זוממת על הרהיטים בבית שלי.

או אז הבהרתי לה חד משמעית, כי בזמן הקרוב ובעתיד בכלל, אין בכוונתנו להחליף אף פריט ריהוט שנמצא בבית מהסיבה הפשוטה שאנו אוהבים את הרהיטים בבית שלנו יותר מדי, וגם מאחר והם נראים כחדשים הודות לאיכותם. הסברתי בנימוס וכבדרך אגב, שרהיטים של קיבוץ השלושה לא מחליפים, ושעם כל הכבוד ליכולות האומנותיות שלה, אין בכוונתי לשדרג את רהיטי קיבוץ השלושה שכבר ממוקמים בביתי זה זמן רב.

"זה כמו לוותר על בן משפחה" הסברתי לה. והיא ר סחטה ממני הבטחה אחרונה, שאקח אותה לרהיטי קיבוץ השלושה כדי שתתרשם בעצמה. אכן הלכנו לשם יחד לבסוף והיא מצאה שם סלון שבדיוק רצתה. היא תירצה באוזניי או שמא רצתה להשמיע לעצמה, שרק את הסלון היא תקנה חדש, כי אי אפשר לעמוד בפני יופי שכזה, ואילו את שאר הרהיטים תאתר ותשפץ.

לשמחתי היא אכן עמדה בתנאי שהציבה אך עוד יותר אני נהנית לראות אותה מצליחה להתפעל מפריט ריהוט חדש, כמו הסלון שקנתה.(ולאחריו מזנון ולאחריו פינת אוכל..).

אין ספק שמבחינת ישן מול חדש האומנות משווה ערך מוסף לפריט שהופך ממש שינוי צורה ותדמית, אך בעולמנו אין כמו רהיט טוב כמו רהיטי קיבוץ השלושה, שמצליח להיות קלאסי ושמור היטב. 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת kibutzthree

מאת: kibutzthreeעיצוב פנים17/08/11949 צפיות
יחס של המוכר עושה לי את זה בכל אספקט של חווית הקנייה. כן, ההצהרה הזו נראית אולי מפוצצת, אבל היא האמת לאמיתה. כמובן שמאחורי היחס אמור לעמוד מוצר איכותי דיו כדי שאסכים בכלל להוציא עליו את הכסף, אך יחס טוב של מוכר המגובה באסמכתא איכותית יכול בקלות לגרום לי לרכוש אותו.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica