חפש מאמרים:
שלום אורח
25.10.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתי כדאי להפסיק להשתמש בעגלה לתינוק

מאת: קשת לויברית ובריתה18/08/2011938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גיליתם שאתם בהיריון? אין לכם מושג כיצד לנהוג? לפני שמתחילים תירגעו, אין שום צורך להתחיל עם ההיסטריה. בתקופתנו לדאוג לחדר חדש לפיצפון זו כבר ממש לא משימה מסובכת!

כאשר זוגות צעירים נעשים הורים הם ישר נהייום מודעים לדאגות שכמובן שכלל לא התמודדו איתן מעולם. עכשיו צריך לקנותלול, מזון מיוחד, לדאוג לסורגים ומעקות ולעשות שינוי קיצוני באורח חיינו. ניתן לומר בביטחון מלא שהחיים שלנו לפני תקופת הילדים הם קלים בהרבה מאלה שמגיעים לאחר הלידה.

הלכתם לאיבוד בגלל האפשרויות האינסופיות? מתי כדאי להשיג חבילות לידה?

תחום הילדים מלא בלא מעט מונחים שלא השתמשנו בהם עד עכשיו. החל מהעגלות והמוצצים וכלה בצעצועים ובסל-קל שיהיו עם העולל לאורך שנות ההתפתחות. מסיבה זו כשיגיע הזמן לא תהיה ברירה אלא להשיג לא מעט רהיטים לבית.

אין ספק כי הבאת תינוק לעולם זה עניין די יקר, אז אם הכוונה היא לצלוח את זה בהצלחה, בלי להתרושש, יש צורך להבין מה דרוש לתינוק ועל איזה דברים הכי טוב לוותר. בחנויות השונות ינסו לדחוף לכם רשימה ארוכה של דברים; רהיטים, מוצצים שונים כיסאות בטיחות לאוטו ועוד אביזרים רבים. חלקם חיוניים, אך הרוב הם רק סמל סטטוס.

יש לכם שאלות לגבי עגלה לתינוק?

בדקו מהם אותם המוצרים, שקלו לעומק אם העניין שווה את המחיר. ממש אין צורך לקנות כל מה שיש בחנות, רוב הסיכויים הם שאת מרבית המוצרים תוכלו למצוא אצל חברים ובני משפחה שהפכו להורים.

כשזה מגיע לילד שלכם, ודאי שתרצו בשבילו רק את הטוב ביותר, אבל בכל זאת דעו לכם שלא תמיד מותגים מוכרים הם בהכרח המוצרים האיכותיים ביותר. בלא מעט פעמים המחיר היקר כלל לא מייצג את איכותו של המוצר, ואין סיבה שלא לחפש אופציות פחות יקרות.

צריכים עזרה עם הקניות? גידול תינוקות זהו עולם שלם, וזה טבעי לפצוח בהכנות לשלב הזה. פה בבלוג תוכלו לקרוא וללמוד לגבי טיפול בתינוקות, ולגלות מה מצפה לכם. קדימה לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111333 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111436 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111555 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111449 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111557 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111432 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111441 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193985 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181667 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181290 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171686 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162400 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/162050 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162219 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica