חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג ארגנטינאי ואף אחד לא ישאר רעב

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/20111505 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מסיבת חתונה בפורמט אחר היא בהחלט חוויה שתחקק בזכרון...

לא הייתם רוצים לערוך חתונה עם טאץ' אישי? ודאי שכן, ועכשיו זה פשוט מתמיד! בני המשפחה שלכם כבר מורגלים באירועים ויימאס להם תוך מספר דק' מהאירוע. ע"מ ליצור מסיבה מרהיבה בהחלט, חייבים להיות יצירתיים. אמנם זה יצריך יותר מאמץ, אך התוצאות האדירות יהיו שוות את הכל. רוצים עוד פיסות מידע בנושא קייטרינג ארגנטינאי? טוב שהגעתם לעמוד זה!

הדבר החשוב ביותר זה כמובן הקייטרינג!

אורחים מלאים, הם לרוב אורחים שמחים, בגלל זה, רצוי שלאלשכוח את הפרט של האוכל. בעזרת הקייטרינג המתאים, יש לכם אפשרות לשפר כל אירוע וחתונה בצורה משמעותית. כמעט כולם מכירים את המאכלים הסטנדרטיים - בורקסים ברוטב פטריות ומשקאות תוססים. לא מגעיל אתכם? בעזרת אוכל טעים באמת, אתם מסוגלים לחולל שינוי אמיתי.

בכל מסיבה חשוב שיהיו אטרקציות מקוריות!

מתיםלשמח את החבר'ה שיגיעו עם מתקני מים? כל בידור משובח מוכרח להיות כיפי. אם תתנו למוזמניםלהנות מכמה משחקים ייחודיים, סביר להניח שכל הארוע ישתנה מן הקצה אל הקצה ושהמוזמניםיהנו מאוד. בשביל מה כדאי להרים עוד מסיבת רווקים מעייפת? תחדשו משהו! צריכים עוד מידע על אירוע טעים במיוחד?

למה לא לערוך מסיבה עם נושא?

עכשיו, שיטה טובה וקלה יחסית לחגוג מסיבה מעניינת, היא בעזרת קונספט. נבחר מוטיב כלשהו, ובוחרים בהתאם את התפאורה, המתקנים ואת הדברים האחרים. יש אינסוף אפשרויות, גם אתם יכולים לערוך את מסיבת חלומותיכם. כבר התחלתם לתכנן? מומלץ לקרוא על קייטרינג לחברות!

מעונייינים רעיונות בשביל אירועים מקוריים? רוצים להכיר יותר עוד דרכים להפוך אפילו אירוע משעמם למשהו אדיר? היכנסו לאתר ותתחילו ללמוד יותר מהשפע שעשוי לעזור לכם. אז למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/111378 צפיות
וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111393 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111503 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111378 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111386 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111273 צפיות
התקנת דוד שמש יכולה להוזיל במידה ניכרת את חשבון החשמל שלכם בבית ואפילו במספרות. זוהי דרך מצויינת לנצל את השמש לטובת חימום המים במקום הצורך בשימוש גופים חשמליים או אלטרנטיבות אחרות המבזבזות כמויות אנרגיה גדולות.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica