חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאלף כלבים במרכז שאתם חייבים להכיר

מאת: קשת לויאילוף בעלי חיים22/12/20111378 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מתים על כלבים? אימצתם כלב והנכם מעוניינים לדעת איך צריך לטפל בו ולחנכו? ההחלטה להביא כלב אינה קלה ואסור לבסס אותה אך ורק על חיבה לבע"ח. רוצים מידע על מאלף כלבים בחיפה? קבלו הרבה עצות מעולות:

וודאו שאתם אכן מוכנים למהלך האימוץ, הן מצד השינויים שהדבר יגרור בחייכם ובפעילויותיכם היומיומיות, והן מבחינת הוצאות. דאגה לרווחת הכלב משמעותה 3 טיולים ביום, מזון איכותי, ולתת לו תשומת לב ואהבה.

ובנוסף, אימוץ כלבים כרוך בהוצאות גדולות וקטנות, ארעיות וקבועות, על ווטרינרים, תכשירים, משחקים ותרופות במצבים כמו מחלה ותאונה. במידה ואתם לא מוכנים למשימה, מומלץ מאוד שתחסכו מעצמכם ומהכלב את האכזבה המיותרת ותוותרו על האימוץ בזמן הקרוב.

העדיפו לאמץ כלבי כלביות על פני כלבים מאדם פרטי שמגדל – בעל חיים מבעלים פרטי תמיד זוכה לאימוץ, בזמן שהכלביות בישראל עמוסות בהמון כלבים נטושים יפהפיים. עמותות רבות ממיתות את בעלי החיים אשר נשארים במקום לאחר מספר שבועות, וגם אלו שאינן בוחרות לפעול בצורה הזו לא תמיד מצליחות לתת לכל כלב טיפול צמוד בשל העומס הרב. אימוץ מכלביה ייתן לכם לקחת הביתה את הכלב המושלם מתוך מבחר עצום וכן, כלב שתאמצו מכלבייה יעניק אהבה בלתי נגמרת כתודה על העובדה שהענקתם לו חיים.

כלב גזעי או מעורב? למרות שכלבים גזעיים מציעים לבעליהם יוקרה ומעמד חברתי, דווקא מעורבים הם הרבה יותר נבונים, בעלי אורך חיים רב יותר ונוטים לסבול פחות ממחלות תורשתיות.

אימצתם כלב? לא להזניח את החינוך המלא שלו. כלב שעבר אילוף נכון הוא כלב מאושר, ובמידה ומצבו המנטלי מאוזן ורגוע, גם לבעלים נחמד יותר להיות בסביבתו.

מעוניינים למצוא מאלף כלבים במרכז?
בקרו באתר, בו תוכלו לקרוא כמויות אדירות של מידע בנושא כלבים וסוגיהם, דרכי טיפול, המון עצות, והמלצות על ווטרינרים, מוממחי אילוף וחינוך, צעצועים וסוגי אוכל.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת קשת לוי

מאת: קשת לויבתים משותפים22/12/111275 צפיות
הסתכלו מעבר ליום המעבר. חלק ניכר מהאנשים עוזבים את הבית למקום חדש מסיבה משמחת כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ דירה קיימת. אין ויכוח, המעבר הוא בהחלט שלב מעייף בדרך אך גם אותו אפשרי להעביר בחיוך.

מאת: קשת לויקייטרינג22/12/111506 צפיות
מעוניינים לחגוג בר מצווה מהסרטים? רוצים לארגן משהו חדשני? כולם יעידו שכיום, מרבית החתונות נראות אותו הדבר; יש מוסיקה דומה, אוכל חתונות ורחבה לריקודים. לא הגיע הזמן לחולל מהפיכה בתחום?

מאת: קשת לוילימודים אקדמאיים22/12/111393 צפיות
לימודי תואר ראשון או, למשל, לימודי הסמכה, מראים מספר יכולות מקצועיות - היכולת להתמיד, ידע טכני קודם וכמובן לא לשכוח - יכולות למידה מהירות. לכן, צריך לחשוב בגדול - תרוצו להתפתח וללמוד, זה זה עשוי רק לעזור לכם.

מאת: קשת לוישיפוצים22/12/111503 צפיות
הגיע הזמן ליצור קשר עם אדריכל! קונים דירה? לרובנו יש בית חלומות, חזון מושלם לאופן בו נראה בית יפה, מכל בחינה אפשרית. אך לא משנה כמה נרצה להשקיע בפרויקט

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111378 צפיות
ארבעים מעלות בצל, כמעט שאי אפשר לצאת מהבית כי האוויר כל כך לוהט, השמש כמו כבשן והזיעה מדביקה את הבגדים לגוף. רק רציתם פשוט להגיע הביתה, ללכת למקרר ולשלוף מתוכו משהו קר לשתות. ומה עושים אם הוא מקולקל? כיצד שוכרים טכנאי מקררים אמין? איך תשמרו על המקפיא והמקרר שלכם תקין לאורך זמן? אילו מקררים עדיפים לקנייה ולמה?

מאת: קשת לויפסיכומטרי22/12/111386 צפיות
הגיוני כי בתקופה זאת, בגרות היא אינה מחייבת עבור קבלה לעבודה, ובגדול לא תמיד מראה על רמת משכל, אבל בכל מקרה עדיין כדאי שממוצע הבגרות שלכם יהיה גבוה

מאת: קשת לויבניין ואחזקה - כללי22/12/111273 צפיות
התקנת דוד שמש יכולה להוזיל במידה ניכרת את חשבון החשמל שלכם בבית ואפילו במספרות. זוהי דרך מצויינת לנצל את השמש לטובת חימום המים במקום הצורך בשימוש גופים חשמליים או אלטרנטיבות אחרות המבזבזות כמויות אנרגיה גדולות.

מאמרים נוספים בנושא אילוף בעלי חיים

מאת: דניאל מלמדאילוף בעלי חיים11/02/205629 צפיות
10 טיפים מעולים לכיצד לאלף את הכלב שלך לשבת, לתת יד ועוד. קריאה נעימה

מאת: רוני הכהןאילוף בעלי חיים10/01/165744 צפיות
כלב הוא חיה שיודעת להציע אהבה ונאמנות עד אין קץ לבעלים שמטפלים בהם במסירות ועבודה עם חיה זו היא קסם של ממש שפשוט אי אפשר לסרב לו מבחינת עיסוק במשהו שאוהבים.

מאת: משהאילוף בעלי חיים23/08/158045 צפיות
הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם. מה שחשוב להדגיש הוא שבהחלט ניתן לרתום את הכלבים לסיוע במגוון רחב של מצבים, הן פיזיים, הן רגשיים והן התנהגותיים. כאן בדיוק הרגע לדבר על אחד התחומים המרתקים ביותר בשנים האחרונות, והוא זה של הכלבנות הטיפולית

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144470 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים29/07/132534 צפיות
מתים על בעלי חיים? כלבים עושים אתכם מאושרים? אתם משחקים עם כל כלב שעובר ברחוב? אם התשובות לשאלות האלה חיוביות, ואם אתם מחפשים בימים אלה קריירה - ומתלבטים מה ללמוד, שווה לכם לקחת קורס מאלפי כלבים.

מאת: סנונית - שירותי תוכןאילוף בעלי חיים28/07/132289 צפיות
אם אתם אוהבים בעלי חיים ואם אתם מחפשים בימים אלו מקצוע מעניין שיכול לפתוח לכם פתח לקריירה עתידית, שווה לכם לשקול להירשם אל קורס של לימודי אילוף כלבים.

מאת: קופירייטינג פלוסאילוף בעלי חיים24/04/131963 צפיות
כיום ישנן אפשרויות רבות מהן תוכלו לבחור איך והיכן לבצע את תהליך אילוף גורים שלכם. אילוף גורים יכול להתבצע בקבוצות של מספר כלבים, כך שגור הכלבים רוכש הרגלי חינוך והן הרגלים חברתיים במקביל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica