חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה חשוב שיהיה אינטרקום לתינוק

מאת: אתי פרקשביקורות מוצרים18/08/20111509 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המשפחת מתרחבת? אינכם בטוחים מה מחכה לכם? לפני שמתחילים תרגעו ותנשמו עמוק, ממש אין סיבה להיות מודאגים. במאה העשרים ואחת לארגן חדר יפה לתינוק הטרי זאת כבר ממש לא מטלה מורכבת!

כאשר צעירים מקימים משפחה הם מהר מאוד נחשפים לכל מיני דאגות שכלל לא שמעו עליהן אי פעם. עכשיו צריך לרכושריהוט מיוחד, אוכל מיוחד, לדאוג לסורגים ומעקות ולבצע שינוי טוטאלי של סגנון חיינו. ניתן לומר בקלות שהחיים לפני שלב הילדים הם קלים בהרבה מהחיים בתור זוג הורים.

מתלבטים בגלל האופציות האינסופיות? מתי כדאי להשיג אינטרקום לתינוק?

כל עולם הקטנטנים מלא במיני מונחים שכלל לא שמענו אודותיהם עד לשלב ההיריון. החל מהעגלות היקרות וכלה באביזרי הרכב ובלול שמלווים את התינוק במהלך ינקותו. לכן, כאשר התינוק יגיע יהיה חשוב להשיג מס' רהיטים ואביזרים לבית.

אין ספק שהבאת תינוק זה לא עסק זול, אז אם הכוונה היא לעשות את זה בצורה חכמה, מבלי לקחת הלוואה, חשוב להבין מה חובה שיהיה בבית ועל איזה דברים הכי טוב לדלג. ברשתות הילדים יציעו לכם לא מעט מוצרים; ספרים, מנשאים מיוחדים בוסטרים לאוטו ועוד לא מעט מוצרים. חלק מהם חיוניים, אך חלקם הם רק בשביל הרושם.

איך בוחרים הליכון לתינוק?

צריך לבדוק היטב מה מציע לכם המוכר, חשבו בכנות אם המוצר מצדיק את המחיר. לא צריך לקנות את כלל תכולת החנות, רוב הסיכויים הם שחלק משמעותי מהמוצרים תוכלו לקחת מאחים שהפכו להורים.

אם זה ילדכם, כנראה שתרצו בשבילו רק את הטוב ביותר, אך בכל זאת כדאי לזכור שלא בכל הפעמים מותגים הם דווקא הפריטים הטובים ביותר. בלא מעט פעמים המחיר המוגזם לא מעיד על איכות המוצר, ואין שום בעיה לבחור דווקא במוצרים זולים יותר.

לא יודעים מה צריך לקנות? תינוקות זה עולם גדול, וזה בהחלט הגיוני להתכונן היטב לשלב הזה. באתר האינטרנט שכאן אפשר ללמוד לגבי הכנה ללידה, ולדעת מה מצפה לכם. צאו לדרך!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111110 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111119 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111389 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111404 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111369 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111126 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111349 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא ביקורות מוצרים

מאת: אבי דוידיביקורות מוצרים02/01/192909 צפיות
מתי ואיפה כדאי לרכוש מזרונים זולים לשנת לילה נוחה ובריאה.

מאת: אלכס אדמוןביקורות מוצרים07/06/173205 צפיות
בישראל קיימות חנויות קוסמטיקה רבות בהן ניתן להשיג מוצרים ים המלח בזול. מה כדאי לכם לדעת על מוצרי קוסמטיקה ים המלח לפני קנייתם וכיצד להשתמש בהם כדי להפיק מהם תועלת מרבית?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161839 צפיות
מזה שנים רבות כל אחד במדינת ישראל יודע כי לשתיית מים מהברז מתלווים לא רק טעם לוואי, אלא גם חלקים של חול, חלודה ואפילו אבנים קטנות. את כל אלו, אנחנו בוודאי שלא רוצים במי השתייה שלנו, ולכן, האופציה הטובה ביותר היא לשתות

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161692 צפיות
מים מסוננים של בר מים תמי 4 מספקים לנו לא רק את המים הטובים והבריאים ביותר לשתייה, אלא גם שומרים על הסביבה. אם התלבטתם פעם, מדוע עדיף ליהנות ממים טריים ואיכותיים ממכשיר בר המים של חברת תמי 4, לפניכם כל הסיבות.

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161655 צפיות
המים שאנחנו שותים עלולים להכיל לא מעט חיידקים, אשר חלקם עלולים לסכן אותנו. למרות שהחיידקים נמצאים בכל מקום, הרי שכאשר אנחנו

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161779 צפיות
כולנו יודעים כי מים הם הבסיס לחיים, אבל חשבתם פעם איזה מים אתם שותים? אם אתם רגילים לצרוך את מי השתייה שלכם מהברז, כדאי שתחשבו שוב. המים המגיעים אלינו מהברז מכילים לא פעם מזהמים, אשר בהחלט אינם ראויים לשתייה. אז מה עושים?

מאת: שלום כהןביקורות מוצרים23/08/161782 צפיות
איזה מים הכי כדאי לנו לשתות? זוהי שאלה שכל אחד שואל את עצמו. האם אפשר להסתפק בשתייה של מי ברז? או שאולי לקנות בקבוקי מים מינרלים? האם מים מסוננים של בר מים תמי 4 הם התשובה האופטימאלית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica