חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אל תבזבזו זמן בחיפושים מיותרים

מאת: אורי בוסביבצילום אירועים18/08/20111106 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם להתחתן, מזל טוב! ההחלטה הינה רק התחלה, קלה או קשה, מעתה מתחיל המסע האמתי שלכם, מעתה תהיו עסוקים בחיפושים רבים – בחירת אולם או גן אירועים, טעימות קייטרינג למיניהם וכהנה וכהנה. אנו מציעים לכם עזרה בתחום צלמי חתונות – קצת עזרה לא תזיק...

לפני שאתם מתחילים לדפדף בדפי זהב או באינטרנט בחיפושים מאמרים למציאת שירותי צילום חתונות, אנו ממליצים לכם לפני הכל לבדוק המלצות מהסביבה הקרובה, מחברים טובים או מהמשפחה שלכם.

אנו מניחים שגם אתם יוצאים לחתונות של הסביבה שלכם, ברגע שהחלטתם להתחתן, פתחו את ראשכם, הגיעו לאירועים מתוך הכרה שאתם עכשיו בחיפושים, אם אתם רואים באירוע צלמים שנראים לכם טובים ואהבתם את התנהלותם של העוסקים בתחום צילום חתונות בערב האירוע שאליו הלכתם, אל תהססו לפנות אליהם, לקחת מספר טלפון ולתאם פגישה עמהם אין טוב כמראה עיניים ואם הרגשתם נוח בצידם – ייתכן מאוד שהם התשובה עבורכם.

דבר נוסף שחשוב לשים עליו דגש, בעוד הנכם מתרוצצים בחיפושים אחר צילום חתונות והוא תיאום הפגישה עם צלמים. לאחר שעברתם את שלבי ההמלצות למספר מועט של שירותי צילום חתונות – עכשיו הזמן לתאם עימם פגישה פנים מול פנים.

לפני שתצאו לפגישה עם חברת צילום חתונות מאוד חשוב שתשבו עם עצמכם בשקט לבד ותערכו רשימה אודות הדברים שחשובים לכם. גם אם אתם לחוצים בזמן ועוד לא הספקתם חצי מהדברים שעליכם לארגן לקראת יום החתונה שלכם כמו חיפוש אולמות אירועים אל תקלו ראש בנושא, עריכת הרשימה היא חשובה ביותר ותגרום " התמזמזויות " עם הצלמים בעתיד.

כשאתם עורכים רשימה או שאלון בשביל חברת צילום חתונות, אל תשכחו לשים דגש על מה, בעצם, אתם מעוניינים שיהיה ביום חתונתכם מבחינת הצילום, איך אתם רואים בדמיונכם את הצילומים שלכם ושל הבאים לחגוג עימכם.

אל תשכחו לשאול את נציגי חברת צילום אירועים שעמם נפגשתם כמה צלמים יגיעו לאירוע שלכם, מה תהיה שעת התייצבותם ושעת עזיבתם, אם חשוב לכם – תוודאו גם אם יהיה צלם מקצועי לצילומי סטיל וצלם מקצועי וידאו וכמובן – וודאו שמחירם של צילום חתונות מתאים לתקציב שלכם ואינכם חורגים ממנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי בוסביב

מאת: אורי בוסביבצרכנות29/01/12997 צפיות
הדבר הראשון שבאמת גורם לנו להתעורר בבוקר , זה ממש לא השעון, עד שאתה מגיע לכוס הקפה המשובח שלך, אפשר

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי07/11/111138 צפיות
יום החתונה הוא יום מאוד מרגש לחתן ולכלה. ביום החתונה אנחנו רואים את כל המאמצים שהשקענו מתגשמים. אחרי חודשים רבים של עבודה ותכנון אנחנו חוגגים את אהבתנו. יום החתונה הוא בעל חשיבות מיוחדת במיוחד לכלה שעומדת במרכז תשומת הלב של כל האורחים באירוע

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי06/11/11970 צפיות
כאשר סוף סוף מגיע היום לו חכינו זמן רב ואנחנו יכולים לצעוד עם בחיר או בחירת ליבנו מתחת לחופה אנחנו מאוד מאושרים. יום החתונה מעורר אצל כל אחד ואחת מאתנו חששות רבים. החששות הם טבעיים מאוד כי חתונה היא אירוע גדול מאוד שיש בו הרבה מאוד משתתפים ועלינו מוטלת האחריות שהם ייהנו. בשביל שהחתונה שלנו תצליח אנחנו צריכים לדאוג לאוכל שיוגש לאורחים, למוזיקה וגם לשמלת הכלה.

מאת: אורי בוסביביופי וטיפוח - כללי06/11/111046 צפיות
כולנו רוצים להרגיש יפים. לפעמים אנחנו מרגישים שאנחנו לא יפים מספיק ואנחנו רוצים לעשות כל מה שאנחנו יכולים לעשות בשביל להיראות טוב. דרך מצוינת לשיפור המראה האסתטי שלנו היא לעבור טיפולים קוסמטיים או טיפולים פלסטיים. היתרון של קבלה של טיפול קוסמטי ופלסטי הוא שהם נותנים לנו הרגשה טובה ורעננה והם יכולים לעזור לנו להרגיש יפים יותר ואף להיראות כך.

מאת: אורי בוסביבעבודה וקריירה - כללי03/11/111027 צפיות
רבים מאתנו מחכים זמן רב עד שאנחנו מוצאים את האחד או את האחת שאנחנו רוצים להתחתן איתם. יום החתונה הוא יום מרגש ורווי מתחים לכל אחד. מצד אחד יום החתונה הוא היום המאושר ביותר בחיים שלנו ומצד שני הוא אחד הימים המלחיצים ביותר.

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי27/10/111233 צפיות
נכון שזה נהוג כבר במשך מאות שנים לבחור לחתונה שמלות כלה בצבע לבן, אולם תמיד ניתן למצוא כלות שמחליטות לבחור שמלות כלה בעיצוב נועז, עם צבע שונה, צורה אחרת ומיוחדת וכל דבר בעצם שלא יגרום לשמלה להיראות סתם עוד שמלה מאחת הקולקציות של מעצבי השמלות השונים, הרבים והמוכשרים שנמצאים בארץ.

מאת: אורי בוסביבאירועים וחתונות – כללי26/10/111077 צפיות
אין ספק כי שלבי ההכנות לחתונה עבור הכלה הם מאוד מלחיצים ברוב המקרים. בניגוד לחתן שהוא רק צריך לבחור לעצמו במהירות הבזק איזה חליפה שהוא ממילא יוריד מיד לאחר החופה. לעומת זאת, על הכלה לבחור שמלה, למצוא סלון שבו יעצבו לה את השיער וגם יאפרו אותה וגם כמובן לדאוג לדברים אחרים לקראת הערב.

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181660 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181266 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171411 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171645 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172190 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica