חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הפעלה למסיבת רווקות – להשתחרר מהמתח לפני החופה

מאת: lala325מסיבות רווקים ורווקות21/08/20111035 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לעתים נדמה כי החתונה היא רק תירוץ לארגן מסיבת רווקות. מדובר על מפגש חברתי שמח ביותר, המאחד חברות טובות באווירה מיוחדת לקראת אירוע מרגש ביותר. ארגון המפגש הפך לנישה מצליחה בפני עצמו הכולל תכנונים ומשימות רבות ובחירה של הפעלה למסיבת רווקות מתוך המגוון הרחב הקיים בשוק. מכיוון שמסיבת הרווקות היא הזדמנות חד פעמית ומוצלחת ביותר לעשות משהו שונה, מקורי ומיוחד, ולרוב מדובר במשהו שהכלה וחברותיה תמיד רצו לנסות או לחוות, רבות בוחרות במארגן או בספק חיצוני בכדי לשדרג את האירוע ולהפוך אותו לבלתי נשכח, בניגוד למסיבת ריקודים או לבילוי שגרתי במסעדה.

סדנאות בישול הפכו בשנים האחרונות לאופציה מועדפת בקרב מארגנות המסיבה: בין אם מדובר על כלה החובבת בישול ובין אם היא חסרה כל ניסיון קולינרי, מדובר על הפעלה כייפית ויצירתית שניתן גם ללמוד וליישם ממנה הרבה בחיים האישיים. נישות ספציפיות יותר של הפעלה למסיבת רווקות בתחום זה, כמו פיסול בבצק סוכר או סדנת שוקולד זוכות לפופולריות רבה גם הן. לרוב מועברות סדנאות אלו על ידי שף או קונדיטור המלווה את המסיבת בבדיחות ובאביזרים משעשעים שתואמים את המעמד והנסיבות. בשיאה של הפעילות אוכלות ונהנות המשתתפות מהתבשילים שהכינו.

סגנונות אחרים של מסיבת רווקות כוללים גם מרצה או יועצת בתחום מסוים, כמו סקסולוגית, נומרולוגית, קוראת בקלפים, יועצת תדמית, מאפרת וכ"ו. גם בדרך זאת ניתן להרחיב את האופקים, להעשיר את הידע ואף לזכות לשאול שאלות ולהתייעץ באווירה אינטימית וחברית, המשלהבת לא אחת את האווירה ומשעשעת את המשתתפות. הפעלה למסיבת רווקות אינה שלמה בדרך כלל ללא מזון ומשקאות התורמים גם הם לאווירה השמחה ולהשתטות של הכלה המיועדת. אין ספק כי זוהי סיבה למסיבה בפני עצמה, המווה את אחד מהשיאים הקשורים בחתונה.

אור ארדלי בנו  -  Piece Of Cake

עוגות מעוצבות וסדנאות בבצק סוכר

or@piece-of-cake.co.il

לפרטים נוספים - 052-2808007

אתר האינטרנט שלנו -  http://www.piece-of-cake.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lala325

מאת: lala325בניית אתרים25/08/11769 צפיות
הקמת אתר ברשת האינטרנט היא דבר חיוני ביותר בעולם העסקים של היום, כיוון שאתר אינטרנט מהווה חלק נכבד מהפן השיווקי של כל בית עסק.

מאת: lala325ייעוץ עסקי24/08/11765 צפיות
ניהול, מסתבר, היא תכונה נרכשת ומלומדת גם על ידי ייעוץ ניהול אשר מועבר על ידי מומחים בתחום – יועצים ארגוניים, פסיכולוגים, מאמנים אישיים, חברות ייעוץ ועוד.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות רווקים ורווקות

מאת: קובימסיבות רווקים ורווקות11/12/195735 צפיות
כל מי שהציע נישואין לבן או הבת זוג שלו יודע מיד אחר ההצעה , בגמר ההתרגשות , השימחה המיוחדת , הבכי, האושר שמציף אותנו ותחושחת הגאווה שהגבר שלכם בחר בכן להיות לו לאישה לאם ילדיו והשותפה לכל החיים , למחרת האנרגיוות מתחלפות למסע בזמן של חיפוש אולם, תקליטן,שמלת כלה ואיפור, את מי להזמין , איזה הפקה נעשה וממש צוללים להכנות מרתוניות, בו בזמן נזכרים שבאמת נשאר עוד קצת זמ למסיבות.

מאת: רוני הכהןמסיבות רווקים ורווקות09/11/171640 צפיות
מסיבה אמיתית תכלול לא מעט אלמנטים חשובים מלבד מסיבת רווקות אביזרים שובבים. מהם הדברים הכי חשובים? קראו הלאה ותבינו.

מאת: ניב אבןמסיבות רווקים ורווקות21/03/175457 צפיות
היום הזה של החתונה הוא יום אחד אשר לקראתו צריכים לחלוף ימים רבים שבהם ההתעסקות עבור הארגון של החתונה היא רבה וכוללת המוני פרטים שצריכים להכין וביניהם גם ההכנה של מסיבת הרווקות שנערכת בשבוע שלפני החתונה בצורה המסורתית.

מאת: vodplaceמסיבות רווקים ורווקות06/07/162015 צפיות
נדרשתם לארגן מסיבת רווקות והחלטתם לחפש מקום מיוחד במינו, למסיבה בלתי נשכחת... וילה למסיבת רווקות היא המקום המושלם לאירוע שכזה. תכנון מוקפד ושימוש במגוון האפשרויות והפינוקים שוילה למסיבת רווקות מציעה, יוביל לאירוע מדהים שהכלה המיועדת, החברות והמשפחה לא ישכחו זמן רב.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות15/07/152213 צפיות
סגרתם מסיבה בלופט במרכז או בכל מקום אחר בארץ ושוקלים להזמין חשפנית? על שהרעיון נשמע טרנדי וסקסי, כדאי להביא בחשבון יתרונות וחסרונות שעשויים להרים את המסיבה לגבהים חדשים או לגרום גם לאי נעימויות.

מאת: גילת פייןמסיבות רווקים ורווקות28/06/151891 צפיות
הנה הגיע היום הגדול והחתן המאושר סומך על החברים הכי טובים שלו שיארגנו לו מסיבת רווקים בלתי נשכחת כמו שהוא תמיד חלם עליה. יש הרבה מקומות והרבה סוגים של מסיבות רווקים אך רק דרך אחת לבחירת הלוקיישן המושלם.

מאת: אסי יוסימסיבות רווקים ורווקות07/01/152585 צפיות
מסיבת שחרור, מפגש חברים או סתם כי בא לכם להתפנק לבד, יש כמה דברים שחשוב שתדעו מראש ובדרך כלל יהיו רלוונטיים עבור כל נערות הליווי החנויות מנהלות אתרים בהם תוכלו להזמין את הפריטים המבוקשים ולקבלם בתוך מספר ימים באמצעות רשת הדואר או שירותי. הקדימו לבצע את ההזמנ החושקות באקט מיני עם בני זוגן אזי בן הזוג מפרש שירותי ליווי זאת כדחייה מינית, עובדה המחלישה את האגו הגברי והדבר לא

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica