חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ניכיון שיקים? מזה בכלל?

מאת: מקסימוסעסקים - כללי22/08/20111324 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי שאינו מכיר את המושג ניכיון צ'קים או ניכיון שיקים, יכול לחשוב בטעות שמדובר בפעולה לא חוקית, המאפיינת את השוק השחור והאפור. אלא שלמעשה, ניכיון צ'קים הוא פעולה חוקית ולגיטימית לחלוטין, המתבצעת באופן מוסדר על ידי חברות מורשות. במאמר הבא תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על ניכיון צ'קים.

למי מיועדים שירותי ניכיון שיקים?

שירותי ניכיון צ'קים משמש בדרך כלל בעלי עסקים וחברות, אך גם לקוחות פרטיים משתמשים בו . בתי עסק רבים מקבלים צ'קים דחויים, אך הם זקוקים כעת לכסף נזיל על מנת שיוכלו לדאוג ליעילות השוטפת של העסק שלהם. כך למשל קבלני שיפוצים מקבלים את שכרם מהלקוחות בעיקר בצ'קים דחויים. אולם הם זקוקים למזומנים כדי שיוכלו לרכוש את חומרי הגלם הנדרשים עבורם לביצוע העבודה כעת. כדי להמיר את הצ'קים הדחויים לכסף מזומן באופן מיידי הם יכולים להיעזר בשירותי ניכיון צ'קים. וכמוהם גם בעלי עסקים אחרים נעזרים בשירותי ניכיון צ'קים לשם הבטחת עבודתם התקינה, הרציפה והשוטפת.

כיצד מתבצע ניכיון צ'קים?

ניכיון צ'קים המתבצע על פי חוק חייב להיעשות על ידי חברה ייעודית שהורשתה על ידי בנק ישראל לבצע ניכיון צ'קים. חברה שכזו אמנם גובה עמלה על השירות, אך מדובר בעמלה חוקית. לבעלי העסקים משתלם לבצע ניכיון צ'קים למרות תשלום העמלה, שכן כך הם מקבלים מזומנים באופן מיידי, גם אם מדובר בסכום הנמוך יותר מהסכום שהיה נכנס לקופתם אילו היו ממתינים עד לפירעון הצ'קים שקיבלו.

ניכיון צ'קים מתבצע בהתאם לעקרונות היסוד הבאים:

· ניתן לבצע ניכיון צ'קים לצ'קים דחויים שאינם "למוטב בלבד".

· ניתן לבצע ניכיון צ'קים למקסימום 6 צ'קים מלקוח אחד.

· עבור השירות, החברה גובה 30% עמלה. משמעות הדבר היא שהלקוח יקבל במזומן כ- 70% מהערך הכספי של הצ'ק.

· נותנת השירות אינה אחראית על צ'קים שחוזרים. אם בבוא הזמן יתברר כי הצ'ק שעבר ניכיון חזר, העסק הוא שיספוג את הפגיעה ולא חברת ניכיון הצ'קים.

ניכיון צ'קים עם חברת לניכיון שיקים.

יש לוודא שחברת ניכיון שיקים מקפידה לבצע בדיקה קפדנית ומדוקדקת של כל לקוח המבקש לבצע ניכיון צ'קים, ובפרט לגבי חוסנו הכלכלי. כל לקוחותינו נהנים משירות מקצועי, אמין, מהיר ויעיל, המאפשר להם ליהנות מתזרים מזומנים החיוני לפעילות העסק שלהם.

אם גם אתם זקוקים לשירותי ניכיון צ'קים, הגעתם למקום הנכון. אנו מזמינים גם אתכם להצטרף לחוג הלקוחות המרוצים של חברת ניכיון שיקים וליהנות משירותי ניכיון צ'קים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. צרו עימנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכיון שיקים- מקסימוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מקסימוס

מאת: מקסימוספיננסים וכספים - כללי 17/08/111143 צפיות
הקיץ הוא עונת החופשות והבילויים. לכן, באופן בלתי נמנע, הקיץ הוא גם עונת הבזבוזים, שבה עסקים רבים נהנים מהכנסות גבוהות יותר: מרכזי בילוי, פארקי מים, פארקי שעשועים, אולמות קולנוע ועוד. אלא שלמרות הביקושים הגבוהים והפעילות העסקית הערה, אין זה אומר שכל עסק נהנה מתזרים מזומנים גבוה, המאפשר לו להתאים את היקף הפעילות שלו להכנסותיו. במידה ורבים מלקוחותיו משלמים לו באשראי, יתכן שהוא לא יצליח לשלם עבור חומרי הגלם, שכר העבודה ושאר השירותים החיצוניים הנחוצים לו כדי להפעיל את העסק שלו. בדיוק לשם כך קיים

מאת: מקסימוספיננסים וכספים - כללי 26/04/111546 צפיות
כאשר מדברים ניכיון שיקים מדברים למעשה לא על שירות קניית חובות כמו שאנשים רבים חושבים גם כיום. למעשה, מדובר בשירות באמצעותו ניתן לקבל באופן מידי את ערכם של שיקים דחויים. בדומה לשירות זה, ישנם גם שירותים של ניכיון כרטיסי אשראי אשר מספקים פתרון דומה, אבל עבור עסקאות אשראי, אשר בשנים האחרונות נפוצות הרבה יותר מעסקאות המתבצעות באמצעות המחאות. שירותים אלה, למעשה, אינם שונים בהרבה מן השירותים אותם מציע הבנק, כאשר הוא מאפשר ללקוחותיו לפדות שיקים דחויים טרם מגיע המועד המצוין עליהם.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231815 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222715 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221843 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221907 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222068 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221935 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221543 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica