חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נכיון שיקים – שאלות ותשובות


שמעתם על נכיון שיקים ולא הבנתם במה המדובר? רציתם לשאול משהו על שירותים מסוג זה ולא העזתם לשאול? החלטנו לרכז עבורכם מספר שאלות ותשובות בנושא, בתקווה לשפוך מעט אור על שירותי ניכיון שיקים לעסקים ולפרטיים.

אז, מה זה נכיון שיקים?

כאשר מדברים ניכיון שיקים מדברים למעשה לא על שירות קניית חובות כמו שאנשים רבים חושבים גם כיום. למעשה, מדובר בשירות באמצעותו ניתן לקבל באופן מידי את ערכם של שיקים דחויים. בדומה לשירות זה, ישנם גם שירותים של ניכיון כרטיסי אשראי אשר מספקים פתרון דומה, אבל עבור עסקאות אשראי, אשר בשנים האחרונות נפוצות הרבה יותר מעסקאות המתבצעות באמצעות המחאות. שירותים אלה, למעשה, אינם שונים בהרבה מן השירותים אותם מציע הבנק, כאשר הוא מאפשר ללקוחותיו לפדות שיקים דחויים טרם מגיע המועד המצוין עליהם.

אז, למה טוב לבצע ניכיון שיקים?

למותר לציין כי נכיון שיקים אינו שירות הכרחי, אבל הוא כן יכול לעשות את החיים הרבה יותר קלים. כך, למשל, שירותי נכיון שיקים מאפשרים לעסק לנהל את תזרים המזומנים שלו באופן סדיר, מבלי להיות תלויים במועד המצוין על גבי השיקים אותם הוא מקבל. כך, יכול עסק גם להעריך את מצבו נכוחה, מבלי להיאלץ לעסוק בספקולציות לגבי שרירותן ותקפותן של עסקאות ומבלי לבנות על סכומי כסף שאמורים להגיע בעתיד.

כמו כן, נכיון שיקים יכול להעניק לעסקים ולאנשים פרטיים מרווח נשימה, זאת מבלי צורך בהגדלת מסגרת האשראי, בהעמדת בטחונות ומשכונים ועוד. לכן, לא אחת השימוש בשירותים אלה, אף על פי שהם אינם בחינם, יכול להתגלות כמשתלם לאין ערוך מפנייה לאפיקים אחרים לשם שיפור תזרים המזומנים הדרוש לשם ניהול תקציב העסק או הבית.

יתרון נוסף של שירות של נכיון שיקים זה עבור עסקים וגופים עסקיים ומוסדיים אחרים, הוא שהוא מאפשר לעסקים להעניק ללקוחותיהם מרווח נשימה אף הם, מכיוון שביכולתם לספק שיקים דחויים, דבר אשר חוסך מהם את הצורך להעמיד את הסכומים המדוברים באופן מיידי. לפיכך, ניתן להוציא אל הפועל עסקאות שלא היו יכולות להתבצע בדרך אחרת.

אז, גם אני יכול לעשות ניכיון שיקים?

אם את/ה חברה בע"מ, עוסק/ת מורשה או לקוח פרטי וברשותך שיקים סחירים, שאינם למוטב בלבד, אז כן. השירות פתוח בפני כל דורש, ובלבד שהשיקים עומדים בתנאים המקובלים, וכי החברה לנכיון שיקים מוכנה לקבל אותם. מטבע הדברים, אף על פי שחברות שונות לניכיון שיקים מציעות תנאים שונים למתן שירותים מסוג זה, השירותים אינם ניתנים בחינם. גם כאשר הבנק מאפשר לכם למשוך שיקים דחויים לפני מועדם הדבר אינו נעשה בחינם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכיון שיקים- מקסימוס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מקסימוס

מאת: מקסימוסעסקים - כללי22/08/111324 צפיות
מי שאינו מכיר את המושג ניכיון צ'קים או ניכיון שיקים, יכול לחשוב בטעות שמדובר בפעולה לא חוקית, המאפיינת את השוק השחור והאפור. אלא שלמעשה, ניכיון צ'קים הוא פעולה חוקית ולגיטימית לחלוטין, המתבצעת באופן מוסדר על ידי חברות מורשות. במאמר הבא תוכלו ללמוד את כל מה שצריך לדעת על ניכיון צ'קים.

מאת: מקסימוספיננסים וכספים - כללי 17/08/111143 צפיות
הקיץ הוא עונת החופשות והבילויים. לכן, באופן בלתי נמנע, הקיץ הוא גם עונת הבזבוזים, שבה עסקים רבים נהנים מהכנסות גבוהות יותר: מרכזי בילוי, פארקי מים, פארקי שעשועים, אולמות קולנוע ועוד. אלא שלמרות הביקושים הגבוהים והפעילות העסקית הערה, אין זה אומר שכל עסק נהנה מתזרים מזומנים גבוה, המאפשר לו להתאים את היקף הפעילות שלו להכנסותיו. במידה ורבים מלקוחותיו משלמים לו באשראי, יתכן שהוא לא יצליח לשלם עבור חומרי הגלם, שכר העבודה ושאר השירותים החיצוניים הנחוצים לו כדי להפעיל את העסק שלו. בדיוק לשם כך קיים

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211365 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208770 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202966 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193021 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181372 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181618 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172028 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica