חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שמות לילדים בנים בעידן המודרני

מאת: אתי פרקשברית ובריתה24/08/2011928 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
תוספת חדשה למשפחה? מחפשים רעיונות לברית?

כיום, בריתה היא הרבה יותר מטקס מחייב דתית, אלא מסיבה כבירה; ההורים המאושרים חוגגים את התינוק החדש בנוכחות חברים ובני משפחה בתוך גן אירועים, על אוכל טוב, שתייה קלה ותפאורה מעוצבת. בטקסט הקרוב ניתן לכם את רוב הברירות וההכנות שתצטרכו לעשות בשביל הצלחת הארוע הקרוב.

לפני הכל, אולי רצוי לבדוק לגבי שמות.

יש הגורסים שמילה היא בריאה יותר מהשארת העורלה. במאמר זה לא נכתוב על האם זה טוב, אלא נספק מידע.

איך נתכנן חגיגת ברית מילה?

יש המחליטים לא לערוך את ההליך הרפואי באותו האירוע של מסיבת הברית, אך כך נהוג. מוהלים אפשר למצוא באינטרנט או בקשו המלצות מחברים. מוהל לוקח בערך 2000 ש"ח, על פי הסמכתו. בתעריף זה משולב ביקור בבית טרם הברית, אז יבדוק המוהל אם הילד כשיר דיו מבחינה רפואית.

גן ארועים בו תיערך הברית זו בחירה שלכם בלבד; עדיף לבחור מתחם אירועים נגיש מבחינה גיאוגרפית ושיענה על צרכיכם הספציפיים. רוצים עוד מידע בתחום של שמות לילדים בנות? קראו עד הסוף.

מה תעשו בסוף הטקס?

בניגוד לבריתה, חגיגת הברית היא פרוצדורה קלינית, ולכן, נעסוק דווקא בברית. אחרי פעולת המילה, אחריות המוהל היא להיות בטוח שהדימום הפסיק ושהתחבושות לא גורמות ללחץ. בתור הורי התינוק, תפקידכם הוא לשים לב שהתינוק לא מתנהג מוזר, נראה כרגיל ומסוגל לעשות את צרכיו. כל ספק שעולה - קחו אותו למיון! עוד דבר, מספר רב של מוהלים יבקרו בביתכם לאחר הברית, על מנת לוודא שהפצע אכן מגליד וכדי להוריד את החבישה.

לאחר שקיבלתם עוד אינפורמציה לגבי שמות לילדים בנים, צרו לכם את מסיבת הברית של הילד, עליה תמיד חלמתם. יש לכם אפשרות לקיים אירוע רגיל, או לגוון ולהפתיע את המשפחה והחברים עם ארוע רעיון. אפשר לספר סיפור, לערוך פעילויות, ועוד מגוון אפשרויות, כי לטקס זה אין פורמט מיוחד. ברמת העיקרון, החגיגה נועדה עבור הילד החדש, אבל בתכלס - המשפחה היא החוגגת האמיתית.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אתי פרקש

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111106 צפיות
כמו שצויין קודם לכן, מערכת הצנרת יכולה להיות מערכת מסובכת מאוד. המערכת בנויה מסט כפול של צינורות, כאשר הראשון תפקידו הובלת מים תקינה מצינור המים של המועצה האזורית והשני במספר מטרתו היא הובלת המים אל הביוב המרכזי. הצינורות מותקנים במרבית מהמקומות תחת הרצפה - דבר ההופך את מציאת הבעיה במערכת הצנרת הביתית למשימה של ממש.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111116 צפיות
זכרו מאיזו סיבה אתם עוברים. חלקים נרחבים מהאוכלוסיה עוזבים את הדירה למקום חדש מסיבות חיוביות כמו רכישה של דירה בבניין חדש יותר או כשרוצים לשפץ בית קיים. באמת, המעבר יכול להיות שלב מייגע נוסף בדרך אך גם אותו אפשר להעביר בחיוך.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111384 צפיות
בין אם אתם מעוניינים למצוא מקלחון מעוצב במחירי מבצע, מרהטים את הבית ואתם בחיפוש אחרי מראות יפות, אם אתם רוצים להחליף חלונות בחדשים או רק לתקן את הקיימים, להחליף שמשה שבורה או להשקיע בפיסול מודרני, אתם צריכים למצוא משווקי זכוכית.

מאת: אתי פרקשגינון11/09/111401 צפיות
התכנון של הגינה שלכם, זהו מהלך חיוני ביותר. הצורה שבה תתכננו את גינתכם, היא בעלת השפעה על הפונקציונליות של הגינה.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111366 צפיות
מה תכלית השער והגדר? גדר יכולה להיות רק דקורטיבית, להוות מחסום מרתיע, להקנות פרטיות ואף למנוע כניסתם של גורמים עוינים.

מאת: אתי פרקשבניין ואחזקה - כללי11/09/111122 צפיות
יש עכברים בבית? יש היום כל מיני דרכים לטיפול בבעיית עכברים בבית; באפשרותכם להציב מלכודות, לפזר במרתף חומרים מדבירים או להיות עדינים ולפזר איזשהו חומר בעל ריח מיוחד המפחיד את המכרסם ללא פגיעה ממשית.

מאת: אתי פרקששיפוצים11/09/111345 צפיות
היא מחכה שתתקן את החור בקיר כבר שנתיים? היא לא מוכנה לגור בבית שנראה ככה?? סביר להניח שהיא צודקת. רוב האנשים אומרים עוד שנה,

מאמרים נוספים בנושא ברית ובריתה

מאת: רוני הכהןברית ובריתה20/05/193923 צפיות
מוהלים הם כאלה שעוברים דרכם דורות רבים של אבא ועד לנכד חדש, רק שקשה למצוא אחד שזמין ביום השמיני בשעה נתונה...

מאת: ניב אבןברית ובריתה26/07/181613 צפיות
להלן שני טיפים עיקריים אשר איתם יכולים להוביל אל ההחלטה הכי טובה לקראת היום השמיני שבו התינוק בצורה רשמית מצטרף אל הדת.

מאת: עופר שלוברית ובריתה29/05/181235 צפיות
בחירה של מוהל טוב ומקצועי מורידה קצת את החשש, ומאפשר לכם לדעת שהילד שלהם נמצא בידיים הכי טובות שיש

מאת: רוני הכהןברית ובריתה25/01/171627 צפיות
את הטקס רבים בוחרים לבצע במסגרת החגיגה של אירוע ברית בתל אביב באולם אירועים עם כל בני המשפחה והחברים, בעוד יש טרנד הולך וגובר של אנשים שמעדיפים שלא לערוך אירוע ביום השמיני אלא רק לערוך את טקס ברית מילה בבית הפרטי עם ההורים, ועוד כמה אנשים בודדים בלבד. מה מבין שני אלה טוב לכם?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה11/09/162340 צפיות
הכל אודות בחירה נכונה של אולם מבין שלל של אולמות לברית בזמן קצר

מאת: אבי דוידיברית ובריתה17/06/161992 צפיות
טרנד אירועי שישי בצהריים, האם האורחים אוהבים אירועים בשישי בצהריים או לא?

מאת: רוני הכהןברית ובריתה04/05/162157 צפיות
הורים רבים מחפשים אחר מקום לבריתה שיהיה הכי מושלם שאפשר, אבל איך אפשר להתמודד אל מול רשימה כה ארוכה של מקומות ראויים לגמרי שנמצאים במרחק די קצר מן הבית ובהם ניתן לערוך התאספות של כל מי שרצה לברך אתכם למזל טוב וטרם הספיק? קראו הלאה ותדעו את כל מה שצריך למציאת מקום לאירוע המרגש שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica