חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חתונה קטנה במחיר קטן

מאת: בלה שמואלחתונות31/08/2011734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם להתחתן? מזל טוב! מה חשוב שיהיה בכל חתונה? הגיעה העת לקרוא קצת יותר על כל הפרטים שצריך לדעת אודות אירועים בארץ... אתם מוזמנים להתרשם מעולם החתונות והאירועים: אולמות חתונה, עיצוב מקצועי וזרי פרחים!

כבר הזמנתם גן אירועים לחתונה?

הפרט הראשון בכל אירוע, הוא אולם הארועים בו תחגגו. זה יכול להיות אולם ארועים, ואפשרי שזה יהיה בפרדס. רק בתום קביעת מקום הארוע, ניתן יהיה לתכנן את מועד הארוע, אופי החתונה ולבצע בחירה של הפרטים הקטנטנים שיעזרו לעשות את האירוע הענק לבלתי נשכח. מוכנים להתחיל לתכנן?

אז כיצד מחליטים על מיקום לחתונה? לא מוצאים חתונה בבית כנסת?

הרבה זוגות שמתחתנים עשויים להתלבט במשך שבועות לפני שמבצעים החלטה, ולא חסרות סיבות לכך. אולמות שונים האחד מן השני במדדים רבים; כמות האורחים המקסימלית, התפאורה, צורת הגשת האוכל וגם המיקום בישראל. אתם צריכים להחליט מראש מה באמת ברצונכם לתכנן, זה יסייע לכם כשתחפשו את האולם הרומנטי ביותר…

כשמגיעים לגני אירועים כי אתם רוצים לראות במו עיניכם, חובה לשים לב לפרטים מסויימים: האזור נראה לכם נקי וסטרילי? השטח מספיק לכמות המוזמנים? כמה בערך עובדים יעבדו בליל החתונה? אף אחד לא מעריך מקום מפוקפק או שירות לקוי... בשביל להישמר מפני פאדיחות במהלך ליל החתונה, היו בטוחים שאתם שואלים את השאלות שמסקרנות אתכם!

כשמתכננים אירוע - לא כדאי לעשות טעויות...

את טקס החתונה תעברו ככל הנראה רק פעם בחיים (או כך לפחות אנו מקווים...), לכן אין פה אפשרות לטעות. צריכים לדעת איך מתכננים זאת? הדרך הטובה ביותר היא לא להתפשר על פרטים קטנים! כלומר, אם דמיינתם מיקום חתונה עם בריכה צמודה, אתם זכאים לקבל בדיוק את זה…

לאן ממשיכים מכאן?

אם סוף סוף יש ברשותכם מקום להתחתן בו - אפשרי לשקול ברצינות את הפרטים האחרים. זה יכול להיות, למשל, עיצוב שולחנות מקצועי... אם איכשהו עוד לא שמעתם על כך, אז שתדעו לכם שזו אומנות במלוא מובן המילה. עם אנשי מקצוע המנוסים בתחום העיצוב וחן, ניתן בלי בעיה לגרום לכך שהאירוע הזה יהיה בולט וייחודי. על ידי שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, לדוגמא, אתם יכולים לשפר את את סביבת החתונה. האורחים שלכם שיבואו למסיבה יחושו עם כניסתם שזה בעצם אירוע מקורי לגמרי והם יהנו כפי שבטוח לא יצא להם בעבר... זו יכולה להיות החתונה שלכם!

רק אחרי שגמרתם להתעסק בעיצוב, אתם יכולים לחשוב על פרטים אחרים…

למרביתנו הייתה הזדמנות פעם להיות בארוע. האירועים האלה הם תמיד זהים - מטעמים לא מזוהים, בירה שחורה וגימיקים מאוסים. בשביל להרים חתונה שונה, קיים צורך במעט תכנון מוקדם ואפילו מקוריות. כך בטוח ימשיכו לדבר על הארוע שערכתם גם עוד שנים מעכשיו... עוד לא השגתם אירוע קטן?

קודם כל - בוחרים את האוכל!

עבור מרבית האנשים החלק המעניין היחיד זה האוכל שתגישו בחתונה. ההחלטה על שירות הקייטרינג ללא ספק תשפיע על החוויות מאותה חתונה, מסיבה זו מאוד רצוי שלא להתפשר או להקל ראש בבחירה הזאת. אז באמת מומלץ לבחור רק באוכל מצויין וצלחות גדולות. אף אחד לא רוצה מזון רקוב או אחד שבא בצלחות מיניאטוריות. שווה מאוד להוציא קצת כסף בשביל שהאוכל שתגישו יהיה משובח וממלא!

מה עושים עם חתונה קטנה? תקליטנים כבר השגתם?

רק לאחר שהאכלתם את האורחים, רצוי לשמח אותם, ויש המון שיטות לכך. ראשית כל, לא ניתן לשקול מסיבה אמיתית מבלי לציין תקליטן. לא חושבים לקרוא לאיזשהו תקליטן מומחה? איתו ניתן להרקיד ולהקפיץ את המוזמנים במשך כל החתונה... אתם רק צריכים לבחור ולהיסגר על סגנון מוסיקה אהוב, ואת כל הדברים האחרים יעשו בשבילכם.

עם המידע שנמצא פה, תכנון אירוע גדולאף פעם לא היה פשוט יותר... לטיפים, עצות ומידע שכדאי לדעת - תלחצו על לינק האתר http://www.ganorchidea.co.il/. שתהיה חתונה טובה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121665 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121779 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121378 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121976 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121458 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121716 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121584 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182903 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181379 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181513 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181588 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172066 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172184 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172112 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica